Lun, 01 Mai 2023, 19:24
Asunto: Re: XXIII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE ARTEIXO
Fantástica carreira, a cal gústame moito, ainda que ten o seu punto de dureza na primeira metade, penso que é bastante rápida.
Como esta semana pasada apenas adestrei, decidín facer varios Kms. antes da carreira, como se retrasou moito a saida, máis de 10 minutos (único punto negativo da carreira, xunto ca hora tan tardía de celebración), doume tempo a facer sobre 3'5 Kms.
Saida dende a parte traseira e a tomarse con calma a carreira, a cal ata o Km. 3 é moi levadeira e a partir de aquí escomenzan as subidas, con varias longas e duras, pero como se subeu tanto os derradeiros Kms. son moi rápidos, pero decidín non ir a tope nos mesmos, pensando na media de Lugo de dentro de 13 días, facendo un tempo neto de 53'44", un tempo uns segundos mellor que nas duas anteriores edicións 2019 e 2018.
Recollida axil da mochila no gardarroupa e cando me ia duchar vin o servicio de fisioterapia e como non había ninguén, alí que me trataron dunha pequena molestia nun isquio e tamén me descargou a outra perna, gran traballo que fixo Javi da clínica de fisioterapia García Lestón de Arteixo.
Como era de agardar, tirón de orellas os anotad@s e non presentados, dos 618 inscritos rematamos só 366 ós que lle hai que sumar 9 que non remataron a carreira.
Un saudo e a agardar pola vindeira carreira.