Mér, 19 Dec 2018, 14:14
Asunto: Re: DEP compañeira Laura L
Estou bastante de acordo con Rufino.
Penso que hai un problema grande na sociedade actual, o correccionismo político, é decir, non sairse daquilo que una parte da sociedade pensa que é políticamente correcto, por medo a ser tildado de "radical" ou extremista dun ou outro bando.
E antes de que se me tilde como algo que non son, direi que son liberal.
Liberal coma os pais fundadores dos USA. Liberal coma os que aboliron a escravitude. Liberal coma Clara de Campoamor, a quen admiro profundamente, quizá a muller que máis loitou en España por conseguir o sufraxio femenino, a mesma que dixo "estoy tan alejada del fascismo como del comunismo, soy liberal".
Todos coñecemos o lema "liberdade, igualdade e fraternidade", pois penso que sen liberdade é imposible acadar os outros dous aspectos.
Con esto quero decir que a liberdade é o ben máis preciado que temos. Debemos loitar por defendelo e protexelo.
Todo aquilo que atente contra a liberdade dos individuos debería ser penado.
Casos de violacion e/ou asasinato deberían estar penados coa máxima pena posible.
Está claro que debemos atacar o problema de raíz, e iso pasa fundamentalmente pola educación e concienciación das xeracións actuales e sobre todo das vindeiras. Educar debidamente ás novas xeracións para evitar que existan monstruos.
Pero iso non é incompatible con tomar medidas severas lexislativas.
Laura L, xa non estará máis entre nós, deixando a familas e amigos cun inmenso dolor e tristeza que os acompañará de por vida.
O monstruo Montoya, ao igual que outros moitos coma el, no peor dos casos teran unha prisión permanente revisable (coñecida como "cadena perpetua" revisable e coa que moitos se levan as mans á cabeza por considerala abominable) nunha cárcere española, que se pode considerar un Hotel 3 estrellas en comparación coa mayoría do resto de carceres do mundo. (boas camas, calefaccions, biblioteca, aulas de ocio, TV, actividades...) que supoñen un coste para o Estado (é decir para todos os españois) de aprox 1800eu ao mes por cada preso. (con esos 1800 eu se cubre alimentacion, sanidad, instalacions e salario dos funcionarios de prisións).
Agora pensade vos, máis aló do políticamente correcto, se a cárcere permanente non se pode quedar "curta" para determinados monstruos asesinos/violadores.
PD: sinto toda a parrafada, pero necesitaba expresarme libremente.