Foros ›
I Corretroita Concello de Sobrado dos Monxes, 08-08
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 02 Ago 2015, 14:20
Asunto: I Corretroita Concello de Sobrado dos Monxes, 08-08

Estimad@s amig@s.

Os informo de que, casi sin margen de maniobra, el próximo sábado 8 de agosto en una decisión "fugaz" el Concello de Sobrado dos Monxes organizará el I CORRETROITA CONCELLO DE SOBRADO DOS MONXES.

Sólo se celebrará una carrera de adultos para conmemorar dicha fiesta. Desde el Concello me han pedido que abrierá este post y os invitase a asistir, pidiendo disculpas por el poco margen de plazo.

El próximo año se harán carreras de niños y mucho más si sale bien esta iniciativa. Animaros!!.

Os dejo el enlace con la inscripción y el reglamento:

INSCRIPCIÓN: www.carreirasgalegas.c...d1fb1a2cc5

REGLAMENTO: www.carreirasgalegas.c...d1fb1a2cc5

Gracias.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 5:22
Asunto: Re: I CORRETROITA CONCELLO DE SOBRADO DOS MONXES, 08-08

up!

-- Chámame "ghose"
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 04 Ago 2015, 14:43

Engadir que esta proba levará todos os ingredientes necesarios: avituallamentos, chip, duchas ... veña a animarse!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 06 Ago 2015, 18:06

1ª edicción??? Pois hai que ir !!!!!! Inscrito!!!!!
Tono85

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/15
3 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2015, 10:10
Asunto: Re: I Corretroita Concello de Sobrado dos Monxes, 08-08

Alguien sabe como de dura es la carrera?Gracias
Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2015, 10:55

Bicheando por internete...

es.wikiloc.com/wikiloc...d=10341770

Iba a ir a Villa pero me seduce esta primera edición en Sobrado.
Inscrito!
Tono85

Novo foreiro
Novo foreiro
28/02/15
3 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2015, 11:19

Muchas gracias!Yo me voy a animar tb, no estoy en las mejores condiciones pero al menos disfrutarla.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2015, 18:03

Ampliado prazo de inscripción ata hoxe as 00.00 h!!

Xoserra

Maratoniano
Maratoniano
17/01/11
0 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2015, 8:21

Intentei inscribirme onte a tarde e pon inscripcion pechada,xa mandei correo e chamei o numero que pon da federacion pero di que o seu horario e de 8 a 13 de luns a venres.
No me extrańa que participen tan poucos pois noutras carreiras cando amplian o plazo apuntanse moitos a ultima hora.
Solo si Ivan pode e quere irei,sorte a todos.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 08 Ago 2015, 10:59

Xoserra escribió:
Intentei inscribirme onte a tarde e pon inscripcion pechada,xa mandei correo e chamei o numero que pon da federacion pero di que o seu horario e de 8 a 13 de luns a venres.
No me extrańa que participen tan poucos pois noutras carreiras cando amplian o plazo apuntanse moitos a ultima hora.
Solo si Ivan pode e quere irei,sorte a todos.

Hola Xosera. A pasarela abriuse a media tarde de novo ata as 00.00 e despois de consulta a organizacion.
De todas formas e logo de consultar ao xuiz arbitro e a organizacion, permitiranse as inscricions ata 30' antes do comezo da proba e ata un maximo de 25.
Debido a premura da apertura de inscripción os rezagados de ultima hora acudide ali directamente.
Saudos!!

Larpeirogorxon

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/08/13
50 Carreiras
292 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2015, 18:37

Bonita carrera de perfil no exigente pero con subidas suaves y largas. Aunque en algunos detalles se notaba que era un primera edición estuvo bastante bien en líneas generales: organización, clasificación, duchas con agua c a l i e n t e y esos pinchos del tercer tiempo.
Para el año que viene con un poco mas de tempo puede quedar una carrera muy completona.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 09 Ago 2015, 19:06

Me encantan estas carreras en donde el término "popular" se respira en todos los sentidos, sea por ser la primera edición, por el empeño de quitarla adelante en tan poco tiempo o por los pocos participantes, se agradece mucho el buen trato dispensado por los organizadores hacia los participantes, sin duda una prueba interesante que ojalá se mantenga muchos años en el calendario.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
530 Carreiras
1611 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Ago 2015, 14:51

De acuerdo con lo ya comentado. Una carrera con un recorrido de asfalto-tierra con sus subidas, pero llevaderas (esto siempre dependiendo de la forma de cada uno, claro Razz ). Personalmente cambiaría el lugar de inicio-salida hacia el centro de Sobrado, mucho más vistoso y espectacular por su entorno.

Comentar que aproveché la ocasión para visitar el histórico Monasterio, impresionante, para mí la Iglesia verdadera de los pobres y solo para los pobres (no la que acumula riquezas y se acalla al aceptar las limosnas del poderoso); una pena no poder quedarme a las famosas "Vísperas" que ofrecen los frailes pero coincidían con el horario de la carrera.

También me pasé por la Ciudadela romana, pero estaba aquello un poco abandonado. Desde luego que siempre merece la pena visitar Sobrado ya sea para correr o por motivos más puramente turísticos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 11 Ago 2015, 16:10

Fantastico o trato que nos deron nesta carreira. Inscripcións hasta uns minutos antes de dar a salida, recollida de dorsais hasta uns minutos antes tamen, sitio para aparcar o ladiño da salida, duchas con auga quente, quilometros marcados, avituallamento intermedio e o chegar a meta novo avituallamento con auga e isotonicas asi como unha bolsa-recordo cargada con mais cousas, cronometraxe con chip, e despois da entrega de premios "cena" para os que ali estabamos. Impresionante.
Eu doulle un 9 a organización; e non levan o 10 porque creo que ou ben a carreira deberia empezar e rematar no centro da vila ou polo menos facernos pasar o mais cerca posible por xunto o gran atractivo que teñen como é o Monasterio. Polo demais todo perfecto dende o meu punto de vista.
En canto o recorrido, e debido o meu penoso estado de forma, pareceume durillo pero asequible e bonito. Sin duda o que mais me gustou foi ese ultimo km. antes de entrar a meta onde era practicamente todo baixar e se lle podia dar "brasilla".

Por outro lado espero que o rapaz que tuberon que atender polo golpe de calor xa estea recuperado.

Noraboa a organización e para o ano espero repetir.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos