Foros ›
[TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
carlos74

Novo foreiro
Novo foreiro
20/04/11
5 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Xuñ 2013, 8:47
Asunto: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Alguien tiene información
calzas

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
VIMIANZO
Respostar citando Envío Ven, 07 Xuñ 2013, 16:13
Asunto: Re: I triatlon de Muxia

Eso, que alguien ponga algo de información!!
Isabel

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/07/05
0 Carreiras
325 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Xuñ 2013, 12:31
Asunto: Re: I triatlon de Muxia

Eso. ¿cal é a distancia?. Graciñassssssssss
calzas

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
VIMIANZO
Respostar citando Envío Lun, 10 Xuñ 2013, 9:17
Asunto: Re: I triatlon de Muxia

Hola, me estuve informando este fin de semana y algo me comentaron que al final no se iba a hacer!!!
Haber si alguien de la organización nos puede informar de si va a hacer o no!!
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Xuñ 2013, 21:10
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Hoxe tiven ocasión de falar co técnico de deportes do concello de Muxía e confirmoume que SI que o vai haber Moi feliz Será o domingo día 21 de xullo pola mañá e farase en 2 modalidades: sprint e superesprint, cas distancias habituais (750-20-10 o sprint e 300-10-2.5) o superesprint). Proximamente poñerase toda a información pero bueno, David, xa podes ir adestrando jajaja.
E deixade forzas para o sábado seguinte (27 de xullo), pois faremos na Ponte do Porto (Camariñas) o acuatlón que está anunciado no calendario. Xa poremos no seu momento toda a información pero calculade que serán uns 400 m de natación e uns 3 km de carreira a pé e que será en torno ás 8 da tarde, que é cando a marea parece que estará alta.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 27 Xuñ 2013, 8:35
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

inscripcions???
calzas

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
VIMIANZO
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xuñ 2013, 11:29
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Haber que empezar a entrenar logo. Gracias Pablo!!
uesturao

Novo foreiro
Novo foreiro
27/02/11
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Xuñ 2013, 14:45
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Sabedes se se pode competir con bici de montaña?
calzas

Novo foreiro
Novo foreiro
18/05/09
0 Carreiras
20 Mensaxes
VIMIANZO
Respostar citando Envío Lun, 01 Xul 2013, 17:38
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

donde se pode ver o reglamento e mas para facer as inscripciones??
piopio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/05
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 05 Xul 2013, 11:36
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Xa esta aquí a información do triatlon de Muxía.

fegatri.org/calendario...on:agenda/
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xul 2013, 20:03
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

vou a debutar na disciplina nesta proba. supoño que estaredes fartos de responder esta pregunta, pero quería saber que me aconsellades de cara a natación. nadar a peito descuberto ou cun neopreno (teño varios de cando facia surf, un de verán de manga e perna curta moi finiño, e outro gordo no que poderia nadarse no polo norte).

outra cousa, os bañadores soen levar protección para o sillín da bici, ou tamen van as cachas a pelo??
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mar, 09 Xul 2013, 7:57
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

zatopek escribió:
vou a debutar na disciplina nesta proba. supoño que estaredes fartos de responder esta pregunta, pero quería saber que me aconsellades de cara a natación. nadar a peito descuberto ou cun neopreno (teño varios de cando facia surf, un de verán de manga e perna curta moi finiño, e outro gordo no que poderia nadarse no polo norte).

outra cousa, os bañadores soen levar protección para o sillín da bici, ou tamen van as cachas a pelo??

Los neoprenos que se utilizan en tri no son como los de surf. Lo normal es nadar con neopreno, porque a parte de protegerte del frío, te ayuda a nadar más rápido dado que el traje aumenta la flotabilidad. En el caso de los trajes de surf, no están pensados para nadar rápido, así que, te diría que si está el agua fría, póntelo, y sino lo está, pues a pelo, menos tiempo que pasarás en la T1.

Los monos de triatlon traen una badana muy fina, así que NO a la segunda pregunta.
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 09 Xul 2013, 9:20
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

uesturao escribió:
Sabedes se se pode competir con bici de montaña?

Se puede... Pero la diferencia es bestial. Me pongo de ejemplo. Triatlón de Riazor 10'6 km. con MTB recorrido bastante llano: 33'

Triatlón de Poio, 10 Km, con bici de competición, recorrido llano, pero con 4 cuestas bastantes duras... 22'.

Por poder, se puede. Pero a mi, personalmente, me resulta muy frustrante cuando voy con mi MTB tras haber salido bien del agua, y todo el mundo me adelanta con las "flacas" a la velocidad del rayo.
frankeinas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/07/11
21 Carreiras
150 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 9:12
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Buenas.

Me he apuntado al triatlón de Muxía en modalidad Sprint. Veo que es el primer triatlón de la FeGaTri que un no federado puede apuntarse al Sprint y no solo al Mini-Sprint. ¿Sabeis si porque en este si se puede y en otros no? Yo creo que la FegaTri debería permitir apuntarse al que cada uno quiera siempre que pague la licencia de un día ¿no?

Saludos.
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 10:27
Asunto: Re: [TRI] I Tríatlon Concello de Muxía - (21/07/13)

Hola,
Creo que hay una pequeña mezcla de conceptos; porque sí hay varios triatlones populares distancia Sprint donde pueden participar no-federados ; y este año ha habido más... Moaña, Porriño, Oleiros, Muxía, Allariz....

Que alguien me corrija si me equivoco pero el caso es que estos no son organizados directamente por la FEGATRI.
Aquellos donde no pueden participar no-federados son exclusivamente en los del "circuito gallego"...los que permiten acudir al campeonato gallego de Triatlón.
Por este punto veo lógico que en esos no se puedan apuntar no-federados... Otra cosa es que se hiciese paralelamente un popular distancia sprint en vez de (o a mayores de) uno mini-sprint ...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos