![]() |
|
Descrición: | |
Nome do arquivo: | cartel-56cc8a6c76aba2.71547411.jpg |
Descargado: | 1319 veces |
eumealto escribió: |
PERCORRIDO A saída e a meta estarán na Avenida de Lugo (ó carón da Praza Condes de Fenosa ) e discurrirá por varias rúas da vila, para logo dirixirnos ó Monte do Cristo, cun percorrido por camiños de terra entre pinos e a carón do río Miño, iste ano co recorrido en sentido contrario o do ano pasado. Voltamos a vila e acadaremos a meta despois dun percorrido ó redor de 7,8 quilómetros. ¿Iso qué é, bon ou malo? ![]() |
Andrés61 escribió: |
Aún no estoy apuntado pero me tienta mucho ser de la partida. Espero que nos veamos allí, en todo caso Suerte a Todos |
Andrés61 escribió: |
Me ha encantado conocer Portomarín. Es un Pueblo Precioso al que no hubiera ido si no fuera por esta Carrera. Sólo por eso ya merece la pena.... La Carrera está más cercana a un Cross, no se adapta mucho a mis características y eso que el día estaba estupendo. tiemblo al pensar como sería si lloviese.... En Fin, con todo, me han quedado ganas de repetir. Gracias a todos/as. |
manger316 escribió: | ||
Moitas gracias por asistir e polo teus comentarios; esperámoste en vindeiros anos. Con respecto o circuito aquí contamos con dous problemas importantes, dunha parte a orografía é un sube e baixa e non podemos cambiala (*,), por outra parte planteamonos meter máis zonas de asfalto pero contamos co problema de que para sair do pobo habría que pasar por unha das vías principais e polas datas en que se celebra a nosa proba e casi imposible que che permitan cortar nalgún momento esas carreteiras. De todas maneiras coméntoche que si ves o circuito fai tres días ![]() Agradeceríamos calqueira comentario da xente que acudiu e que podamos mellorar, tamén os que repetiron que nos digan cal dos dous circuitos lles gustou máis. Moitas gracias a todos de corazón e ata o ano que ven. Máis e mellor. |