Foros ›
Autor
Mensaxe
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 8:49
Asunto: Chubasqueiro para trail

Bos días a todos!

Gustaríame coñecer as vosas recomendacións acerca de que tipo de chubasqueiro utilizar para saidas de 2-3h cando chove. Sin voltarnos tolos co presuposto claro está.

Actualmente utilizo cortaventos cando non chove ou orballa e chubasqueiro dos máis sinxelos na mochila e o poño cando chove de verdade, o problema é o de sempre, (impermeable pero pouca transpiración, o final acabas mollado pero do suor).

Pero a miña dubida é a seguinte, si as chaquetas de membrana tampouco transpiran demasiado non lles vexo unha gran vantaxe frente a un chubasqueiro convencional, e a diferencia de precio nin falar...

Preguntei en varias tendas especializadas e ante a miña consulta sobre chaqueta impermeable para correr respostaronme que no existe tal prenda, por eso me gustaría saber o que vos poñedes os demais.

Moitas gracias de antemán! Saudos a todos!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 9:14
Asunto: Re: Chubasqueiro para trail

o máis "barato" nese tipo de prendas soen ser as do Decartón (arredor de75€).

As de marcas coñecidas andan de 120 parriba.

Impermeables sono en gran medida, e transpirables... pois depende en gran medida da temperatura externa, pois as "membranas" funcionan por diferencia da presión osmótica do vapor de auga.

Eu teño esta de Salomon, coa que estou satisfeito pois o que ven sendo o corpo notoo seco (relativamente) e non pillo frío, pero nos antebrazos acaba condensando. Pero todo esto é moi relativo, non creo que sexa realista esperar estar seco pasando varias horas correndo baixo a choiva. A min con que non me den sensación de frío por estar mollado xa me conformo

Mira esta guía de carrerasdemontaña que che pode resultar útil Guiño

utilizando o buscador do foro verás que é un tema recurrente:
www.correrengalicia.or...mpermeable

-- Chámame "ghose"
unaluzazul

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/13
9 Carreiras
48 Mensaxes
Xunqueira de Ambía
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 13:48

Eu merquei a semana pasada a "barata" de Decartón (75€), e probeina o domingo chovendo coma tolos, e coincido co que di Xosé, humidade nos antebrazos, polo demáis normal, e o "ruido de prástico" ó ir correndo é moito menor que cos chuvasqueiros normáis.
Este ten dúas aberturas detrás e podes abrilo por diante (con cremallera), leveinas pechadas mentras arroiaba, e despois abrinas. Cheguei a casa bastante seco, sudado como se fora en camiseta sen chover, por o que entendo que cumpriu perfectamente o seu cometido.

XoseM escribió:
o máis "barato" nese tipo de prendas soen ser as do Decartón (arredor de75€).

As de marcas coñecidas andan de 120 parriba.

Impermeables sono en gran medida, e transpirables... pois depende en gran medida da temperatura externa, pois as "membranas" funcionan por diferencia da presión osmótica do vapor de auga.

Eu teño esta de Salomon, coa que estou satisfeito pois o que ven sendo o corpo notoo seco (relativamente) e non pillo frío, pero nos antebrazos acaba condensando. Pero todo esto é moi relativo, non creo que sexa realista esperar estar seco pasando varias horas correndo baixo a choiva. A min con que non me den sensación de frío por estar mollado xa me conformo

Mira esta guía de carrerasdemontaña que che pode resultar útil Guiño

utilizando o buscador do foro verás que é un tema recurrente:

gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 10:21

Gracias polos vosos comentarios!! Tereinos en conta.

Un saudo!
gonzalorq

Foreiro infantil
Foreiro infantil
8/04/13
0 Carreiras
94 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 10:24

Por certo coñecedes alguén o SURAL KILIMANJARO, ten boa pinta, precio asequible..., pero na man pareceume un pouco textura plástica no interior, o mellor con manga longa por baixo non se aprecia. Polo demais 8000mmca y 4,5RET que vos parece? Outra dúbida é a durabilidade da impermeabilización, ¿creedes que nestes texidos que non son membrana propiamente dita se irá perdendo co uso e os lavados?

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos