compostelarunner Novo foreiro
30/10/11
50 Carreiras
7 Mensaxes
Mar, 22 Xul 2014, 14:47 Asunto: vómitos despois de carreiras longas
Ola a todos,
Queria peguntarvos aos que tedes máis experiencia a qué se pode deber que despois de carreiras máis ou menos longas (medio maratóns, por exemplo) ou despois de facer un esforzo grande remate a carreira, beba un grolo de auga ou tome un anaco de plátano e ao pouco empezo a atoparme mal do estómago terminando vomitando. Isto pode durar arredor de 1 hora máis ou menos e despois xa estou mellor.
Pensei que podía deberse a que non me hidrato ben durante as carreiras xa que non estou moi afeito a beber correndo porque non me "entra" moito. Agora teño un tanto de medo a correr medios maratóns e maratóns debido a esta circunstancia. Onte tamen fixen unha tiirada longa e cando cheguei a casa bebin un pouco e outra vez o estómago empezou a pasar factura. Nesta ocasión non cheguei a vomitar a puden cear sen problema. Tedes algunha idea de a qué se pode deber? Agradecería as vosas ideas e suxestións.
Mar, 22 Xul 2014, 17:13 Asunto: Re: vómitos despois de carreiras longas
Podería ser debido a acumulación de ácido láctico. Os síntomas máis comúns suelen ser nauseas, dolor no abdomen e vómitos.
Proba a descansar 5-10 minutos despois de correr e logo fai 10 minutos de trote suave para levar o ácido láctico residual o figado. A ver si che da resultado, en caso contrario, quedaría descartado e terías que buscar outras causas. Club: ESPRINTES OURENSE. www.esprintesourense.com
RUNCANGAS Novo foreiro
11/03/14
2 Carreiras
19 Mensaxes
Mar, 22 Xul 2014, 17:30 Asunto: Re: vómitos despois de carreiras longas
A raiz de este hilo os hago la siguiente pregunta, Puede ser la acumulación del ácido láctico que provoque dolores en la zona abdominal/intestinal/lumbar y que dure durante varios días? Los síntomas por acumulación de ácido láctico se siente en pleno esfuerzo físico o en horas posteriores? hay alimentos o bebidas idóneas para eliminación del dichoso ácido? Un saludo.
Sáb, 26 Xul 2014, 12:36 Asunto: Re: vómitos despois de carreiras longas
A mí, las veces que noto malestar o vómitos, coincide con haber ido muy alto de pulsaciones o, incluso, llevar bastante tiempo sin comer. "El que no corre, vuela"
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos