Foros ›
Recomendación libro, web, manual etc para principiantes
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Ago 2014, 20:46
Asunto: Recomendación libro, web, manual etc para principiantes

Buenas a tod@s,

Aquí seguimos poco a poco corriendo, de 6 en 6 km, tranquilito y con leves molestias en la rodilla derecha...

A lo que íbamos, tengo un forerunner que pillé para correr y bici, y me gustaría saber si me podéis recomendar algún tipo de libro, web, manual etc para seguir de modo progresivo mejorando en esto: entrenar a tantas pulsaciones, más intensidad, menos, etc... Algo muy básico, nada de líos... He leido por ahí alante pero hay de todo, miles de informaciones, yo quiero una básica que me valga para marcarme un ritmo, bajar pulsaciones, aumentar km, etc... Mi objetivo es ir poco a poco, por ahora preparar bien un 10.000m, el que hice antes de parar lo hice en 52 min, y ahora apretando corro en 4:50 min/km en un 7k.

Saludos y gracias a todos!!!
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 03 Ago 2014, 20:57
Asunto: Re: Recomendación libro, web, manual etc para principiantes

Léete "No pienses, corre" de Chema Martinez, sencillo, profundo, ameno y preciso. Saludos.
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Ago 2014, 21:41

Feexenio muchas gracias, así lo haré, muchas gracias!!!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 03 Ago 2014, 21:53

Nacidos para correr

Un clasico e unha gran novela

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Ago 2014, 18:57

Gracias guti, por lo que veo ese es una novela, la leeré también porque a parte de ser de running la ponen muy pero que muy bien .

Mil gracias, ¿alguna guía más por ahí tipo web o algo?

Salu2
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 05 Ago 2014, 4:49

hola mikulino

unha simple búsqueda en internet xa che explica cómo vai esto (un 10k en 45' parece un obxetivo factible para ti a medio plazo)

as cousas que atoparás en webs e libros normalmente son xenéricas, guías para ter un marco de referencia para establecer pautas comúns. Algo personalizado obteralo con un entrenador cualificado.
Pero o que pides é o primeiro. Na miña opinión procura ler moitos plans de esos de entrenamento e intenta entendelos, entender o que pretenden lograr máis que os parámetros o reglas que mostran.
En xeral trátase de ir creando adaptacións fisiolóxicas que aumentan a resistencia e a velocidade (para un 10k) a base de días de entrenamento con intervalos cortos pero con alta intensidade e días con ritmos controlados (máis suaves) e de duración extendida. A intensidade e duración de cada entreno está marcada pola túa progresión e cómo váias asimilando o entreno.
Repito, non hai recetas universáis, pero si moitas guías para corredores do montón coma nos que veñen dar todas ao mesmo. O importante é a progresión no esforzo e a constancia no entrenamento. Intenta ver o patrón común a todos esos plans de entrenamento. Guiño

-- Chámame "ghose"
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Ago 2014, 18:44

XoseM perfecto, é o que estou fancendo, máis ou menos me fago a idea do que teño que ir facendo, vou xuntando ideas o disfrutando de correr que é do que se trata.

Moitas gracias a todos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos