Ven, 04 Out 2019, 19:29 Asunto: III Trail de Montaña Lucus Mountain [8/12/19]
Esperemos que esta vez sea la buena championchipnorte.com/...ixXkL8OCLc
Fore
Foreiro infantil
20/12/11
101 Carreiras
113 Mensaxes
Lugo
Sáb, 05 Out 2019, 14:11 Asunto: Re: III TRAIL DE MONTAÑA LUCUS MOUNTAIN [8/12/19]
Hola runners¡ Eu teñolle certo respeto os trails. Teño corrido algunha carreira de montaña ,como esta última do Fluvial. Necesito que me convenzades para correr este trail. ¿Existe a posiblilidade de perderse? Porque sexa duro non me preocupa moito, se hai que ir algún tramo andando, ándase e punto. Eu teño gañas de facelo. ¿Alguen coñece o recorrido?.Graciñaaaas
Magono
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Dom, 06 Out 2019, 7:28 Asunto: Re: III TRAIL DE MONTAÑA LUCUS MOUNTAIN [8/12/19]
Este trail, el de 24 kms, es algo más duro que el del fluvial, hay alguna zona donde se anda pero se puede correr casi todo (El de 16 kms es muy parecido al del fuvial).
El recorrido está marcado con cintas y se puede seguir muy fácilmente, solo hay que estar algo pendiente de seguir las cintas, si dejas de verlas es que vas mal y hay que dar la vuelta.
rebolution
Novo foreiro
25/09/13
0 Carreiras
5 Mensaxes
Mar, 29 Out 2019, 9:05 Asunto: Re: III TRAIL DE MONTAÑA LUCUS MOUNTAIN [8/12/19]
Bos días
Podemos saber perfil e desnivel dos percorridos?
Un saúdo e grazas por estas iniciativas.
Arenesco
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
125 Mensaxes
San Juan de La Arena (Asturias)
Mér, 04 Dec 2019, 10:27 Asunto: Re: III TRAIL DE MONTAÑA LUCUS MOUNTAIN [8/12/19]
Buenos días,
Pues el domingo estaremos mi compañero de fatigas y un servidor en Lugo para participar en este Trail que tiene muy buena pinta, y parece ser muy de correr y poco técnico, o eso espero, pues en las zonas técnicas, tipo el Trail de As Pontes, soy de los más torpe y acongojao, jejeje.
Así que a disfrutar del recorrido, paisaje y después a reponer líquidos en Lugo.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos