Foros ›
Autor
Mensaxe
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 15:14
Asunto: Carreras en Galicia..populares??

Sin ánimo de polémica,sino de escuchar distintas opiniones, que para eso estan los foros, me gustaría reflexionar sobre este punto...
En estos 8 meses haciendo carreras por Galicia, y comparando con las 2 que entre medias hice en Madrid (Una de ellas la media del Mapoma hace una semana), veo que realmente aquí son en general mucho menos populares....
En general aquí veo un nivel muy alto, mucha preparación, pero precisamente por eso veo que se pierde mucha participación popular...tengo amigos, amigas etc..que se cortan, precisamente por verguenza..no tenemos ese espiritu tan popular. Frente a eso en Madrid, veo corriendo sin el mas mínimo reparo a un espectro de edad mucho mas amplio, un nivel general mas bajo, pero quizás le dá un encanto distinto.
Alguién mas lo nota? No os pasa de gente que no se anima por esa "verguenza"?? Los que conocéis carreras en otros sitios lo notáis?

Gracias y saludos
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 15:22
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

No entiendo que este tema se mueva del foro de carreras populares en Galicia, cuando es ese tema el que trata......
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 15:56
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

E posible que aquí haxa menos tradición, pero hai xente que leva correndo moitos anos e ten moita calidade, e entrenase moito, solo hai que ver como lles brilla o pelexo curtido a alguns, pero hai de todo.

A os teus amigos que lles da vergonza empezar... pois que entrenen algo e que corran, que ninguen se vai reir, e igual ata se lles da mellor do que pensan.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 17:20
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

No, no es que seamos muy buenos Satisfecho , es que aquí nos picamos más Ríndose

Friends forever
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 10:59
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Mi opinión es que en carreras pequeñas de menos de 1.000 participantes si que nos juntamos los auténticos asiduos del running y por tanto muy entrenados y en un alto nivel de forma, cada uno, claro está, dentro de sus posibilidades.
Las carreras mayores, tipo San Martiño, Vig-Bay, Pedestre de Santiago (las que yo conozco), si que son capaces de ejercer ese polo de atracción que creo que es lo que moviliza a esos deportistas aficionados que seguramente se dan por satisfechos con acudir a las carreras solamente una o dos veces al año.

Homo homini gallicus canis
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 11:07
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Si que tienes parte de razón, pero... se puede hacer algo contra eso ? es criticable ? yo creo que no, para mi criticable es la gente que no se anima por no tener cierto nivel, algún amigo mio me lo dice, " que voy a ir ! si me quitas 10 minutos !! " En ambos casos el espíritu competitivo domina, en los que entrenan y andan como motos y los que no lo están y no participan por verguenza a quedar muy atrás.
ntombed

Novo foreiro
Novo foreiro
9/07/12
16 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 11:24
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Por lo que me comentan amigos que corrieron alguna popular en Madrid, sí que parece que es mucho más fácil quedar arriba en la clasificación.

Por otro lado, no veo problema aquí en Galicia por correr con un nivel bajo. Aunque sean carreras de 100 personas siempre hay de todo, y no falta el que va a su ritmo lento, y no pasa vergüenza por ello. Y ya no te cuento en carreras como Coruña 10 o la pedestre de Santiago... que hay de todo.
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 12:13
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

A mi me pasa algo parecido en competiciones federadas que el nivel es mucho mas alto y siempre pienso en no quedar ultimo, pero yo porque no sea bueno no voy a querer que esa gente baje el nivel y no participe, si soy malo me fastidio y intento competir, pero eso es a nivel personal, si tus amigos e echan atrás culpa de ellos, si quieren competir que traguen su orgullo de keniatas y que disfruten
cuticula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/04/12
0 Carreiras
105 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 12:26
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Eu cada vez ando máis lento e xa non digamos en que postos chego, e de todo menos vergoña, ao contrario desexando que veña a seguinte para "resarcirme" eso sí nunco o acado je je.
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 12:29
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

La solución es que se anime más gente a apuntarse. No creo que sea cuestión de que los que se entrenan y tengan nivel, lo bajen.
Está claro que cuanto más exigencia tenga la carrera más nivel habrá. El que queda por la mitad en un 10000, en una media o en un maraton estará de mitad para abajo.
Yo debuté el año pasado en 2 triatlones cortos y los que salían detrás en el agua se contaban con los dedos de una mano. Pero el caso es que a mi me traía sin cuidado eso, como si acabo último.
Para mi el objetivo es ponerse retos, pasarlo bien y tratar de mejorar.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5754 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 12:51
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

pues yo no entiendo esa mentalidad de tener verguenza a participar por tener nivel bajo Nono Yo este verano participé con el hijo de 15 años de una amiga en un torneo de Voley playa en Valencia de muchísimo nivel, y llevamos por todas partes, de 5 partidos a 15 puntos en el que más puntos hicimos fueron 6. Sólo veíamos silbar los balones por encima de nuestras cabeza, pero lo pasamos de coña, hicimos buenas amistades y volveremos a participar para el año, eso es lo que cuenta Satisfecho
FUGUITIN74

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/03/11
5 Carreiras
316 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 13:36
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Dile a tus amigos que corran que no tengan verguenza, primero lo van a pasar bien, segundo el publico los va animar como a los primeros, y tercero tendran el reconocimiento de los demas corredores,cada uno en su ritmo cada uno sabe bien lo que entrena y a disfrutar. Aplauso
sapo

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/09
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 14:28
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

No creo que deba darle vergüenza correr a nadie tenga el nivel que tenga.
Lo que esta claro es que el que corre mucho no se va a frenar para que venga mas gente.
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 15:24
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Pois eu fun a algunhas qu esí que son populares.
As menos coñecidas, se te fixas en tempo do que gañou, etc, verás que non é un tempo olímpico, e que hai xente á que lle leva moito tempo facer unha carreira. A xente córtase porque non lle apetece ter que loitar co coco e gañarlle, e pensa "non vou dar rematado. Non estou para rematr".
Eu entrenaba catro veces por semana, tampouco estou moi preparado que digamos, e sempre quedaba no límite do primeiro tercio da carreira. Explícome se rematan 900 quedaba de 300, se rematan 4000 quedaba de 1300, etc.
oregui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/13
0 Carreiras
196 Mensaxes
A Coruña / Porto do Son
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 19:29
Asunto: Re: Carreras en Galicia..populares??

Estou flipando!!!! Mirade eu emepecei con isto do running e por consecuencia nas carreiras populares fai menos dun ano. Viña do MTB, e a verdade é que non fun a moitas populares, iria a 3 ou 4.

O ambiente nas carreira pra min é moi bo. Hai de todo, como en todos os lados. Podoche dicir que nesas carreiras que participei quedei entre os 100 ultimos, pero importame unha merda. Paseino de medo.

Está claro que isto non é unha oposición na que o primero marca o corte, jajajajaa, solo faltaría. Eu fixen o que puden pero sempre dentro dos meus obxectivos. Hai xente que entrena moito para unha carreira, fai dieta, fisio, natación, semanas de adestramentos... está claro que esa xente ten como modo de vida o running. Eu en cmabio corro porque me gusta me entreten, coñezo xente, poñome en forma, perdo uns kiliños, melloro a capacidade pulmonar, poñome moreno....

Eu endexamais deixaría de participar nunha carreira por culpa de xente "pro" (non pretendo ofender a ninguén). E máis, de ese tipo de xente a da que podes aprender e moito...

Para rematar un par de anedotas. Nunha carreira que se celebrou en Sada (Navarra) estaba nesa vila por motivos familiares, e vendo que se celebraba unha popular de 10K decidin apuntarme. Nunca correra 10K nunha carreira, pero o levei moi ben. Cometin un erro de principiante e salin coma un foguete os primeiros kms, pero logo.... Aiiii pero logo, a partir do km 7 pensei que morría ali, lonxe da miña terra, ajajajaja, de repente aparece cando máis estaba sufrindo un tipo por fora da valla cun dorsal, o 734 (nunca o esquecerei), ponse a correr ao lado de min e a darme animos, moitos ánimos, eu miraba pra él e pensba que estaba de coña, pero acompañoume ata a meta... Ao chegar ven a saludarme e dime "cuando te vi con esa cara de sufrimiento no pude contenerme a ayudarte. Yo nunca he sufrido así". De repente pola megafonia anuncian a entrega de trofeos e tal e este tipo sube é era o segundo...

Con todo isto quedome con que aínda que a xente que corre moito non lle regalan nada, solo faltaria, a xente que corremos menos ou case nada sufrimos tanto ou máis cos primeiros...

UUFFFF perdon polo tocho





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos