Foros ›
Dia 18 de agosto , carreira cross Plaia de broña (Outes)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 17:25
Asunto: Dia 18 de agosto , carreira cross Plaia de broña (Outes)

Como o titulo di, proximamente baixe a celebrar en Outes, mais concretamente, na praia deste concello conocida como a plaia de broña, unha carreira que discorrera polo paseo marítimo, pasando logo as pistas de terra que por ali pasan, contando que o circuito tera unha distancia de 3.900mts. o circuito na primeira parte e algo duro con un par de costas fortes e despois unha larga e tendida que no seu tramo final no largo duns 100mts sendo este un dos tramos mais duros da pova, despois sendo todo llano e contra o final en baixada. boas vistas , un paixase fenomenal para poder disfrutar de un dia de carreira, o espectador ten varios sitios donde poden ver @s participantes en algunha parte da proba.

en vindeiros dias, poreibos mais o dia dos pormenores da proba , como son:
inscripcions, categoria e premios e hora do evento


dende logo, baixo a miña pequena e mais humilde palabra, pidobos que haber si entre todos somos capaces de facer desta carreira un referente no calendario, e espero que o final todo esté do agrado de todo mundo, non sin antes pedir por adelantado disculpas polo que salga mal , pois o que sala ven sera perfecto.


un saudo a tod@s de sherif.

Ríndose Ríndose Guiño vemonos en broña
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 18:07
Asunto:

tres ou catro patos blancos alí estaremos , si non o buji matanos Ríndose Ríndose

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 21:10
Asunto: broña

si non hay novedades conta conmigo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 22:01
Asunto:

Tamén Lestrove é posible que sexa da partida.Si hai praia alí estou eu en corpo e alma. Molón
Ten en conta que o dia seguinte teño que ir a defender o sub-campeonato a Santa Cruz. Guiño
Asi que Sherif,vai largando as categorias e os premios.!! Haber si me convences !! Guiño
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 22:46
Asunto:

ok, chavales non esperabamos menos , tanto buji coma moncho e mais un servidor, polo menos xa que apoiamos a iniciativa da asociación de veciños dali, que tamen votan unha man, .

lestrove coma ti ven dis aver o que damos conseguido, polo menos aunque non sea todo como fisestes ( que foi unha pasada) e non e pelotilleo, polo menos a mitade do teu, vueno ti xa me entendes, cantos mais mellor, r xa digo gracias pola colaboración de todos, que sin vos/nos esto non seria posible,
si queredes podedes traer comida por que hay asadores etc.... xa veredes a plaia esta moi ben reparada, e non creo que exaxere, pero vueno non digo nada mais dela por que para min e a mellor plaia da redonda, pero como cada un ten gustos diferentes, para gustos pintanse colores.

por certo poderemos facer unha lista si queredes como se fixo en lestrove , ¿animádesvos?, veña este ano queremos ser minimo 100 participantes,

temos moito que facer, pero o mellor e que esto vai andando, e penso que ven, polo menos esperanzas dannolas, por que eu personalmente e a primeira vez que me vexo nun fregado deste tipo, pero si todo sale ven non vai ser o ultimo, eso prometovolo eu.

un saudo a tod@s @s foreiros, de sherif.


Guiño Guiño Ríndose
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 23:18
Asunto:

Vou facer todo o posible por estar ahí, aproveitar un día de plaia e de paso queimar algunhas calorías. Sherif, confírmame si hay carreira para os pequenos, si e así, Gallego Junior tamén podería ir.


-Sherif
-Fojeteiro
-Keniatablanco
-Lestrove
-Gallego

Supoño que o meu amigo Kurty, tamén será da partida, e incluso algún/ha mais que eu sei, porque as vacacións xa están sendo moi largas Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo .

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 23:30
Asunto:

si gallego como non , tamen vai a ver pequenos, despois xa vos digo as categorias todas, sa che digo o fundamental e que veñan os chavales que son o futuro, por que nos ......, home tamen vale, pero mais ven xa somos os pasados...... jajajajajaja, un saludo, Xa digo, estaredes atentos nesta semana, porque vou a poñer a forma de anotarnos, clasificacions Horarios e demais, OK,
un saludo de sherif
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 07 Ago 2007, 23:50
Asunto:

Benvido Sherif o club dos atletas-organizadores.Xa veras que divertido é todo isto.
Desexarche o mellor para este retoño de carreira...de verdade compañeiro.
Este ano pódeseche perdoar todos os fallos,pero para o ano que ven !! Caña o mono !! Ríndose Ríndose
Como pides lista,ti tranquilo que xa me encargo eu de darlle cancha. Guiño Moi feliz

Abro pois lista a petición de un que é de Outes.
Fojeteiro
Gallego
Keniatablanco
Lestrove
Sherif

!! Xa sabedes,anotándose que é xerundio !! Ríndose
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 08 Ago 2007, 11:06
Asunto: Vemonos en Broña!!

Pois si, que alegría. O ano pasado non me enterara e estaba en ESTEIRO, a parroquia seguinte, o que é non ter Rede... Pero este ano si que imos, supoño que o peque non se negará que estamos ben perto. Disimulando Como mandan estes cativos, menos mal que non o saben Guiño

A ver, como hai que anotarse?? Abraiado
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mér, 08 Ago 2007, 15:40
Asunto:

moi boas chavales aqui estamos , o prometido e deuda, asi que ahi vay:
para anotarse podedes chamar os sehuintes telefonos:650061947(José Ramón), 639309963( Martin), no correo electrónico www.xotaerre@hotmail.com, ou no fax (981)855801 Avelino.
necesitase para inscripción:
nombre,apellidos, edad, direccion.

haberá trofeos e camisetas conmemorativa do evento,para tod@s @s participantes.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 08 Ago 2007, 20:07
Asunto:

!! Si Sherif,todo moi ben,pero non dis nada das categorias !! Sorriso
!! Veña,contanos algo o repeto oh !! Guiño
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 0:27
Asunto:

a ver lestrove ahi vai o das categorias

prebenjamin ano 2000 e seguintes faran 1 volta a un circuito de herva (800mts aprox.).
benjamin ano 98-99 1 volta a un circuito de herva (800mts aprox).
elevins ano 96-97 2 voltas o mismo circuito que o dos pequenos (1600mts aprox).
infantil ano 94-95 2 voltas o mismo circuito que o dos pequenos (1600mts Aprox).

cadetes anos 92-93 , 1 volta a un circuito de 3900mts.
xuvenil xunior anos 88-91, 1 volta a un circuito de 3900mts.
promesa xenior anos 87-72, 1 volta a un circuito de 3900mts.
veteranos anos 71 e anteriores, 1volta a un circuito de 3900mts.

camisetas e trofeos sobre todo para os mais pequenos, sin olvidarse claro esta do restoque teran a sua correspondente camiseta do evento.

mais adiante aclararei mais sobre os trofeos
como sempre un saludo dun servidor sherif Guiño Guiño Ríndose
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 0:30
Asunto:

que me olvidei , o horario sería desde os mais pequenos que empezaran as 11:30, ata os do final o sea veteranos, todos teran a saida con intervalos de uns 10min. aproximadamente, para ter a salida xeral as 12:10aprox, si todo vai como ten que ir sin moitos retrasos, que esperemos que non haxa.
sin mais un saludo de sherif Guiño
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 10:46
Asunto: Pola mañá, que ben

Mira que ben, xa vou correndo Ríndose , desde Esteiro son 5 quilometros...... Molón
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 09 Ago 2007, 13:27
Asunto:

Asi me gusta Sherif,contestando con celeridade. Sorriso
Outra cousa,no calendario Correr en Galicia esta posto como cross,supoño que non haberá que calzar zapatillas de cravos. Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos