Foros ›
Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 9:52
Asunto: X CARREIRA EN RIBEIRA

Como xa se comentara ampliamente nun tema anterior ("Kedada en Ribeira"), o proxecto de modificación da habitual carreira que se celebraba en Ribeira, en torno á festividade de Santa Uxía, tomou xa forma "oficial".

Despois do "visto e place" do "comité de sabios" Molón de Correrengalicia (Piti, Marola, Elyana, Lentoperosejuro, Xan_de_Ris, Lestrove, Gallego, Supercoco, Castinheiras, Banderas), decideuse que o recorrido e forma habitual desta carreira modifícase radicalmente.

A situación da carreira, que antes era polas ruas urbanas, agora pasa a realizarse nas inmediacións do Complexo deportivo de A Fieiteira. O recorrido pasa de 4,2 km. a 9,5, e mezcla o tartán da pista de atletismo (salida e chegada), asfalto e pistas de terra, o que lle confire á proba un carácter de certa dureza pero de agradables sensacións.

Esta nova situación permite o uso de vestiarios e duchas a pé de pista.
A inscrición podese realizar on-line a través dos enlaces que detallamos, e que, aínda que xa está operativa, vai ser mellorada en vindeiros días, coa inclusión do regulamento, mapas e outro tipo de información adicional.

www.riveira.com/xcarreirapopular
www.riveira.es/content...entId=1150

Alea jacta est!! Ríndose Ríndose
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 10:06
Asunto:

bos dias Urko

Acábome de inscribir na carreira (2), pero teño unha dúbida. ¿esta carreira é de pago?. O final do rexistro online sae unha nota que dí que hai que facer un ingreso nunha conta bancaria. ¿poderías aclararnolo?.

graciñas...

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 12:33
Asunto:

ostrás, jotaeme: graciñas por avisar!! a inscrición é gratuita, o que pasa e que parece ser que se copiou o formato que se usou para a inscrición da andaina de 50 km. (que é de pago), e non se modificou ese párrafo...

Aproveito para convidarvos a que vos pasedes polo foro de montaña e vexades no tema "Andaina de Ribeira", o convite que vos facíamos para vir "sufrir" un pouquiño....que non todo sexan carreiras populares Demo Demo Demo

Ríndose Ríndose
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 15:01
Asunto:

Amigo URKO,por nada do mundo pérdome eu a tua Carreira.Sexa o percorrido que sexa,haxa premios ou non os haxa,Lestrove alí estará o Domingo 16 de Setembro como o que mais.
Por suposto que xa estou anotado,o dorsal nº 8 e o que me tocou en sorte.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 23 Ago 2007, 18:28
Asunto:

Acabo de inscribirme.Espero estar en una forma aceptable para entonces.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 25 Ago 2007, 13:10
Asunto:

Estou a espera de que o amigo Urko me de permiso para poder facer a inscripción. Creo que é unha carreira distinta, co seu grado de dureza, bonita, boas vistas e boas instalación pre e post carreira para que aos atletas non lles falte de nada.
Si se consigue unha organización medianamente boa, podemos estar ante unha das probas a repetir para o ano.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Ago 2007, 10:12
Asunto:

Acabo de inscribir también a mis hijos. Una pregunta, los benxamines ¿por dónde van a correr?
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 27 Ago 2007, 10:44
Asunto:

Os benxamíns creo que o van a facer pola pista de atletismo.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Ago 2007, 14:37
Asunto:

Efectivamente, os rapaces da distancia de 600 m. correrán na pista de atletismo (1 volta e media). Por outro lado, indicar que tamén vai haber unha proba para os menores de 6 anos, que por erro non figura no regulamento, cunha distancia de 100 m., tamén na pista de atletismo.

E graciñas ós inscritos por dar exemplo Ríndose :lol:: Gallego senior e Gallego Junior, Elyana, Fleky, Jotaeme, o Comandante Lestrove, (entre os que teño "controlados" que pode haber algún máis....)

Lembrarvos, tamén, que hai un post no foro de montaña co tema da Andaina que se vai celebrar este vindeiro sábado...(vese que non ides moito polo monte!!! Demo sorrindo Demo sorrindo ), xa que había convite para os participantes de CenG e van quedar vacantes algunha das prazas gratuitas... Chorando
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Ago 2007, 23:27
Asunto:

Urko,también tienes a Xan de Ris y a Jabelo , además de a Guillermo y a David,mis hijos.El mayor fué de los que hizo el recorrido de reconocimiento (y se perdió Guiño ),como ves afluencia del foro no te vá a faltar y eso que aún faltan muchos por apuntarse .
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2007, 0:15
Asunto:

Mimadriña!!! Xan_de_Ris, é que o teu nome "oficial" non o controlo, pero de todos xeitos...¡¡esquecerme do meu estimado Xan, non ten perdón de deus!!!!
E graciñas tamén a Jabelo (creo que nos coñecemos en Vilagarcía, se a neurona non me derrapa), a Guille (que hai unha foto da kedada na que estamos os dous no bar e me mira dun xeito en plan "ete tío tá jamao!!" Ríndose Ríndose ) e a David Elyano :wink: que seguro se enganchará a este mundiño...
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2007, 8:39
Asunto:

Yo también iré Moi feliz

URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2007, 8:53
Asunto:

buenoooooo......ter a Khene entre nós non é ningunha carallada tendo en conta o "selectivo" Molón que está sendo ultimamente coas probas que corre...claro que tamén é posible que esta terra o "enganche" e nos vexamos máis a miudo polo Barbanza Ríndose Ríndose
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2007, 9:59
Asunto:

Segurísimo que vou ir moi a miudo polo Barbanza Ríndose . Tódalas semanas iréi por ahí Disimulando .

De aquí a dous meses teño previsto ir a 4 carreiras:

16 de septiembre - Ribeira

7 de octubre - Media Maratón de Pontevedra

21 de octubre - otra carrerita por el sur de Galicia

28 de octubre - Pedestre de Santiago

• Non son selectivo Disimulando . Ã? que non dou para mais Ríndose

Aproveito para facerte unha consulta: Na ficha de inscripción pon que o DNI é dato obrigatorio. ¿Cómo fago para anotar a un neno que non ten DNI? Confuso
    Gracias Moi feliz

Última edición por khene o Mar, 28 Ago 2007, 14:31; editado 1 vez
  • URKO

Mods
    Mods
    5/01/07
    0 Carreiras
    1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Ago 2007, 14:21
    Asunto:

Khene: o de campo obrigatorio para o D.N.I. é por esas cousas da vida en que lle das ideas ós informáticos e sobrepásanse nos seus cometidos... Ríndose Ríndose Para salir do paso, ponlle un DNI hipotético ó teu fillo/a xa que é un dato que non imos a tratar....

Podes publicar novos temas
    Non podes responder a temas
    Non podes editar as túas mensaxes
    Non podes borrar as túas mensaxes
    Non podes votar nas enquisas
    Non podes adxuntar arquivos
    Podes descargar arquivos