Mar, 13 Feb 2018, 20:47
Asunto: Re: COSTA TRAIL OLEIROS "Seixo Branco"
Boas
Desde o respeto absoluto á decisión da organización (só faltaría), que terá sopesado concienzudamente a decisión tomada, creo que é un erro facela bianual, xa que a xente non se engancha á proba como fan as carreiras anuais, que teñen o seu público fiel.
Corrín o meu primeiro trail na vosa primeira edición, alá polo 2011, e encantoume. Despraceime dende O Porriño, ao igual que uns cantos participantes máis, que anos máis tarde coñecín no clube de atletismo.
Nas probas como a vosa (cando eu a corrín era duns 20km) cada vez hai máis xente, e anque toque repartirse entre máis carreiras, non creo que vos debería de faltar público.
Hoxe en día, como ben dicides, a xente trata de correr en probas cerca da casa, e ante o incremento destas, pois tratamos de desprazarnos o menos posible. Pero tamén funciona moito de boca en boca, polo ben que falen dela outros corredores, nos foros,... polo que se vexo bos comentarios continuos ou compañeiros de equipo me comentan o ben organizada que estaba a carreira, o bo ambiente na meta,... seguro que me plantexarei meterlle km ao coche para participar na carreira. Un exemplo de carreira totalmente recomendable, da que sempre escoitei falar ben, e da que só teño boas palabras polo cariño e o traballo que lle pon a organización e a dos
100 do Barbanza. Poderán ter erros, pero poñen moito traballo, moito cariño, miman cada detalle,... Para que vos fagades unha idea, o ano pasado un avituallamento polo que pasei sobre as 5 da mañá era na casa do presidente da asociación que organiza a proba. Estiven sentado na mesa onde come coa familia e alí había de todo... Como non vou a falar ben deste tipo de probas e recomendarlle á xente que faga a "matada" de meterlle ao corpo 100km? E esta actitude ten a súa "recompensa" en público fiel, que vai ano tras ano e leva xente, incrementando a participación.
Que haxa moitas probas é algo positivo, xa que o deporte funciona e hai demanda de carreiras. A longo prazo as probas queridas polos corredores serán as que perduren e o resto caerá polo seu propio peso: oferta e demanda, como foi sempre.
www.twitter.com/JesusAmieiro