MIOTE escribió: |
Eu fun unha vez á de miña irmá e non me adaptei. Aos 10 min.pensaba que levaba hora e media...... Onde haxa aire libre e natureza que se quiten as cintas de correr. Pero eso é unha decisión persoal que ti, mellor que ninguén saberás o que vas usala e xa sabemos todos o que sofres coa chuvia¡¡¡¡ Calquera decisión será acertada, porque a tomarás tí. |
lestrove escribió: | ||
A min tampouco me gusta a cinta,pero sabendo como un servidor se abandona no inverno,por non entrenar,porque odio a chuvia e o frio.Sei que si a teño na casa,o quente,sei que vou entrenar,estou mais que seguro. |
Rufino escribió: |
Home, supoño que terás que coller unha cun bó motor para dar maís velocidade, senón non farás moito. Lembra que como mínimo ten que estar no nivel 2 de inclinación. Un saudo. |
Moussambani escribió: |
pois eu son dos bichos raros que adestra habitualmente en cinta de correr no inverno, en distancia de ata 12 kms. No ximnasio onde vou teñen unhas da marca StartFitness e eu sempre lle poño 1.0 grado de inclinación, sexa o ritmo que sexa. Non sei se será casualidade ou non, pero dende que fago series de 1000, 2000 e 3000 mts na cinta notei unha mellora nos meus tempos das carreiras "rápidas". O que sí, que vas desesperarte en moitas ocasións, os kms a veces non pasan, é aburrido, súdase moito máis que ó aire libre... |
coyote escribió: |
Ola Lestrove! Eu teño unha cinta,e contrariamente a opinion da maioria digoche que si a sabes utilizar vaiche ser de moita axuda, o que tes que facer e axustar os ritmos das carreiras a cinta, no meu caso (e penso que no de todos)ten un desfase de 12 ou 13 segundos co 1 de desnivel,e decir, se fas fora un ritmo por kilometro de 4' na cinta terias que facer 3'48,terias que poñela a velocidad de 16'2, sempre tendo en conta que tamen podes adaptar os desniveles , na cinta minimo a 1,eso seria o equivalente a un percorrido llano. Se o final a compras ,pona en un sitio ven ventilado,aproveita tamen pra coller tecnica ,cadeiras altas,mirada o frente,boa cadencia de pisada etc... pero ollo,os que entenden de isto din que ,sesion en cinta ,dia siguiente, sesion fora xa me entendes...Sorte e Saludos. |