Foros ›
Medio Maratón Volta á Ría de Ferrol
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
538 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 12:54
Asunto: Medio Maratón Volta á Ría de Ferrol

www.radiofusion.eu/rfu.../atletismo

A memorial Adolfo Ros de Atletismo, Volta á Ría de media marathón celebrárase o primeiro domingo de Nadal con saída e chegada no Concello de Narón.
A proba celebra a súa vixésimo segunda edición, convertíndose nunha das carreiras atléticas máis importantes do calendario galego. A Volta á Ría de atletismo, ademáis, é o acontecemento de máis éxito de organización comarcal en Ferrolterra. Catro concellos da ría organizan, ano tras ano, e xa van 22, esta carreira cun éxito rotundo de participación. Na última edición a inscripción rozou os 400 participantes. Ferrol, Narón, Neda e Fene son os organizadores do evento deportivo. Este ano o â??grossoâ? da organización recae no Padroado de Deportes do Concello de Narón.


Pues otra marca más en el calendario de carreras de este año. Angel

Soy el Sr Lobo.Soluciono problemas.
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 14:29
Asunto:

Si no hay cambio allí estaremos. Tengo grandes recuerdos del año pasado, ( carrera muy divertida y muy acompañada) sobre todo por las " cautro gotas " que nos cayeron encima....
Ya sólo falta un mes
Sunsury

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/06
0 Carreiras
288 Mensaxes
Meira, sitio distinto!
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 14:32
Asunto:

Alí estarei, foi un dos mellores momentos da tempada pasada, disfrutei coma un anano das catro gotas que di barrachina

sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 14:45
Asunto:

.. igualmente opino como Barrachina. A pesar del temporal que tuvimos que soportar y de ser mi premera media , fue la carrera que más disfruté en toda la temporada.... así que por supuesto que repetiré... y espero que con el mismo grupete que formamos aquella mañana.

Un saludo,

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 14:45
Asunto:

.. igualmente opino como Barrachina. A pesar del temporal que tuvimos que soportar y de ser mi premera media , fue la carrera que más disfruté en toda la temporada.... así que por supuesto que repetiré... y espero que con el mismo grupete que formamos aquella mañana.

Un saludo,

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 16:15
Asunto:

Yo seguramente también repita...como fotógrafa :wink:,a estas alturas de temporada no me planteo una media y menos como me encuentro a día de hoy. Por favor, que alguien me indique el mejor sitio para hacer las fotos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 16:48
Asunto:

Pues a ver si voy este año, hace dos fue mi segunda carrera popular y mi primera media, de aquella partía de Fene, el año pasado en Ferrol no pude estar, a ver a ver, este año, saludos
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
538 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 17:24
Asunto:

Elyana escribió:
Yo seguramente también repita...como fotógrafa :wink:,a estas alturas de temporada no me planteo una media y menos como me encuentro a día de hoy. Por favor, que alguien me indique el mejor sitio para hacer las fotos.

Para mí el mejor sitio que tienes es desde el puente de las Pías (sobre la ría). Siempre que no haga mucho viento, porque allí cuando toca el día chungo, sopla... Abraiado

Soy el Sr Lobo.Soluciono problemas.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 17:46
Asunto:

¡Ferrol, allá vamos! Moi feliz


ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 18:17
Asunto: adolfo ros

pois por esas fechas creo q estarei empezando a entrenar outra vez.e como esa media foi a primeira no meu regreso o atletismo no 2004 e quedei moi contento de ela pois pesaba 90kg e fixen 1h24,pois este ano si estou en condicios de correr algo quero facer o mismo tempo.asi q o que queira facer un tempo de 1h24 ou 26 xa tedes lebre
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 18:46
Asunto: Re: adolfo ros

keniatablanco escribió:
pois por esas fechas creo q estarei empezando a entrenar outra vez.e como esa media foi a primeira no meu regreso o atletismo no 2004 e quedei moi contento de ela pois pesaba 90kg e fixen 1h24,pois este ano si estou en condicios de correr algo quero facer o mismo tempo.asi q o que queira facer un tempo de 1h24 ou 26 xa tedes lebre
Ay, no se no sé keniata, mi mejor marca es de 1:27,35 en Villagarcía este año, no sé si intentaré rebajarla, de momento entreno bien y me veo en condiciones de ello, pero luego ya veremos, saludos y gracias
Toyliado

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/07
0 Carreiras
86 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 19:41
Asunto:

Yo estaré allí también, de hecho , el motivo de haber empezado a correr en esto de las populares, vino a raíz de una charla veraniega con un familiar qúe había corrido esta media en varias ocasiones y me puso los dientes largos contando sus maravillas.
Y por otro lado, eso de correr en "casa", aunque la haya abandonado hace ya muuuuuchos años, hace que el reto tenga un componente de "morriña" especial....
En cuanto al tema de los tiempos que uno espera hacer o no hacer... pues carezco de referencias....se verá, lo importante es participar....¿no? Guiño

Veo venir una dama... sonriendo hacia mí, si esa dama es La Muerte, ¡Quién tiene miedo a morir!
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 19:51
Asunto:

asanfiz escribió:
Elyana escribió:
Yo seguramente también repita...como fotógrafa :wink:,a estas alturas de temporada no me planteo una media y menos como me encuentro a día de hoy. Por favor, que alguien me indique el mejor sitio para hacer las fotos.

Para mí el mejor sitio que tienes es desde el puente de las Pías (sobre la ría). Siempre que no haga mucho viento, porque allí cuando toca el día chungo, sopla... Abraiado

Me lo dices o me lo cuentas Pensando ....,el año pasado con la que estaba cayendo allí me puse yo a hacer las fotos y no cogí una neumonia gracias a que Marola me dejó su chandal para cambiarme.Este año si no llueve allí estaré allí,pero si necesito que me digais que carril usará la carrera ya que el año pasado estaba del otro lado del puente y las fotos no salieron muy bien Avergoñado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2007, 23:20
Asunto:

Despois de 7 anos sin correr esta Media Maratón,pois este ano creo que lle vai tocar.Haber si o tempo manténse bo,haber. Rezar
1:14:58 é a miña mellor marca,que data do ano 1997.Gañara esa edición Garcia Gendra con un tempo de 1:06:44.
E Esther Pedrosa en féminas,con 1:16:27 :=D> :=D>
Haber pois,si este ano é verdade de que me animo a correr a Volta a Ria. Pensando
albatros

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/10/07
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Nov 2007, 0:29
Asunto:

Alguien puede informarme sobre esta media. Pensando





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos