Foros ›
Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 22:47
Asunto: Luis Calvo vence no Angliru!!

O deste home non ten nome. Sintome orgulloso deste compañeiro de instituto anos atras e ahora de carreiras ainda q sea para compartir momentos na saida e na chegada porque en carreira solo o vexo os 200 1ºs metros. Avergoñado E creo q ainda ten moito q dicir...

Enhorabuena campeón!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 22:51
Asunto:

Non teño o gusto de coñecelo,pero polo que contas debe de ser unha maquina. Sorprendido
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 23:05
Asunto:

Ahi che vai algo + lestrove

www.lne.es/secciones/n...ir-andando

Duatlon Ames
www.galicia-hoxe.com/i...cia=131436

Duatlon Teo
www.galicia-hoxe.com/i...cia=149519

E quedou 3º na media de pontevedra o outro dia.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 23:22
Asunto:

nacho_s1600 escribió:
Ahi che vai algo + lestrove

www.lne.es/secciones/n...ir-andando

Duatlon Ames
www.galicia-hoxe.com/i...cia=131436

Duatlon Teo
www.galicia-hoxe.com/i...cia=149519

E quedou 3º na media de pontevedra o outro dia.

Una pregunta Nacho,para participar en estos duatlones hay que estar federado o también son de carácter popular?
¿Sabes de alguna web dónde salga publicado el calendario de duatlones?

Gracias,saludos
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Out 2007, 23:42
Asunto:

Hola Moussambani. Eu andoche un pouco perdido nese tema. A pagina da federacion é esta www.fegatri.org/marcos.htm
De todas formas aqui hai xente q che orientará, seguro. Probastes a mirar neste foro: www.correrengalicia.or...rum11.html
Saudos.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2007, 0:02
Asunto:

Muchas gracias nacho_s1600, voy a ver si en el apartado de triathlon/duatlón del foro comentan algo al respecto en algún tema.

Gracias,buen día

furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Out 2007, 3:13
Asunto:

Eses dous en concreto son populares e gratuítos
A maiores hainos populares pero pagando o seguro de un día (6 euros) e do campionato galego que son só para federados.
O Luis éste é un monstruo, un fóra de serie, resulta curioso que sendo un crack tanto na bici coma agora correndo, non se anime a federarse e facer duatlóns en serio. Un animaliño, sen dúbida.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 21:22
Asunto:

Con decirvos que esta maquina ainda sen explotar para o meu parecer e o meu veciño desde pequeno que non coñecin non sei por que causa por que a casa tiñamola a 500 metros e unha pena igual me enganchaba antes o deporte!!!

Luis segue asi campion!!!!
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Mér, 17 Out 2007, 22:32
Asunto:

a verdade e que tendes toda a razón o chaval promete, a verdade eu personalmente participei nos dous duatlons, nos que fas referencia nacho-s1600, e tuven ocasión tanto de velo en acción coma de sufrir detras del e a verdade e que non che deixa respirar cando quere el vaise , e o que queira, ou mais ven poda que o siga, a verdade e que e unha gozada velo, eu vino na primeira volta que aunque foi rapida , eu na foto do duatlon de teo, son o segundo pola izquierda que viste de negro, e bueno tamen fun dos do grupo que peleamos polo terceiro posto , polo que o primeiro e segundo xa non havia nada que facer, pero realmente foi bonito, foi unha lastima pero quedei cuarto, e non me podo queixar porque tanto o luis coma o segundo e terceiro son de un grandisimo nivel, e os que quedaron quintos e sextosson o mismo o que pasa e que ese dia eu tiven un pouco de sorte. un saludo a todos de sherif Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos