Foros ›
Autor
Mensaxe
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 13:21
Asunto: De asfalto a Trail

Hola, supongo que se habrá planteado más veces esta duda, pero he estado viendo por el foro y no he encontrado gran cosa.
Corro en asfalto desde hace más de dos años. Nunca he participado en ninguna prueba organizada. Sólo corro "para mi" como le suelo decir a mis amistades, jeje, y la verdad, me encanta y disfruto corriendo. El caso es que me atraen muchísimo las carreras por montaña (ya que también practico senderismo y media montaña cuando puedo) y me gustaría empezar con ellas, lo que pasa es que ir sólo a correr por montaña ya no me atrevo, por eso he pensado en anotarme en alguna prueba, ya que no conozco gente que salga a entrenar.
Por asfalto corro de 3 a 4 veces por semana entre 8,5km y 14km dependiendo del día y a 5:00min/km de media. En un par de ocasiones he hecho alguna media maratón como entrenamiento a ese mismo ritmo y muy cómodo físicamente.
Todas las pruebas de trail sulen ser largas y aunque por asfalto hago muchos desniveles, en montaña serán muchísimo más duros me temo.
La pregunta es: ¿cómo empiezo? ¿me anoto a un trail de 30 - y pico km por mi zona y a ver qué pasa o empiezo con un minitrail de más o menos 15...?
¿Qué ritmos medios suele llevar un aficionado en una carrera por montaña?
En cuanto a calzado y equipo lo tengo bastante claro.
Muchas gracias por todos vuestros comentarios y consejos de antemano.
Saludos.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 13:43
Asunto: Re: De asfalto a Trail

agiz3 escribió:
Hola, supongo que se habrá planteado más veces esta duda, pero he estado viendo por el foro y no he encontrado gran cosa.
Corro en asfalto desde hace más de dos años. Nunca he participado en ninguna prueba organizada. Sólo corro "para mi" como le suelo decir a mis amistades, jeje, y la verdad, me encanta y disfruto corriendo. El caso es que me atraen muchísimo las carreras por montaña (ya que también practico senderismo y media montaña cuando puedo) y me gustaría empezar con ellas, lo que pasa es que ir sólo a correr por montaña ya no me atrevo, por eso he pensado en anotarme en alguna prueba, ya que no conozco gente que salga a entrenar.
Por asfalto corro de 3 a 4 veces por semana entre 8,5km y 14km dependiendo del día y a 5:00min/km de media. En un par de ocasiones he hecho alguna media maratón como entrenamiento a ese mismo ritmo y muy cómodo físicamente.
Todas las pruebas de trail sulen ser largas y aunque por asfalto hago muchos desniveles, en montaña serán muchísimo más duros me temo.
La pregunta es: ¿cómo empiezo? ¿me anoto a un trail de 30 - y pico km por mi zona y a ver qué pasa o empiezo con un minitrail de más o menos 15...?
¿Qué ritmos medios suele llevar un aficionado en una carrera por montaña?
En cuanto a calzado y equipo lo tengo bastante claro.
Muchas gracias por todos vuestros comentarios y consejos de antemano.
Saludos.
Yo lo que haría sería entrar en el foro de Kedadas y grupos y dependiendo de la zona de donde seas hay gente que hace kedadas para correr por el monte. Pienso que sería lo más recomendable para empezar.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 17:40
Asunto: Re: De asfalto a Trail

De acuerdo con papero.

Y si no, para empezar mejor un minitrail; y olvídate de ritmos, de poco valen en montaña, todo depende del desnivel, tipo de terreno, etc.

Ánimo, un saludo!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 20:22
Asunto: Re: De asfalto a Trail

apuntete a un faciliño como seixo Branco ou Xalo, e vas vendo se podes con mais retos.


eu sufro moito mais nunha media de asfalto que nos 85 do Courel

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 21:14
Asunto: Re: De asfalto a Trail

guti290971 escribió:


eu sufro moito mais nunha media de asfalto que nos 85 do Courel

Abraiado

Iso non ía en serio, non? Parar
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 23:04
Asunto: Re: De asfalto a Trail

Eu tamen sufro mais nunha MM ou nun 10 km que nunha ultra
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 23:08
Asunto: Re: De asfalto a Trail

no monte o unico que tes que facer si ves do asfalto e aprender a camiñar. moitas vces nas ultras os ritmos finais poden miverse en 9 ou 10 minutos km.
eu tamben sufria mais no asfalto que no monte , pero un son un corzo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 23:13
Asunto: Re: De asfalto a Trail

xa ves, Betinho , como dous compañeiros dan a razón .

nun trail hai moito mais tempo para recuperar , e saber dosificarse, hidratarse , nutrirse, abrigarse, etc e fundamental.

no asfalto a táctica e correr sen mais , cun ritmo constante ou en progresión, e eso a min cada vez me gusta menos.... que lle vou a facer

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
GAELETE

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/10/12
10 Carreiras
80 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Feb 2014, 23:46
Asunto: Re: De asfalto a Trail

En entrenamiento por asfalto se sufre más peleando contra el crono, dando el máximo sin llegar a la pájara, hay que ser capaz de sufrir. En el trail el tiempo es secundario, no llegas al límite y se disfruta más del entorno.
Pero en competiciones yo sufro igual en la VigBay para 1:35 como en el trail del Galiñeiro para 2:30.
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 7:38
Asunto: Re: De asfalto a Trail

Vale, concordo. En cada carreira un sofre o que quere e ata cando quere.
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
313 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 10:18
Asunto: Re: De asfalto a Trail

eu sufro moito mais nunha media de asfalto que nos 85 do Courel[/quote]

Si...Pero na media podes sufrir un par de horas. Na ultra mas de doce...
Cambiache o conto.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 15:24
Asunto: Re: De asfalto a Trail

xa Corneira, pero na media vou sempre o 100%, e nun ultra o 50 %.
eu este sábado vou a Quiroga, onde sufrirei menos ca na Coruña seguro.

nos vemos por Vilatuxe, meu

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1026 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 16:06
Asunto: Re: De asfalto a Trail

Eu non teño moita experiencia, pero en calqueira trail como lle deas lume terminas "reventado" de enlazar subidas e baixadas. Teño corrido medias (o meu tempo é de 1:30, é dicir, normal de todo) e acabar bén e despoís dos trails teño rematado cas pernas pedindo "papas".
Outra cousa e que o corpo necesite menos tempo ,por exemplo, pa recuperar de un maratón de montaña que de un de asfalto.
E outra cousa e que nun trail a xente se tome as cousas con maís calma, sen pararse a mirar os tempos, coma nas competicións de asfalto.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 19 Feb 2014, 23:08
Asunto: Re: De asfalto a Trail

Tienes un trail muy suave el día 2 de Marzo en Laracha, está en el calendario de 15 Kms. y un precio bueno de 5 euros, con 500 metros de desnivel acumulado.

Yo por ejemplo por asfalto con 1:30 corriendo termino agotado, sin embargo por montaña para estar agotado me hacen falta unas 5 horas, a parte no dañarás tanto las articulaciones.
plissken

Novo foreiro
Novo foreiro
5/08/13
1 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Feb 2014, 1:31
Asunto: Re: De asfalto a Trail

Yo pienso que podrías ir perfectamente a cualquier MM de Montaña (aunque ojo con los perfiles y el terreno).

Lo de sufrir es como todo, hasta donde uno quiere y como quiere, yo odio el asfalto y es verdad que "sufro" mas en ciudad que en el monte, pero si quisiera hacer un trail al ritmo de kilian o de changeniu me saldría el corazón por la boca

Como todo en la vida ni blanco ni negro, hasta donde uno puede y no hay más





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos