Foros ›
Recomendación Linterna Frontal
Foros de debate / Otros temas de interés
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pepemanba

Novo foreiro
Novo foreiro
13/05/16
90 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Nov 2024, 9:13
Asunto: Recomendación Linterna Frontal

Levo un tempo sobrevivindo a carreiras nocturnas con frontais de agasallo e un que mercara en Decathlon. Estaba pensando en comprar un novo, xa que a iluminación dos que teño non é moi potente e un deles chegou a deixar de funcionar ó mollarse coa chuvia.

Algunha recomendación de marca ou modelo con boa relación calidade-precio? Estaba pensando nun rango de 30-40€, que xa vexo que hai modelos tope de gama por +100€, pero estaba interesado nun precio máis asequible...
AJACAST

Montañés
Montañés
19/05/16
0 Carreiras
924 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 18 Nov 2024, 12:48
Asunto: Re: Recomendación Linterna Frontal

Me compré este Petzl hace 5 años por 36€ y ha sido la mejor compra de mi vida: images.app.goo.gl/EqQntytfMDVGkcNG7 [PETZL Actik Core 350 Lúmenes]
Por duración de batería (al máximo me da para unas 2 horas de trail nocturno, más que suficiente) y por calidad, pues sigue durando lo que duraba al principio.
Para uso tipo senderismo y demás con el nivel 2 voy de sobra y el 1 lo suelo usar dentro de la tienda de campaña y situaciones en las que sólo necesito un poco de iluminación.
Es cómodo y tiene una correa elástica ancha para ajustarlo al gusto. De peso bastante ligero comparado a otros.
Por lo bien que me salió lo recomiendo sin dudar

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos