Foros ›
Reloj GPS para Running e Mountain Bike
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 0:35
Asunto: Reloj GPS para Running e Mountain Bike

Hola.
Dende que empecei a correr fai uns anos, quitando o primeiro gps que era un "Kalenji kemaze 300", e apareceron as apps para móviles, sempre acabei usando estas.
1º Runkeeper, logo Endomondo e dende fai un ano, Nike+ (o Endomondo aínda o sigo a usar para Mountain Bike).

Pero xa empezo a estar un pouco farto de ter que andar sempre pendente do móvil, xa sexa o Android ou o iPhone, e levo tempo querendo coller algo "con xeito" que me serva para Correr e tamén levar na Bici polo monte.

Por eso acudo a vós, que seguramente teñades máis idea ca min do que hai no mercado e do que está mellor para estas cousas.

Estuve botándolle un ollo a algúns e o que máis me convence é o Garmin 310XT (por 230-250€ trae tamén banda cardíaca).

Pero iso, que prefiro preguntarvos e que me recomendedes antes de tirar pa diante Guiño

Grazas pola axuda.

Un Saúdo!

De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
bernardo.coruxo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/11
0 Carreiras
327 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 3:06
Asunto: Re: Reloj GPS para Running e Mountain Bike

totalmente recomendable...unha maravilla
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 8:28

e do 610 qué opinades?

De Diciembre a Enero y de Mayo a Junio/Julio se dice que estudio Farmacia. El resto del año me dedico a Correr sobre asfalto, Correr sobre el Mar (Windsurf), tocar la Guitarra y hacer Fotos.
TOÑITO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/09/10
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 9:41

Hola que vos parece o POLAR RC3 GPS?
pablonoia

Novo foreiro
Novo foreiro
31/10/11
7 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 19:29

Mouzo, eu teñoo e vai de cine. Compreino sen a banda por 215 € en travinautic. O motivo polo que o comprei foi porque o iPhone que tiña se me estropeou porque saia a correr con el na man e colleu humidade...

O 610 lein en algúns foros que con chuvia a pantalla táctil non iba demasiado ben e que había que bloqueala, repito que foi o que lein en foros antes de comprar o meu polo que non sei se é así se alguén o ten que comente se e certo.
aaron_eu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/06/11
12 Carreiras
51 Mensaxes
Vimianzo
Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 21:19

Alejandro e o resto, unha paxina cuns analises moi bos destes aparatos, eu tamen ton na mesma disxuntiva: translate.google.com/t...eview.html
jomer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/03/11
15 Carreiras
59 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 15 Abr 2013, 21:12

lo tengo desde hace un año (310xt) y estoy encantado.
Es un poco grande, pero viene bien para ver los datos con facilidad. Hace todo lo que necesitas para entrenar cada día. Grabar entrenamientos, realizar sesiones de ejercicio que hayas programado en el pc, etc.
Muy recomendable

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos