Foros ›
Autor
Mensaxe
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5808 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 13:07
Asunto: Carrera Cordeiro

Parece que este Jueves hay una carrera en Cordeiro y no veo nada por aquí... alguien puede aportar información? Gracias muchas.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 20:10
Asunto:

Efectivamente. Comienza para los niños a las 11 horas y para los mayores a las 12. Se sale del Club Social. La distancia es de 7.900 m.
Para inscribirse conviene ir con antelación y se hace allí el mismo día.
La carrera está bien, se disfruta del paisaje y tiene varios desniveles.
La organización es buena.
PARA LOS QUE NO SEPAIS IR, al llegar a Pontecesures, encontrareis una rotonda con varias direcciones, COGER DIRECCI�N A VILLAGARCÍA Y A 3 KIL�METROS YA VEREIS EL CLUB SOCIAL.
Saludos,
Jesús Bernal
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 23:08
Asunto:

por favor, máis datos: participación, inscripción, perfil, concello, maneira de chegar...graciñas
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2684 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 04 Dec 2007, 23:21
Asunto: Carrera de Cordeiro

la participación es numerosa.
para llegar, lee atentamente el mensaje anterior. busca en el mapa Pontecesures y allí está la única rotonda donde coges dirección a Villagarcía (tiene cartel indicador) y a unos 3 km ya ves el local social.
el perfil debería facilitartelo la organización. se corre por asfalto y hay algunas cuestas.

saludos, Jesús Bernal
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5808 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2007, 10:16
Asunto:

Gracias, Jesús, allí nos veremos Guiño
LUISMI

Novo foreiro
Novo foreiro
1/12/05
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2007, 10:55
Asunto: CORDEIRO

En relación al perfil de la carrera de Cordeiro decir que tiene a media carrera una cuesta bastante dura.
Animaos, vale la pena.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2007, 19:16
Asunto:

la corri varias veces. el recorrido esta bien. tiene una pendiente no demasido larga pero muy muy empinada.
lo que si espero es que la organizacion no sea tan desastrosa como la del año pasado que la verdad fue una verdadera pena.
aun asi si puedo alli estare, porque las otras veces que la corri muy bien todo, y no se este año, pero los anteriores al termino de la prueba la organizacion nos ofrecia gratis un exquisito churrasco.

animaros a participar, y a la organizacion mucha suerte.

Koala36
xuco

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/06
270 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Dec 2007, 19:56
Asunto:

Eu tamen agardo que a organizacion sexa mellor ca do ano pasado, na que o percorrido non estaba ben sinalizado e cada quen chegou por un lado distinto (segundo se comentou logo non foi o primeiro ano que pasou).
Xa sabemos que e dificil organiza-las carreiras, pero deberian esforzarse un pouco mais neste tema.
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2007, 15:40
Asunto:

A organización estupenda!!! O mellor o churrasco!!!
Aínda que pouca participación por alí andaba xente con nivel. Na categoría masculina gañou Pesado e na femenina Elena Naveiro. :=D> ¡¡¡Felicidades os campeóns!!! :=D>
Nacho para andar cun virus non o fixeches nada mal, non logrei collerche!! Costoume seguirte e so logrei pinchar Abraiado
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Dec 2007, 19:46
Asunto:

Tras un breve parón (ausencia na media de naron) volvin hoxe a dar guerra, jeje. Ambiente moi bo en Cordeiro, eso sí pouca xente. Poucos foreiros (polo - q eu coñeza). Saludo a Xolinha, coa que intercambio impresions (proxectos a corto plazo e todos os problemas que
tiven o largo desta semana). Gracias por escoitarme e perdón pola lata.
Salida neutralizada uns metros e despois lanzase a carreira. Hoxe quería facelo ben, despois de que o ano pasado me perdese por este circuito cun bo grupiño de atletas.
Levei un ritmo moi superior a min desde o principio, que a partir do Km.3 empecei a notar o desgaste, tal vez por falta de adestramento. Todo o circuito foi un sube baixa que fixo que o final se fixera mais largo da conta pero rematei no posto 25º cun tempo de 24.37 creo
polo meu crono (sólo desde a salida lanzada).

Bueno dar a enhorabuena a SUPER XOLINHA polo seu carreirón, e tamén gracias de novo pq hoxe ainda me botei unhas risas contigo. (Mandoche despois un mail ca foto ok!!).

PD: A camiseta era do 2006, polo - a miña, pero funme mais contentiño co meu platiño de churrasco. Silbar (Que ben nos coidaron hoxe por estes lares!!!).
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5808 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Dec 2007, 9:22
Asunto:

Pues no conocía esta carrera y resultó bastante divertida, con continuos desniveles y un atractivo recorrido, con gente señalizando en cada cruce. Igual faltó señalización en los km, pero el resto todo ok, muy buen trato personal de los organizadores. Me gustó lo de la salida lanzada, disfruté de unos segundos en cabeza de carrera jeje. A nivel personal me encontré al principio bastante bacalao, muy bacalao, después de estar desde Orense en el dique seco, se notó mucho la fuera de forma, pero al final recuperé un poco e hice 23 y pico??? no se q puesto. Lástima q no me pude quedar al churrasco. A ver si ahora puedo empezar a entrenar y coger el ritmo de una vez por todas y me olvido de percances e impedimentos, que vaya inicio de temporada Demo Demo Demo .... Hasta Lugo! Ríndose

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos