Foros ›
Autor
Mensaxe
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2007, 15:15
Asunto: SAN SILVESTRE EN NOIA

para quien esté interesado. día 31-12 , a las 5, parece ser que 3,5 kms. aunque normalmente al terminar se forma un grupeto para realizar un trote más largo

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2007, 18:42
Asunto:

Boa opción esta. Parece un bó percorrido. Non descarto pasarme por ali. Fojeteiro, como se corren estas carreiras, a tope ou de "charanga"?. nunca fun a unha San Silvestre e non sei. Saudos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2007, 19:04
Asunto:

depende de cada un, pero o ano pasado a xente deulle caña,outros corren con gorros de papa noel (pero tamén lle dan caña) outra xente dos que sempre estan diante van suave disfrutando do ambiente.... e distinto. moi bo rollo no trote post-carreira que me imagino que se fará como outros anos (fora da organización da carreira) por que os 3.500 mts pasan de contado (si pasan rapido para min que vou como vou ...imagina un que corra algo).

saudos

FORTITUDINE VINCIMUS

ALL THOSE MOMENTS WILL BE LOST IN TIME,LIKE TEARS IN RAIN
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2007, 19:18
Asunto:

Gracias fojeteiro. Entre o que me contas e o feito de estar polo medio o CAN (Clube Atletismo Noia) o que lle teño un aprecio moi grande, tratarei de estar o 31 en Noia. Se vou apúntome seguro a ese trote post- carreira.
Saudos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
CLENER

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/12/06
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Dec 2007, 21:21
Asunto:

Efectivamente, una vez finalizada la prueba un grupo de corrredores haran el recorrido que se hizo en noche buena, que es ir hasta el Puente de Don Alonso , una distancia aproximada de 12 kilometros, todos en grupo y para despedir el año, haciendo lo que nos gusta.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 31 Dec 2007, 20:35
Asunto:

Pues otra vez sobre 3500, 12:14, a 3:30 el Km, esto se llama clavar los tiempos (2 carreras seguidas al mismo ritmo), mas bien creo que el cuerpo debe tener ahi el limitador y de ahí no pasa. Resumiendo, decir que lo mejor de la carrera fue el postre con el que nos deleitó la gente del club atletismo noia, que no fue otro que un rodaje de unos 12-13 Km. por unos bonitos parajes. Ya vereis como en unos años va a haber tanta gente en el rodaje como en la san silvestre. Tiempo al tiempo. Saludos y a disfrutar de la noche.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3775 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Xan 2008, 17:23
Asunto:

Hoxe foi unha das carreiras nas que mais disfrutei, é a causa non é outra que corrín en compaña da miña filla maior, e ¡sorpresa!, da miña muller, que tamén se animou a facela i eso que hai anos que non corre.(só vai a natación).
A verdade e que so me deixaron acompañalas durante 500mts. despois botaronme xa que dician que se non as ia queimar, polo que o resto da carreira fun cun compañeiro do club pero a un trote pachangueiro de todo, disfrutando doutra perspectiva das carreira.
Así que o chegar a meta din a volta para entrar cas miñas "chicas", pero a pequena xa deixara a nai e ia moi ben para a meta, así que un pouco mais atrás viña a miña muller e fixemos os últimos 500 mts. xuntos.
A verdade, é que eu estaba moi contento, pero elas ainda estaban moito máis.
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
256 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2008, 10:40
Asunto:

Sólo agradecer a los organizadores el que me permitieran participar con Garry. Sobre el recorrido decir que me gustó, que espero que no molestaramos a nadie y que en la zona del paseo marítimo corríamos por la hierba para evitarle problemas en las almohadillas a Garry y molestar lo menos posible a los demás corredores. Gracias.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 03 Xan 2008, 11:09
Asunto:

Felicitar á organización por esta proba. Ã? final foime imposible asistir; temas familiares de estas datas... En fin, para o ano será. Gallego, carai a este paso nun par de meses non che vemos o pelo. Alégrome por ti e que sigas mellorando, e o máis importante, disfrutando así. :=D>
Un saúdo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos