Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
480 Carreiras
3715 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 20:54
Asunto: PAPILOMA NO PE.

Pois vaia racha que levo, entre pequenas lesións, unha alerxia, molestias varias levo 8 ou 9 meses a medio gas, cando parece que empezo a recuperar aparéceme algo e agora ¡Un Papiloma! Muro Muro
Hai unha semana notei molestias na pranta do pe (zona metatarsiana) o andar. Mireina e xa me dou toda a pinta de ser un papiloma (miña muller tivera un hai moitos anos).
Así que visita o podólogo para este luns para empezar o tratamento (menos mal que aproveitei e fun correr o domingo a Vimianzo). Votoulle un ácido cristalizado e 48 horas con el tapado. Vaia dor que pasei a partir do Martes pola mañán, e hoxe pola mañán ainda co nolotil non era quen de apoiar ben o pe.
Hoxe visita na podóloga e empezoume a cortar o papiloma, para evitar que queden ramificacións. Teño que facerlle 2 curas diarias na casa e voltar a podóloga para facer un raspado semanal.
E creo que vou ter para rato ata que poda voltar a correr.
Alguen lle pasou ou sabe dalgún corredor que o tivera, tempo de recuperación etc.
DragonRunner

Montañés
Montañés
21/03/12
101 Carreiras
129 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 29 Mai 2013, 22:23
Asunto: Re: PAPILOMA NO PE.

Buenas kurty, yo tuve hace un par de años 3 papilomas en el mismo pie, pensaba que eran durezas pero no.... yo estuve casi 6 meses con el tratamiento, si bien la podologa me decía que cada bicho de estos es un mundo.... el mayor problema como te habrá dicho tu podologa es el tema de la humedad que es lo que alimenta en cierto modo que este se resista a morir... yo despues del acido nitrico las primeras horas notaba molestia pero al dia siguiente podia hacer vida normal...problema que no se humedeciera la zona... ais que adios correr e intentar llevar el calzado mas transpirable posible .... a mi el nitrico no me llegaba y me pusieron combinado otro tratamiento q si no recuerdo bien era nitrato de potasio, plata u algo asi ya me patina.... este te hace como una ampolla enorme... muy doloroso pero fue el que remato la faena, ánimo ya uqe parece una tontería pero es correoso de caray¡¡¡ un saludo correlega
marcelino

Novo foreiro
Novo foreiro
22/01/10
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Mai 2013, 9:19
Asunto: Re: PAPILOMA NO PE.

eu tivenos , e fun a un dermatologo, e sacoumo con nitroxeno liquido en 15 dias.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
480 Carreiras
3715 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Mai 2013, 10:19
Asunto: Re: PAPILOMA NO PE.

Grazas por respostar, hoxe pola mañán fixen eu a 1ª cura, e quedei sorprendido polo tamaño da ferida, así que visto o visto, paréceme que pasará bastante tempo ata que se tape o burato.

Paciencia.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Xov, 30 Mai 2013, 15:34
Asunto: Re: PAPILOMA NO PE.

Non me gusta dar consellos en casos de lesións, creo que os profesionais están para algo, pero vouche contalo meu caso, fai dous meses, cinco palpilomas en fila india na pranta do pé, o podologo me desbasta un pouco de pel e me da uns parches ( verrupatch ácido salicílico, ainos de varios tamaños e podense cortar) o tipo moi honesto me di, "si con esto en 10/15 días non caen solos, non volvas, vai a un dermatologo", pois caeron, poñía os parche pola noite e de día andaba sin eles, primeiro a pel que toca o parche ponse branca, e vai morrendo, mentras por baixo vai nacendo outra pel nova, a pel empeza a caer e chegou un día que tirei por ela e arranquei todo, e viñeron os papilomas tamén, todo xunto, deixando uns buratiños, menos un, que ferellando un pouco cun aparato quirurxico casero tamén saquei, Satisfecho .

Non sei si tiven sorte ou din co profesinal adecuado pero eu estaba todo rilado e quedei contentisimo Bailar

Sorte

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
480 Carreiras
3715 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Xuñ 2013, 11:35
Asunto: Re: PAPILOMA NO PE.

Esto parece que progresa, lento pero adecuadamente, ainda que ata o martes desta semana tiven bastante dor ao apoiar o pe.
Onte fixen o 2º raspado, (ata o 18 non fago outro),. Pero hoxe despois de 15 días por fin fixen algo de exercicio, 40' de bici estática e 7' de elíptica (non fixen máis xa que nesta última molestábame algo).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos