Mér, 21 Xan 2015, 11:31
Asunto: Re: MÉTODO MAFFETONE
Totalmende de acordo coas aportacións de XoseM. Quédome coas conclusións implícitas de que "cada maestrillo tiene su librillo" e o de "encontrarse ben consigo mesmo"...bravo.
Meu estilo de entreno basado en "pan de millo" un día e "fume de carozo" o dia siguiente, ven exclusivamente da miña experiencia persoal.
Ate hai 5 anos levaba á práctica a ortodoxia deportiva, sesións rexenerativas e cómodas, entrenos progresivos, periodos acumulativos, etc, etc. Meu nivel era medio tanto na carreira como na bicicleta (para ter unha idea facia 37´no 10mil)e durante os 5 ou 6 anos que estiven así, nin melloraba nin empeoraba, o cual, considerando que xa tiña unha idade, era algo bom.
O carallo chegou cando naceu meu segundo fillo... Era coller as zapatillas ou o casco da bici, e antes de sair da casa xa escoitaba berrando a miña muller: " En media hora el biberón del niño...aviso "....total...que nin quencementos, nin estiramentos, nin hostias en vinagre,...abría a porta e "a fuejo" desde a primeira zancada...e en media hora , de volta á casa, preparando o biberon entre estertores....e coa bici o mesmo. E así día sí e día tamén....e o simpático do asunto foi que meses despois corrín a San Martiño e me casco 35 15...e que comenzo a competir en elite en duatlón, e a subir a podiums de vellos en carreiras populares e a sentirme cómodo a ritmos de 3 30 cando antes botaba os fíjados a 3 50. Hoxe en día ainda continúo mellorando a pesar de ser bastante mais vello, xa baixei de 34:30 e o que teño claro é que non quero ter mais fillos
Non sei... para min funciona o traballo intenso e relativamente corto,...para outros igual non,...o que sí percibo é que en moitas planificacións se abusa dos traballos cómodos e no momento de facer calidad, os ritmos son "un pouco mais rápidos"...eu non digo chegar á extenuación, como fago eu,...nunca aconsellaría ao meu fillo facer o que fago eu,...pero o que sí observo é moitas olladas aos pulsómetros...moitas reservas á hora de forzar, e moita complacencia por chegar a 170 de pulso nunha serie y "stop".
En todo caso, o mais importante: sentirse ben un consigo mesmo ...
They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)