Foros ›
Autor
Mensaxe
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 11:22
Asunto: PEDESTRE LESTROVE

Hola a todos de novo, logo de moitos días sen aparecer por aquí, pero necesito os vosos consellos ou recomendacións. Pois ben, creo que pouquiño a pouquiño voun conseguindo o obxectivo que non era outro que o baixar de peso (adelgacei aprox. 6 kgrs. nestes 2 meses e pico) e eso que por diversas circunstancias nas 3 últimas semanas solo poiden sair a correr 2 días cada semana. Espero volver a retomar os 4 días semanais cos que empecei. De rebote decirvos que os meus tempos foron tamén mellorando co paso dos días. Onte concretamente rematei os 10,6 km que acostumo a facer polo mesmo circuito en 48 m. 33 seg. que para mín xa é unha pasada, xa que significa correr o km. en aprox. 4 m. 35 seg. Agora as miñas preguntas para que me axudedes. ¿Debo cambiar os plans de entrenamiento que ata agora sólo se limitaban a "estiramentos + de 8 a 11 km + abdominales +estiramentos" para completar aprox. 1 hora de exercicio? ¿Teño que propoñerme o seguir baixando tempos ou debo de estancarme?. Recordovos que estou a punto de cumplir 41 anos, mido 1,75 m. e agora debo pesar aprox. 80 kgrs. Moitas grazas a todos. Ah, olvidábaseme estou anotado para a pedestre de Lestrove pero co nivel que haberá estoume acojonando, se ao final vou ¿cómo debo afrontar esos 7,6 km. tendo en conta que vai a ser a miña 1ª carreira e non quero que sexa unha experiencia desagradable?
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 13:59
Asunto: Re: PEDESTRE LESTROVE

ARICAR escribió:
Ah, olvidábaseme estou anotado para a pedestre de Lestrove pero co nivel que haberá estoume acojonando, se ao final vou ¿cómo debo afrontar esos 7,6 km. tendo en conta que vai a ser a miña 1ª carreira e non quero que sexa unha experiencia desagradable?

Acojonado ¿por? Los que tienen que estar acojonados son los que corren rápido que como tengan calor y a sus ritmos les va a tocar sufrir. Tu a lo tuyo despacito y buena letra, el control no se va a cerrar con lo cual a tu ritmo de entreno y a pasarlo bien viendo sufrir a los machacas.

Enhorabuena por ir consiguiendo tus objetivos.

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 14:03
Asunto: Re: PEDESTRE LESTROVE

Vouamodo escribió:
ARICAR escribió:
Ah, olvidábaseme estou anotado para a pedestre de Lestrove pero co nivel que haberá estoume acojonando, se ao final vou ¿cómo debo afrontar esos 7,6 km. tendo en conta que vai a ser a miña 1ª carreira e non quero que sexa unha experiencia desagradable?

Acojonado ¿por? Los que tienen que estar acojonados son los que corren rápido que como tengan calor y a sus ritmos les va a tocar sufrir. Tu a lo tuyo despacito y buena letra, el control no se va a cerrar con lo cual a tu ritmo de entreno y a pasarlo bien viendo sufrir a los machacas.

Enhorabuena por ir consiguiendo tus objetivos.

Saludos a todos.


Moitas Grazas Vouamodo. Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 14:16
Asunto:

Non me digas ARICAR que vas recuar agóra.Fas entrenos de 10 kilometros,e non eres quen de competir 7,6 Abraiado
O Sabado queroche na grella de Saida.!! Non hai acojone que valga !! Guiño

Falas tamén de mellorar,claro que sempre se pode mellorar,mais ti que estas sin exprimir.Todo vai na constancia dos entrenos que ti te marques.

!!! Asi que o dia 14 xa sabes donde tes que estar as 20:15 !!! Guiño
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xul 2007, 12:37
Asunto:

Moi boas a todos e todas, esta é a miña primeira mensaxe foreira e agardo non sexa a ultima. Eu estou nunha situación (salvando as grandes distancias) similar a de Aricar, e tamén me estou plantexando o de ir ou non a correr a Lestrove........ eu tamén ando facendo exercicio para baixar de peso (queda moito por facer,je je je) e a verdade é que lle estou collendo o gusto a isto de correr, pero o meu ritmo está entre 6 e 7 minutos por Km, asi que non sei se valerá moito a pena ir a unha carreira con tanto nivel....... supoño que se chegara a meta faria o redor duns 50 minutos........ o outro día participei en Xinzo nunha popular nocturna (a primeira carreira da miña vida ) e nos 6 kms fixen uns 37 minutos....... vos que opinades ?? tomarei a saida en Lestrove ou non?
Unha aperta para todos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos