Mar, 11 Ago 2015, 16:10
Asunto: Re: I Corretroita Concello de Sobrado dos Monxes, 08-08
Fantastico o trato que nos deron nesta carreira. Inscripcións hasta uns minutos antes de dar a salida, recollida de dorsais hasta uns minutos antes tamen, sitio para aparcar o ladiño da salida, duchas con auga quente, quilometros marcados, avituallamento intermedio e o chegar a meta novo avituallamento con auga e isotonicas asi como unha bolsa-recordo cargada con mais cousas, cronometraxe con chip, e despois da entrega de premios "cena" para os que ali estabamos. Impresionante.
Eu doulle un 9 a organización; e non levan o 10 porque creo que ou ben a carreira deberia empezar e rematar no centro da vila ou polo menos facernos pasar o mais cerca posible por xunto o gran atractivo que teñen como é o Monasterio. Polo demais todo perfecto dende o meu punto de vista.
En canto o recorrido, e debido o meu penoso estado de forma, pareceume durillo pero asequible e bonito. Sin duda o que mais me gustou foi ese ultimo km. antes de entrar a meta onde era practicamente todo baixar e se lle podia dar "brasilla".
Por outro lado espero que o rapaz que tuberon que atender polo golpe de calor xa estea recuperado.
Noraboa a organización e para o ano espero repetir.