Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 11:24
Asunto: A mellor carreira do 2006

A falla das emblematicas San Silvestres,podese dar xa por finiquitada a tempada 2006. Moi feliz
Propoñovos que entre todos os foristas que compoñemos Correr en Galicia,ou os que gusten de participar,que escollamos a mellor carreira de este ano 2006. Guiño
O sistema de puntuacion sera de:10,8,6,5,4,3,2,1.Cada un de nos votara segun o gusto e o criterio persoal. Sorriso
O que por exemplo soio correu 4 carreiras no ano,pois podera votar os puntos alternativamente como mais guste (10,5,3,1,por exemplo). Guiño Ou como si,de esas 4 carreiras,ve un,que soio é merecedora de votar a unha,pois vota a esa soia carreira,e cos puntos que queira claro.

Eu por exemplo fixen este ano 17 carreiras,e vou a votar asi.
Leiro:10
Mugardos:8
Sta Cruz:6
Lestrove:5
A Toxa:4
Cuntis:3
Rois:2
Seira:1


!! Veña,animarse todos a escoller a mellor carreira do 2006 !! Razz Ríndose
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 11:56
Asunto:

AQUI VAN OS MEUS VOTOS


SAN MARTIÃ?O (OURENSE):10
PORRIÃ?O........................:7
MONUMENTAL LUGO.........:5
POPULAR DO BARCO.......:3
SANTIAGO......................:1

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 12:29
Asunto:

Es dificil puntuar. Dejame hacer memoria... este año corri: La de Ames, Santiago, San Martiño y Boiro.

Me gusto mucho la de Boiro sobre todo por la organización que en serio que me impresionó, aúnque me dijeron que los resultados estarian el viernes que ya los tenian y aún no los pusieron, eso les baja puntos.
La de Santiago es la primera vez que la corro y me dejo buen sabor de boca por el ambiente, por que a todo el mundo se le quedó "cara con sonrrisa" y es una carrera turistica muy llevadera.
La San Martiño, no es por que sea en casa pero la verdad es que estuvo muy bien en todos los sentidos, lastima no poder ganar en casa...
Y la de Ames no me gustó menos pero este año no se lo deseo a nadie aunque a mi me gustó porque parecía un Cross.

Definitivamente, mi puntuación es:

San Martiño 10
Santiago 9
Boiro 8
Ames 5


Pero toda carrera merece ser puntuada porque aunque la organizacion suspenda, aunque el tiempo no acompañe, aunque te rompas una pierna, aunque todo falle, es muy raro que los atletas fallen y no hay que olvidar que somos los que realmente hacemos las carreras.

Que aspecto tendría el mundo si todo fuera tan solo práctico y lógico?
Sería posible sentir la luz y el aire cada mañana?
Podríamos alcanzar la libertad tan solo pulsando un botón?


Última edición por aaleex o Dom, 24 Dec 2006, 12:32; editado 1 vez
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 12:30
Asunto:

Por favor Corredoiras,a Porriño ou daslle 8 ou 6 puntos,pois 7 puntos non se axusta as bases que eu puxen. Confuso
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 12:35
Asunto:

Ya sabia yo que iban a empezar los problemas con la nomenclatura.... Disimulando

Que aspecto tendría el mundo si todo fuera tan solo práctico y lógico?
Sería posible sentir la luz y el aire cada mañana?
Podríamos alcanzar la libertad tan solo pulsando un botón?
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 13:23
Asunto:

Ferreirúa: 10
VIG BAY: 8
San Martiño: 6
Monumental Lugo: 5
Coia: 4
Santiago: 3
Padrón: 2
Andar e Correr: 1

Makoki 5.1
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 13:35
Asunto:

Empezace a apreciar que a carreira do San Martiño empeza a coller a dianteira con 26 votos Moi feliz
wuud

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/11/04
0 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 14:39
Asunto:

Santigo: 6, bien, por la gente, como siempre, pena de persistir en colocar mal el avituallamiento y desorganizacion en la llegada, tb por elmonopolio de inscribirse

Ferrol: 4, suspenso, el paripe de pereiro me ha tocado los egggs (lamentable, ¿como pudo prestarse a eso?), pues que me hubieran llevado a mi tb un rato y asi no me retiro y salgo en la clasificacion; el 4 por la amabilidad de la gente de la organizacion (un 10 para ellos), gente en bici y voluntarios; falta para mi, avituallamiento con bebidas isotonicas y quizas tb algo solido dada la distancia

mencion honorifica especial con banda de musica y medalla para 7ombligos por el curre de las fotos del recorrido

para el año espero puntuar mas

feliz navidad y buen año pa todo/as
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 15:12
Asunto:

Pois ahi van as miñas nominacións e os motivos (como no gh).

10-Ferrol: non en sí pola carreira, senón polos heroes que corremos e así nolo recoñeceu a a xente o animarnos.

8-Boiro: para ser unha carreira novata, moi ben organizada.

6-Gundian: encántame o ambiente popular desta carreira. Organízana mellor que algún concello de por ahí adiante sin os mesmos medios.Noraboa.

5-Santiago: E unha carreira moi bonita e moi dura. Pero poñer o avituallamento no Km 9, ten tela e en plena subida que vas Avergoñado
Non me gustou o de querer gañar vtas. de xornais de El Correo Gallego polas clasificacións.

4-Negreira: Gustame pola súa dureza e porque coñezo o terreo. A organización bastante ben, pero a teño cruzada porque sempre sufro demais.

2-Pontecesures: Foi onte a primeira vez que corrín.Ben organizada e sinxelo o recorrido. Debería ser 2 voltas ó circuito porque creo que é demasiado curta e sáese a morrer desde o principio.

1-Valga: Polo de perderse... pero dos erros aprendemos todos.

Pese a todo, a min gústanme todas, unhas mais outras menos. Pero como o de correr é un vicio, hai mono, alí estaremos o ano que ven se podemos. Un saúdo FELICES FESTAS.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 15:54
Asunto:

Corrí unas 20 populares y algunas me gustaron:
10-Media de Pontevedra
8-Santiago
6- la primera de Rois
4-Vig bay
3-Cambre
2-Media Vilagarcía
1-Media Betanzos
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 17:11
Asunto:

Ahí van mis puntuaciones:

10 puntos para Ames; fue mi primera carrera, fue en la que más sufrí, la más dura, la que me preparó para todo ( como caía agua aquella mañana). Si la primera vez y en aquellas condiciones pude acabar aquella carrera, de aquí en adelante puedo acabar cualquiera. Siempre tendré un recuerdo especial de la carrera de Ames del 2006.

8 puntos para la San Martiño; lo de todos los años, supongo, muy bien de organización, una clásica. Está, más o menos, todo el mundo de Galicia que se dedica a correr populares y muchos más; una gran fiesta.

6 puntos para Boiro; una carrera completita, tuvo de todo y sobre todo el ambiente. El fallo el de no sacar las listas con celeridad.

4 puntos para Santiago; no nos dieron el chip con el dorsal cuando lo fuimos a recoger el día anterior a la carrera y dieron la salida demasiado rápido, ¿o fui yo que llegué un poco tarde con mi compañero de andanzas?. La verdad es que es bonita la carrera, bastante durilla también( a mi Vite me pilló por sorpresa) y mucha gente. Mal también por el avituallamiento.

3 puntos para Pontecesures; esa bajada que pusieron.... Aunque dieron la camiseta más chula de todas las carreras.

Y esas son todas las carreras a las que fui este año.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 17:45
Asunto:

Supongo que solo valdrán las carreras disputas dentro de Galicia, porque personalmente las dos mejores que he corrido este año han sido fuera: Maratón de Berlín y la media de Viana. Exceptuando estas voto:

10- Vig-Bay
8- San Martiño (Ourense)
6- Monte Aloia
5- Media de Coia
4- Media Vilagarcía
3- Randufe
2- Nigrán
1- Padrón

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 18:48
Asunto:

Eu non teño carreiras abondo para encher todas as puntuacións, pero ahí vai o meu listado:

Arteixo: bonito recorrido, ben organizada, premios express, ben compensada de costas... en fin, un (10)

Santiago (8 ) ... non leva un 10 a pesares do percorrido e do ambiente pola tiñada feita co tema dos tempos e polo avituallamento xusto antes da Costiña de Vite... bolsa moi boa... ambientazo...etc. etc.

Carreira do Pavo (6) bonita ainda sendo en circuito pechado... lástima que o pavimento sexa tan tan tan duro...acabou coas miñas pernas... ainda así a organización moi boa e o control de tempos, ainda sen chip nen caralladas, moi bó.

Coia (5) moi boa oganización, pero moi dura para ser unha media maratón... como contra principal que se fai aburrida... como pro principal a inmellorable organización... a bolsa do final abundante, boa, ... en fin Abraiado Abraiado Abraiado

Meaño (4) a pesares da boa organización o tema das duchas deste ano foi o colmo... sólo dous caños para todos @s corredor@s... a entrega de premios nen me quedei... pero moi bo nivel, percorrido bonito e duro

Porriño (3) boa organización, percorrido bo, nivel bo, bolsa final boa... fallou o feito de que non tomaron tempos... polo demáis podía estar 3 ou 4 puntos arriba.

Baiona (2) bastante boa organización pero excesivamente duras as famosas costas de metade de carreira... o resto ben... tempos, servicios, etc... foi un pracer correr polas ruelas de Baiona e orillando o rompeolas... supoño que si tivera feito a Vig-Bay esta estaría ainda máis abaixo.

O Grove-A Toxa (1) vouna puntuar porque a fixen e disfrutei polo percorrido... a pesares de ser solo asfalto... fallou no tema "orjanisativo"... non sei se polo tipiño que non se apeaba do micro ou por qué... sentíndoo moitísimo por SuperMorais que sei que puxo moitísimo esforzo... lle fallou a compañía (descontrol no punto intermedio, con xente escaqueando... ainda que logo vin o mesmo noutras carreiras aquí clamou ó ceo... descontrol na entrega de premios, nas carreiras de nen@s, no sorteo final... en fin... as duchas xeadas (case mellor que non as houbera)
pirata

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/06
0 Carreiras
11 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 20:28
Asunto:

lugo:10, sencillamente moi ben
arteixo:9, do millor en recorrido e organizacion
santacruz 7, si non fora polas costas e o comenzo, un 10
santiago:6, problemas na salida , demasiadommogollon
la salud:5, por ser o unico en a coruña
abegondo:2
cambre:0 un desastre

pirata do atlantico
bobesponja

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/06
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Dec 2006, 21:11
Asunto:

10 media Viana do Castelo
9 Vig-bay
8 San xoan Vigo
7 San Martiño Ourense
6 Porriño
5 subida O Castro
4 O pavo
3 Cuntis

No me acuerdo de más, algunos ya no sé si son triatlones, acuatlones, travesías a nado, duatlones, en todo caso felicitar a los que organizan cualquiera de estas pruebas en Galicia, que chollan mucho para que los demás disfrutemos ¿ o suframos?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos