JuanBellas escribió: |
Para coller o dorsal non pode ser antes mesmo da carreira. Hai que collelo no Decathlon o venres ou o mesmo sábado, pero solo en horario de mañá. Eu o venres non podo ir polo traballo, así que toca ir dúas veces o sábado á Coruña: pola mañá polo dorsal e pola tarde á carreira. Menuda graza ![]() |
Alvaro12 escribió: |
Inscrito por la aportación de la lucha contra el cáncer..pero espero q no suba más de precio para próximas ediciones...4€ la media de Ferrol o 5 el 10k de Orense,no me extraña q bajen las inscripciones... |
JuanBellas escribió: |
Para coller o dorsal non pode ser antes mesmo da carreira. Hai que collelo no Decathlon o venres ou o mesmo sábado, pero solo en horario de mañá. Eu o venres non podo ir polo traballo, así que toca ir dúas veces o sábado á Coruña: pola mañá polo dorsal e pola tarde á carreira. Menuda graza ![]() |
galaxian escribió: | ||
Ya me dices. Por cierto, hoy último día para apuntarse con el precio de 8€. Mañana ya es otro importe más alto. Saludos. |
yemlique escribió: | ||
Ola, Juan: Penso que é venres todo o día e sábado pola mañá. A redacción do texto non é a máis axeitada, creo. |