Foros ›
Prohibido pasar: zona de cacería
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
erpvp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/04/11
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 12:29
Asunto: Prohibido pasar: zona de cacería

Prohibido pasar: zona de cacería

Los cazadores y el Gobierno negocian reservar áreas de monte público en días de montería
Se vetaría el acceso a los senderistas

sociedad.elpais.com/so...54319.html
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 14:28
Asunto: Re: Prohibido pasar: zona de cacería

flipante!
(casualmente acabo de poñer o link no post de temporada de caza de carreiras de montaña,non vira este....sorry)
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 14:35

Patético. Creo que es una palabra adecuada.

Esprintes Ourense
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
502 Carreiras
3821 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 22:23

Pois eu, non o vexo mal. Despois de ler o artigo, vexo dificil o encaixe legal ou o de poder avisar ben de que hai unha batida.
Pero en canto a tentar garantir a seguridade está ben.
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 22:26

Si la inseguridad la provoca la caza genial, prohibir toda actividad menos la que causa el peligro.

Es como si de repente prohíben a los no fumadores entrar en los bares para que no se conviertan en fumadores pasivos

Lo que hay que ver...

Esprintes Ourense
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 22:29

Lo que está clarísimo es los intereses que hay detrás de todo esto. No se consiguió prohibir el plomo de los perdigones por el fuerte lobby que había detrás. Mira como ni se plantean prohibir la caza ante clara inseguridad para las personas... Que va. Se prohíbe todo lo demás y asumo arreglado!

Esprintes Ourense
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
502 Carreiras
3821 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 22:59

Pereiro, non me vou por a debatir un tema con unha persoa que é anticaza, (entrei no tema da caza de carreiras de montaña). A min non me gusta a caza, como non me gustan outro cento de cousas).
Pero é unha actividade permitida, regulada e lexislada, cunhas datas e lugares determinados para a sua práctica, así que o que fago e respetalo.
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 23:15

...pero os que paseamos,corremos,etc...polo monte, non poñemos en perigo a vida de outras persoas,mentres que os que vna cun arma poden ocasionar algunha desfeita....e xa sen entrar en que si caza ou non caza...simplemente por seguridade, o que non é normal é que ti vaias tranquilamente polo monte e que de rebote,ou por calquer erro podas levar un balazo....eu vexoo moi claro...
e que conste que non entro no debate de caza si ou non, pero a seguridade primordial!
Pereiro

Maratoniano
Maratoniano
15/11/09
0 Carreiras
282 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Xan 2014, 23:15

Tamen era legal fumar nos bares e lexislouse porque era perxudicial non so para os fumadores.. Tamen para os que estaban cerca

Son anti-caza sí. Pero euquí temos outro motivo para ser mais contrario a esta práctica. Xa nos atańe directamente ós que nos gusta ir correr ó monte ou coller setas. Xa non é so desprecio e pouco respeto polos animais. Son demasiadas cousas as que deberían ser causa mais que suficiente para prohibila.

A mińa opinión tamen é respetable non??? Ou debería calarme?

Esprintes Ourense
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
502 Carreiras
3821 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Xan 2014, 0:02

Pois claro que podes/debes debatir. Eu ao único que me ciño e a valorar esto

Los cazadores y el Gobierno negocian reservar áreas de monte público en días de montería.

E digo que o vexo ben, sempre en beneficio da seguridade.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mar, 07 Xan 2014, 19:47

Kurty escribió:
Pois claro que podes/debes debatir. Eu ao único que me ciño e a valorar esto

Los cazadores y el Gobierno negocian reservar áreas de monte público en días de montería.

E digo que o vexo ben, sempre en beneficio da seguridade.

Eu creo que penso coma ti, digo "creo" porque non estou seguro.
É certo que o primeiro é a seguridede, pero tamén é certo que que a seguridade debería estar garantida sin ter que prohibir nada, sobre todo si os cazadores fosen respetuosos coa normativa gardando as distancias coas zonas habitadas, carreteras, etc... e non disparando cara os camiños www.ciclo21.com/un-cic...barcelona/

Igual o que hai que prohibir son as batidas en certos sitios, si a zona non reune as condicións para facela non se fai, o que pasa é que si os cazadores fixesen caso da normativa non poderían cazar casi en ningún sitio, e prefiren que os que se queden na casa sexan outros.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 08 Xan 2014, 1:23

Uno de los problemas es que no se avisan de forma correcta los días que va haber las batidas y en que zonas. No defiendo la caza, pero con ciertas especies cinegéticas es necesarios hacer batidas.

En el Tecor societario de Mondariz tenemos un censo estimado de un 349% más de jabalís desde el año 2010. Esto provocó hasta la fecha más de 39 accidentes de tráfico en vias comarcales, provinciales y nacionales que transcurren por el municipio de Mondariz. A su vez se tiene presentado ante la consellería de Agricultura más de 143 denuncias por destrozos de cultivos desde el 1 de enero del 2010.

Todos tenemos experiencias que contar, pero para mi suerte, hasta ahora, las veces que me he encontrado cazadores, estos me indican hacía que zona estan cazando o batiendo. Eso si, jueves y domingos si salgo al monte llevo un silvato y cada poco voy dándole uso. No busco senderos cerrados por el monte y si caminos de pasos que puedan transcurrir vehiculos.

Saludos cordiales.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 08 Xan 2014, 19:46

No, no sería necesario hacer batidas si hubiera más respeto y control del medio ambiente natural. No podemos cada vez más y más reducir el medio natural de las especies tanto animales como vegetales, lo que nos lleva a reducir las poblaciones animales. Estamos actuando sobre el medio ambiente de una forma salvaje e indiscriminada.
Esto es como hacer batidas sobre las poblaciones de indígenas del Amazonas por los intereses de explotación de empresas que no respetan en absoluto a esas poblaciones ni a su entorno natural. De hecho se está llevando a cabo un exterminio de las poblaciones indígenas del Amazonas así como de otras zonas vírgenes del planeta,con actuaciones salvajes que comprometen el futuro de un medio natural rico en diversidad de especies que no nos damos cuenta soportan el bienestar del planeta.No, no velamos por el bienestar de las futuras generaciones.

Friends forever
Ragnar

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/03/13
0 Carreiras
75 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Xan 2014, 12:00

www.galiciaconfidencia...17300.html

marcha atras definitiva?
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Sáb, 18 Xan 2014, 12:58

Es incompatible (por el alto riesgo para el caminante) pasear o correr por una zona de caza. O se caza o se autoriza el caminar para la gente. ¿ Delimitar la zona de caza?, esto es como ponerle puertas al campo , habría que medir el alcance de los perdigones a la redonda desde el posible punto de disparo.En fin.....

Friends forever

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos