Foros ›
Autor
Mensaxe
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 22:32
Asunto: CARBALLIÃ?O

Hola a todos, como van esos entrenos? veo que mejor que los mios, la recuperación está siendo más lenta de lo que esperaba, en los rodajes no doy encontrado el ritmo cómodo, hasta ahora hago sobre 40 o 45 minutos y se me hacen eternos, pero bueno no me voy a desanimar.
Al tema, sabeis si este año se va a celebrar la popular de Carballiño, como en otras ocasiones? otros años solia ser en el mes de Junio, pero este año no tengo oido hablar de ella, si fuera para el mes de Junio ya tengo fecha para mi reaparición, así tendré un aliciente para seguir entrenando, a parte de vosotros, que con vuestras crónicas me dais tanta envidia que digo: Eloy a correr!
Un saludo a todos.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 23:22
Asunto:

Pois o dez de xuño celebrase este ano a carreira que organizan os amigos de Korpore, non sei a hora pero xa me enterarei o domingo que seguro que van a Ferreirua...........pero tamen se queres podes empezar o día tres na de Esgos, votalle unha ollada o foro de montaña.
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Mai 2007, 19:17
Asunto:

Graciñas pero esa ten pinta de ser moi dura para miña preparación, así a todo vou mirar como é.
Gracias
Quian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/03/07
0 Carreiras
119 Mensaxes
LALIN
Respostar citando Envío Sáb, 12 Mai 2007, 22:53
Asunto:

Cajo no demo!!!!!!!!!!!!!

Mira que coincidir ca última carreira de Corre con Nós!!!!!!!

Pero será mala suerte, pa unha carreira que nos queda cerca.

En fin, noraboa pos do Carballiño, e sobre todo po melenas do gimnasio ese, creo que é o alma mater do atletismo no carballiño, non sei como se chama pero da igual, eu sempre o saúdo porque é un fenómeno. Un crack.

Ata logo campións.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos