Foros ›
Autor
Mensaxe
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 11:23
Asunto: RECOMENDACIÃ?NS

Hola a todos de novo, logo de moitos días sen aparecer por aquí, pero necesito os vosos consellos ou recomendacións. Pois ben, creo que pouquiño a pouquiño voun conseguindo o obxectivo que non era outro que o baixar de peso (adelgacei aprox. 6 kgrs. nestes 2 meses e pico) e eso que por diversas circunstancias nas 3 últimas semanas solo poiden sair a correr 2 días cada semana. Espero volver a retomar os 4 días semanais cos que empecei. De rebote decirvos que os meus tempos foron tamén mellorando co paso dos días. Onte concretamente rematei os 10,6 km que acostumo a facer polo mesmo circuito en 48 m. 33 seg. que para mín xa é unha pasada, xa que significa correr o km. en aprox. 4 m. 35 seg. Agora as miñas preguntas para que me axudedes. ¿Debo cambiar os plans de entrenamiento que ata agora sólo se limitaban a "estiramentos + de 8 a 11 km + abdominales +estiramentos" para completar aprox. 1 hora de exercicio? ¿Teño que propoñerme o seguir baixando tempos ou debo de estancarme?. Recordovos que estou a punto de cumplir 41 anos, mido 1,75 m. e agora debo pesar aprox. 80 kgrs. Moitas grazas a todos
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 13:19
Asunto:

Aupa Aricar.... Por mi parte sigue asi, de momento no cambies nada. Creo que estas haciendo muy bien con lo que estas haciendo puesto que los resultados a la vista estan:

Bajaste peso
Has conseguido una notable mejoria
Te encuentras mejor


Sigue asi y no te obsesiones, cuando estes mas enganchado al mundillo este y empieces a buscar objetivos exigentes y realistas es el momento de cambiar plan de entreno y centrarse en uno, pero ahora, disfruta como lo hacemos nosotros.

Es mi humilde opinion, un saludo y animo!

Salud y Kilometros
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 13:42
Asunto:

MarioeIsa escribió:
Aupa Aricar.... Por mi parte sigue asi, de momento no cambies nada. Creo que estas haciendo muy bien con lo que estas haciendo puesto que los resultados a la vista estan:

Bajaste peso
Has conseguido una notable mejoria
Te encuentras mejor


Sigue asi y no te obsesiones, cuando estes mas enganchado al mundillo este y empieces a buscar objetivos exigentes y realistas es el momento de cambiar plan de entreno y centrarse en uno, pero ahora, disfruta como lo hacemos nosotros.

Es mi humilde opinion, un saludo y animo!


Muchas gracias. Saludos
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 11 Xul 2007, 19:31
Asunto: recomendacios

amigo aricar,pra o tempo q levas rodar a 4,30 podoche asegurar q e todo un exito,eu cando empezei desta segunda vez no o facia nin de coña.tamen tes q saber q a ter xogado o futbol xa tes unha base.o respecto de mellorar eso e o q ti te propoñas,si queres competir e levar un plan de adestramento estou a tua disposicion un saudo
ARICAR

Novo foreiro
Novo foreiro
25/05/07
0 Carreiras
38 Mensaxes
LESTROVE
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2007, 8:36
Asunto: Re: recomendacios

keniatablanco escribió:
amigo aricar,pra o tempo q levas rodar a 4,30 podoche asegurar q e todo un exito,eu cando empezei desta segunda vez no o facia nin de coña.tamen tes q saber q a ter xogado o futbol xa tes unha base.o respecto de mellorar eso e o q ti te propoñas,si queres competir e levar un plan de adestramento estou a tua disposicion un saudo

Moitísimas grazas polo teu ofrecemento. Espero saudarche o vindeiro sabado se ao final decido acudir. Saúdos
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3723 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2007, 21:37
Asunto: Re: recomendacios

ARICAR escribió:
[Moitísimas grazas polo teu ofrecemento. Espero saudarche o vindeiro sabado se ao final decido acudir. Saúdos

¡ Como que se decides acudir!, o que tes que facer e sair sen presión ningunha, tomala carreira coma un adestramento máis e sair o teu ritmo e si te encontras ben aumentar o ritmo progresivamente, pero sin cebarte nos demáis, ti guiate polas tuas sensacións.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos