Javier_1 escribió: |
Haberlas Ailas coma as bruxas pero o caso é atopalas, creo que é mais fácil encontrar algunha bruxa que algunha fonte... |
crap escribió: | ||
Pois que sepas que tamén che podo dala dirección de algunha bruxa, e ten cuidado que non te corran a escobazos si ves por aquí |
crap escribió: |
Dende Bricoking tes que ir obligatoriamente pola marxen esquerda do río cando menos ata a primeira ponte, alí tes que cruzala estrada e xa podes ir polo lado que prefiras. As fontes quedan pola marxen dereita do río según se sube, as duas bastante cerca do punto de partida, son máis útiles á volta, a da telleira estará a 5 km. como moito, está nunha pequena costa nas proximidades da unica ponte de madeira que cruza o río, insisto en que non parece unha fonte, igual pasas ao seu carón sen decatarte. Eu vou ir en bici, si me ves vir de frente aparta |
crap escribió: |
Subindo dende o Burgo, despois de cruzala carretera na primeira ponte, a 500 metros pola marxe dereita hai unha, esta un pouco oculta a caron do rio, xusto antes de subir unha costa estreita que sale a un tramo de asfalto, alí é o Pozo da Campana. Seguindo pola dereita, 300 metros antes da ponte de madeira hai outra, a auga sae dun balado e canalizase cun par de tellas, alí é a Telleira, pode pode dar desconfianza pero a xente leva toda a vida bebendo esa auga. As distancias son a ollo, si levas un gepeese despois non me veñas a restregalas medidas exactas polos fuciños. |