Foros ›
Autor
Mensaxe
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1543 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 20:35
Asunto: Numeración en dorsales

Un tema que me llama la atención es la numeración de dorsales, hay en carreras que la numeración la hacen conforme la gente se va apuntando y son seguidos.

Pero otras como Championchip no sigue este criterio ¿ sabe alguien el por qué?
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 21:21
Asunto: Re: Numeración en dorsaes

A mi tambien me interesa saber eso. Yo no he ido a ninguna carrera en la que la asignación de los dorsales fuera por riguroso orden de inscripción, pero alguna supongo que habrá... Y el resto? O sea, la gran mayoría, qué criterios siguen para asirnar dorsales?

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 21:23

Javier_1 escribió:
Un tema que me llama la atención es la numeración de dorsales, hay en carreras que la numeración la hacen conforme la gente se va apuntando y son seguidos.

Pero otras como Championchip no sigue este criterio ¿ sabe alguien el por qué?

Lo único que se, es que Championchip asigna el nº 1 al ganador del año anterior, o al favorito, o a la estrella invitada.

Y en algunas carreras van dando dorsales por puesto en el año anterior, y a partir de ahí van dando los números según orden de inscripción. (Esto lo comprobé dos veces, no se si siempre es así).

Pero vamos... que mucha idea no tengo.
xaquinci

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/01/12
3 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 21:48

Tamén é por equipas, deste xeito as equipas teñen os números seguidos e é fácil que unha persoa recolla todos os dorsais sen ter que memorizar ou apuntar unha chea de números, chega con saber o primeiro e o último
romane

Maratoniano
Maratoniano
11/05/09
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 9:57

ChampionChip suele dar a los propietarios del Chip Amarillo, los números mayores de los inscriptos en una carrera.

¿Pq no se lo preguntáis a ellos directamente?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 13:10
Asunto: Re: Numeración en dorsales

Hola

na epoca en que formaba arte da organizacion de probas (todas gratuitas) os dorais eran donados po las marcas comerciais, e viñan en lotes do 1 o 500, cando sobraban, o que se facia e asignalos na proxima proba, simplemente optimizar... por iso a veces non escomenzaban no numero 1, si pedias 1000 dorsais, tiñas para douas ou tres probas...cuestion de reciclaxe...

saudos
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
390 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 15:02

championchip da os primeiros números a os gañadores e tempos "elite" en edicions anteriores, despois va o rango de propietarios de chip amarillo (por exemplo do 10 ó 300), seguido de xente que aluga chip ( do 330 ó 450) e por ultimo os que compran chip na carreira (600 ó 605).

O último tuercebotas/ Ad Cerne
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 21:39

xb74 escribió:
championchip da os primeiros números a os gañadores e tempos "elite" en edicions anteriores, despois va o rango de propietarios de chip amarillo (por exemplo do 10 ó 300), seguido de xente que aluga chip ( do 330 ó 450) e por ultimo os que compran chip na carreira (600 ó 605).

Non creo que sexa así Pensando . Concretamente na carreira San Brais do ano 2013 fun o dorsal numero 2 e na de Meaño o numero 5 E non son un crack Ríndose Ríndose Ríndose pero intento parecerme Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Noutras carreiras tamen fun varias veces numeros baixos, pero na Estrada chocoume ser dous anos seguidos o numero 27 ¿coincidencia? non o sei. Eu tampouco me explico que criterio siguen para o despacho de dorsales. Toda unha incognita Ríndose Ríndose Ríndose

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 21:58

Hola Javier Guionbaixo Un, ¡que preguntas se che ocurren meu fillo!!!
Bueno, polo que eu sei en nalgunhas carreiras os dorsais están relacionados coa categoría que lle pertence ao corredor ( masculino ou femenino, promesa, senior, veterano A, B, C, e así sucedaneamente hasta que se acaben as letras ou as categorías)

Estou pensando que igual tamén se poden encargar o numero como na lotería de Navidad, pero esto non cho sei fijo. Pensando

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1543 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xul 2014, 12:22

crap escribió:
Bueno, polo que eu sei en nalgunhas carreiras os dorsais están relacionados coa categoría que lle pertence ao corredor ( masculino ou femenino, promesa, senior, veterano A, B, C, e así sucedaneamente hasta que se acaben as letras ou as categorías)

Estou pensando que igual tamén se poden encargar o numero como na lotería de Navidad, pero esto non cho sei fijo. Pensando

OK, Crap ya me has aclarado todas mis dudas Pensando Pensando Pensando Pensando
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xul 2014, 13:18

Yo más que temas de números, que no se me dan muy bien, propondría que se cambiase el nombre de "dorsal", que implica su colocación en la parte dorsal, es decir en el dorso, en la chepa... Por la palabra "torsal", es decir, que va en el torso, en la región indistintamente comprendida entre el tórax y el abdomen.

Y por supuesto, una vez que los torsales fueran normativos y de curso legal, es más que obvio que a Javier_1 debería corresponderle, con caracter vitalicio, como impulsor de la iniciativa y para mayor redundancia universal, y así por siempre y para siempre jamás el...

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1543 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Xul 2014, 20:47

Papa-Léguas escribió:
Yo más que temas de números, que no se me dan muy bien, propondría que se cambiase el nombre de "dorsal", que implica su colocación en la parte dorsal, es decir en el dorso, en la chepa... Por la palabra "torsal", es decir, que va en el torso, en la región indistintamente comprendida entre el tórax y el abdomen.

Y por supuesto, una vez que los torsales fueran normativos y de curso legal, es más que obvio que a Javier_1 debería corresponderle, con caracter vitalicio, como impulsor de la iniciativa y para mayor redundancia universal, y así por siempre y para siempre jamás el...

Yo solo preguntaba la numeración de dorsales no rarezas varias, pero allá cada cual con su tema
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 9:07

Javier_1 escribió:
crap escribió:

O decía en serio.
Teño visto carreiras donde o numero do dorsal indica a categoría á que pertence o corredor, por exemplo
de 0 a 100 - senior
de 101 a 200 - veterano A
de 201 a 300 - veterano B
Etc...
En algunas carreiras os colores dos dorsais tamén indican a categoría ou o sexo do corredor. Pero se cadra estos trucos coa tecnoloxia que se utiliza hoxe en día están desfasados.

O da lotería non ía en serio pero tampoco me extrañaría nada que poidese ocurrir

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1543 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 12:35

crap escribió:
Javier_1 escribió:
crap escribió:

O decía en serio.
Teño visto carreiras donde o numero do dorsal indica a categoría á que pertence o corredor, por exemplo
de 0 a 100 - senior
de 101 a 200 - veterano A
de 201 a 300 - veterano B
Etc...
En algunas carreiras os colores dos dorsais tamén indican a categoría ou o sexo do corredor. Pero se cadra estos trucos coa tecnoloxia que se utiliza hoxe en día están desfasados.

O da lotería non ía en serio pero tampoco me extrañaría nada que poidese ocurrir

Eso lo tengo comprobado en el Championchip, es verdad. Si toca el boleto en navidades no te olvides de tus compañeros del foro e invita a unas cañitas o un cubatilla por ahí Guiño Guiño
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
390 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 21 Xul 2014, 8:46

Así foron os dorsais na última edición dos 21 do camiño, tendo en conta que o nº 1 fue Nimo, el 2 Paulo Gonzalez Porto y la 3 Mela Penas (primeros claisficados en la media del año anterior). Outros corredores elite non tiñan dorsal baixo (Exp Lekhili tivo o 181 e Elías Dominguez 163) por non ter corrido no ano anterior.

Rangos:
Proba Absoluta:
- Do 1 o 338: Propietarios de chip

- Do 401 ó 629: Non Propietarios de chip

- Do 630 ó 640: Dorsales para incidencias

- Do 701 ó 702: Recogen el chip amarillo con el dorsal

E un lío pero foi o que me explicaron a min os de championchip.

O último tuercebotas/ Ad Cerne

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos