Foros ›
Autor
Mensaxe
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 21:48
Asunto: Carreira Popular San Martiño de Ourense

Hola a tod@s,abro este tema ,ya que creo que aun no se ha comentado nada sobre esta gran carrera. Para mí, la prueba de ourense, es sin duda la mejor carrera de 10.000 m que hay en Galicia,gran organización,gran participación y bonito recorrido. El recorrido de esta carrera no es el idoneo para realizar una gran marca,de todos modos si no hay novedad el día 18 estaré allí con la intención de bajar de 40 minutos.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 23:20
Asunto:

Yo empecé a correr por esta carrera precisamente así que no faltaré salvo causa de fuerza mayor Sorriso
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 23:25
Asunto:

Elyana escribió:
Yo empecé a correr por esta carrera precisamente así que no faltaré salvo causa de fuerza mayor Sorriso

Hola Elyana, es un placer volver a leerte y saber de tus entrenos y tus ganas de seguir corriendo, yo tambien espero poder ir a Ourense .
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2007, 23:40
Asunto: San Martiño

E dificil ser obxectivo despois de 20 anos correndo esta prova. Despois de 20 anos de xeadas, choivas, calor; saidas desde a Alameda, desde o Pazo de Xustiza, desde Os Remedios; de controis con cordeis marróns e vermellos.
Despois de 20 anos nos que ás veces fun só, depois de noites de troula e magosto, outras fomos dous amigos, e sobre todo, nos últimos 6 anos, onde xa disfrutamos do espíritu do Pato Blanco.

Xa me teño pronunciado sobre a "inxusta xerarquización de carreiras". Cada unha ten o seu engado, a sua maxia: non hai duas iguais.
O que está claro é que o San Martiño ten algo especial. E para os que nos sentimos ourensáns, ainda máis!!!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 6:45
Asunto:

Ser Galego é unha carreira e de Ourense: Catedrático.

Supoño que acudirei "empeorando o precedente" para celebrar os recen adquiridos 40.

Teño boas lembranzas da San Martiño ainda que non tan enxebres como as de Bubela.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 8:54
Asunto:

Kande, seremos varios os que celebraremos os recén acadados 40, se non é en Ourense será en outra.
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 9:13
Asunto:

Un saludo a todos los correlegas, como comentan la mayoria esta es de las mejores carrerras de Galicia y mejor aun "es en casa". Creo que bien vale el esfuerzo de todos el estar en la salida; por mi parte ya he tramitado el cambio de la guardia, ya que por mala suerte tengo que currar el 18-11, esas son las cosas de ser medicos, pero por nada me pierdo este carreron. Al igual que en Santiago, abro lista para la kedada postcarrera:

Pataruco .......

"CORRER ES VIVIR"
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 9:35
Asunto:

Pataruco, sería mejor colocar las kedadas en su foro correspondiente, por mantener un cierto orden ya que el administrador se ha tomado la molestia de reoganizar el foro. Si os parece bien.
Saludos
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 10:08
Asunto:

Sugerencia valida, saludos y estamos en contacto

"CORRER ES VIVIR"
guasinton

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/07
0 Carreiras
18 Mensaxes
ESPAÃ?A
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 15:46
Asunto: la mitica, la cita ineludible

-estoy de acuerdo que la San Martiño es la primera de todas.Imposible faltar para un trotante
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
483 Carreiras
3732 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 16:09
Asunto:

Outro que se todo vai ben se apunta a Ourense, ainda que eu son un novato neste prova, xa que so participei o ano pasado, e quedei encantado da mesma.
Oira falar moi ben dela, pero por diversas circunstancias nunca participara asi que a por ela.

P.D.: Aemais os que temos que pasar por Santiago para ir a Ourense, dende a semana pasada témola 10 minutos antes.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2007, 17:07
Asunto:

tamén foi a miña primeira carreira popular, aló polo ano 97 (carallo, xa hai 10 anos... Sorprendido Sorprendido como pasa o tempo!!!)

aparte diso, coincido con todos en que ten algo especial. Guiño

salvo cataclismo,vai ser difícil que falte á cita deste ano. Molón

saúdos. Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 9:57
Asunto:

Yo seré el novato en esta carrera este año. Y me estrenaré en una popular de 10.000 a mis 40 años Avergoñado . Mi objetivo terminarla y ver que tiempo hago ya que no tengo referencias
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 23:51
Asunto:

Pois despois de 4 anos sin pisar terras Ourensanas,tamén é a miña intención acudir a que para min é a mellor Carreira de Galicia. Moi feliz
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Out 2007, 20:57
Asunto:

Logo de rematar a miña primeira carreira pedestre de santiago voume animar tamen coa de Ourense, para seguir coa baixada de kilos. Alguén pode comentar algo sobre o percorrido ....... se ten subidas tipo Vite, se é rompepernas, chan.....??





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos