Foros ›
Autor
Mensaxe
YLavandeira

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/13
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 13:06
Asunto: Hormigueo en el pie

Hola, os presento mi problema:
Desde hace unas semanas cuando salgo a correr a partir del km 8-9 empiezo a sentir un hormigueo en el pie y si continuo 1km más acabo por no sentirlo. Al principio pensé que era por apretar demasiado fuerte los cordones pero eso no era el problema. ¿Alguien sabe a que se puede deber? En caso afirmativo, ¿cómo podría solucionarlo?
Muchas gracias de antemano! Moi feliz
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 13:26
Asunto: Re: Hormigueo en el pie

¿Qué tal si acudes a un profesional?
castroverdejvc

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/11/11
250 Carreiras
203 Mensaxes
Castroverde, Lugo
Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 15:37
Asunto: Re: Hormigueo en el pie

YLavandeira escribió:
Hola, os presento mi problema:
Desde hace unas semanas cuando salgo a correr a partir del km 8-9 empiezo a sentir un hormigueo en el pie y si continuo 1km más acabo por no sentirlo. Al principio pensé que era por apretar demasiado fuerte los cordones pero eso no era el problema. ¿Alguien sabe a que se puede deber? En caso afirmativo, ¿cómo podría solucionarlo?
Muchas gracias de antemano! Moi feliz
Eso que comentas puede ser por muchos motivos. Ya que se puede dever a un amplio gama de dolencias, te recomiendo que mires tu pisada, podologo, que te valore un fisiotereuta el sistema neural, muscular y esqueletico y que ambos te digan si es cosa de ellos o de un médico, (dependiendo del problema, pues traumatologo...)
Un saludo
Bergantiños

Novo foreiro
Novo foreiro
26/05/13
17 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 15:49
Asunto: Re: Hormigueo en el pie

Boas! Hai uns anos a min tamén me pasaba iso. Nunca lle din moita importancia porque tamén llo achacaba a ter moi apretados os cordóns. O caso é que non volvín ter esa sensación despois de cambiar de zapas. Así que no meu caso supoño que tiña relación co calzado. O mellor consello, como xa apuntaron, é que consultes a un experto no tema.
Un saúdo!
YLavandeira

Novo foreiro
Novo foreiro
16/12/13
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 15:53
Asunto: Re: Hormigueo en el pie

As zapatillas tamen as deberia de cambiar xa que teñen uns cuantos km as espaldas jajajaja
Moitas gracias rapaces, acudirei o fisioterapeuta e a ver que me contra! Sorriso
jachichu

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/14
2 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 15:55
Asunto: Re: Hormigueo en el pie

Boas¡

Eu sufrín e sufro de vez en cando ese problema.

No meu caso dixéronme que era o nervio ciático pinzado.

Procuro estirar moi ben antes de comezar e vou a un profesional a que me realice unha boa masaxe. Desde que o faigo o problema vai a menos.

Un saúdo. Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos