Ven, 22 Ago 2014, 17:56
Asunto: Re: BAIXADA PEDESTRE DO PICO SACRO
Boas tardes.
Este mediodia fun facer o recorrido desta carreira. Vou comentar varias cousas:
1- Para min que levo un bo lote de carreiras por todo Galicia, penso que sin duda esta vai a ser a carreira mais rapida que poidamos encontrar en todo Galicia.
2- Se alguen estaba pensando en correr con zapatillas de trail, eu recomendolle que non o faga pois hai moito asfalto e donde non é asfalto e terra moi compacta e o estar seca esta perfecta para correr con zapas normales. Comentar que nos primeiros 400 metros que imos a encontrar de terra (km 1.6 mais ou menos) a xente debe ir con coidado pois hai bastantes pedras sueltas e pode ser algo peligroso. Tamen decir que penso que o recorrido que fixen é o correcto, pero quedame unha pequena duda nun tramo. Esa duda esta mais ou menos a altura do km 2.2 pois eu seguin de frente pola pista de terra, pero dame a impresion de que nos van facer baixar polo cortalumes (espero que o limpen algo senon os primeiros van a pasalo mal) que de ser asi seran uns 150 ou 200 metros de baixada polo cortalumes co cal a carreira en vez de ter 5.3 km que foi o que me saleu a min penso que andara por 4.9 ou 5 km.
3- A carreira ten un perfil moi favorable practicamente todo en baixada (algun pequeno tramo de llano e falso llano) pero moito ollo que a SORPRESA esta nos ultimos 600 metros antes de meta. Este ultimo tramo e todo subida; dura; e sobre todo un tramo mais ou menos 300 ou 400 metros antes de meta, ali algun seguramente nos poñamos a camiñar. Xa digo, o perfil e moi bo pa "lanzarse", pero deixar algo de "gasolina" para ese tramiño final que senon idelo pasar mal,jaja.
4- A meta e a salida non estan no mesmo lugar. Os dorsais recollense na meta co cal despois hai que desplazarse hasta a saida. Penso que a organización vai poñer medios para levar os corredores hasta a cima do Pico Sacro, pero eu recomendo (como fixen eu hoxe) ir andando, trotando ou correndo dende a meta a salida e asi xa ides facendo o quecemento e mirando as baixadiñas que vos ides encontrar. Solo son 2.4 km co cal en 15 ou 20 minutos estades na salida. Se podedes ide un pouco antes para disfrutar das espectaculares vistas que hai dende a cima do Pico Sacro.
Bueno e despois deste "libro" nada mais solo moita sorte a todos para mañan (eu intentarei ser da partida ainda que non aseguro nada).
Saludos.