Xertiz escribió: |
Si, o de non poder recoller os dorsais o día da proba eu tampouco o entendo. E ter que oagar un imposto revolucionario como ja San Martiño por recollelo nun punto habilitado tampouco. Ao fin entre pechar pronto inscrición, subida esaxeradamente nos tramos de prezos e non poder coller dorsal o propio día pois son todo dificultades.Eu irei co meu fillo a pasar a finde xa que queremos turistear e o fomento iremos ao partido do Breogán, así que terei que correr rápido a media para chegar ao principio jajaja!! Pero unha mágoa unha participación tan baixa. E si. A saída conxunta era o seu |
Kurty escribió: |
Esta media superou as miñas expectativas despois de correla onte, (só correra a 1ª edición) moi boa a organización en todos os aspectos, un percorrido variado e moi corrible para facer un bo tempo, co aliciente de pasar por todos os sitios emblemáticos desta bonita cidade, pechada ó tráfico para nos, a que lle pudemos dar 2 voltas para o noso disfrute particular. Chegada con 45 minutos de antelación a Lugo, e sorprendentemente atopamos sitio onde aparcar a 300 mts. da saida. demos un paseiño ata a Praza Maior, e tocaba prepararse, os rituais de sempre, un moi breve quecemento e xa nos chaman para os caixóns. Saida da parte media cara atrás e co obxetivo de baixar de 1h39', primeiro Km. o máis lento da media en 4'46", para ir collendo ritmo, e xa imos aumentando paulatinamente o ritmo, indo moi cómodo toda a carreira, notando que teño un puntiño máis, (pero se todo vai ben teño en mente facer 3 medias máis nas vindeiras 8 semanas e non é cuestión de forzar de máis). Os Kms. vanme pasando moi rápidos, podendo facer 8 Kms. por debaixo de 4'30' e os de subida que había varios por riba de 4'41" e rematando moi enteiro a carreira en 1h37'13" oficial, para 21'260 Kms. polo meu gps. Despois de cambiarme, outro paseo ca muller pola cidade e a xantar un cachopo para recuperar do esforzo, depois outra voltiña e a eso das 18 tocou tirar para casa que ainda tiñamos un boa tirada. Como consideracións finais, unha magoa que non houbera máis participantes, xa que é unha carreira que os merece. Ainda que como xa comentamos ten os handicaps de non entregar dorsais o día da carreira, o cambio de tarifa de 18 a 25 euros 20 días antes da celebración e o peche de inscripcións tamén con moita antelación, 11 días antes. Coñecín o foreiro Nes en medio da carreira, un prace saudarte. E quedei moi contento e se podo voltarei o vindeiro ano. |