ten un tamaño axeitado (menos de 20km) para moitos corredores, sen desnivéis acusados (ainda que esos 2km fináis ao 10% poden facer pupa).
si xa había un fío, eliminade esta mensaxe, eu non o vin. -- Chámame "ghose"
correro Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mar, 14 Mai 2013, 7:09 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Non había me parece,e alí estaremos aínda que me parece que dan chuvia e pode ser bastante durilla.
Mar, 14 Mai 2013, 8:48 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Eu tamenagardo estar.... e creo q vai ser dura chova ou faga sol....
Mar, 14 Mai 2013, 10:14 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Eu xa me apunteí a semán pasada, pero despoís de Ferreirua non creo que teña as pernas pa moita festa....
Lecop Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes
Mar, 14 Mai 2013, 11:42 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Podese ver a lista de inscritos nalgún lugar?
correro Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mar, 14 Mai 2013, 12:28 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Lecop escribió:
Podese ver a lista de inscritos nalgún lugar?
que eu sepa non,eu apunteime o día 2 de maio pero hai pagar o día da carreira osea que será alí donde digan os inscritos
Santiaguiño Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Mar, 14 Mai 2013, 21:42 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Ali estaremos!!,,
Mar, 14 Mai 2013, 22:26 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
que chova!!! , que fozar na lama pola curota pode ser moi divertido.
creo que lle vou afloxar o piston o viernes en Outes para levalo millor.
alguen sabe si a carreira ten moito tramo de asfalto??
correro Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Ven, 17 Mai 2013, 21:45 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
CesGti escribió:
pois dame que imos fozar como xabaríns,porque choiva non nos ha faltar
Sáb, 18 Mai 2013, 16:26 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
correro escribió:
CesGti escribió:
pois dame que imos fozar como xabaríns,porque choiva non nos ha faltar
pois a dia de hoxe non teño tan claro o da chuvia.
dakidarria Novo foreiro
10/10/10
2 Carreiras
37 Mensaxes
Sálvora-Ría da Arousa
Dom, 19 Mai 2013, 13:31 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
O final houbo sorte e libramonos da molladura. Carreira moi chula, cunha distancia pra todolos públicos.
Gracias a organización e voluntarios x todo
pichichi Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Dom, 19 Mai 2013, 14:43 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
perfecta a carreira é cun final de infarto subindo ó mirador. para repetir seguro
saúdos
correro Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Dom, 19 Mai 2013, 16:13 Asunto: Re: I Carreira Popular de Montaña Serra do Barbanza
Carreira moi chula e dura,cunhas vistas impresionantes,grazas a organización por todo,para repetir seguro.
Tedes algunhas fotos postas no fío de fotos e vídeos,desfrutádeas.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos