Monchaales Novo foreiro
28/01/14
40 Carreiras
10 Mensaxes
Ven, 18 Xul 2025, 12:17 Asunto: XXIV CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO O GROVE 28/09
XXIV CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO 2025
Dende o C. D. Ría de Arousa e o Concello de O Grove anunciamos que a edición XXIV da Carreira Popular Festa do Marisco retorna á sua data orixinal no derradeiro fin de semana de setembro, concretamente o domingo 28 ás 10:00 h. Asemade queremos engadir que lamentamos profundamente a coincidencia da proba coa da localidade veciña de Cambados e queremos deixar claro que a nosa carreira xa estaba posta no calendario dende hai preto de dous meses. Agardamos unha ampla participación nesta proba tan emblemática cun percorrido valorado pola súa beleza por moitos participantes das edicións anteriores.
Inscricións a partires do Luns 21 de xullo en carreirasgalegas.com
O Regulamento podedes consultalo nesta mesma páxina de correrengalicia no Calendario.
Ven, 18 Xul 2025, 12:59 Asunto: Re: XXIV CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO O GROVE 28/09
Dúas carreiras que volven (Cambados e O Grove) e interesantes que coinciden na data sendo na mesma zona. Unha mágoa.Subidas ao foro o mesmo día cun minuto de diferenza!! Curioso.. Habería que darlle unha volta a esto...
Monchaales Novo foreiro
28/01/14
40 Carreiras
10 Mensaxes
Ven, 18 Xul 2025, 13:14 Asunto: Re: XXIV CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO O GROVE 28/09
Ola , non é así , a do Grove está posta no calendario dende hai casi q dous meses e xa se sabía que era ese día . Saúdos
Ven, 18 Xul 2025, 13:19 Asunto: Re: XXIV CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO O GROVE 28/09
Non estou a culpar a unha nin a outra organización xa que non teño datos e sempre admiro e agradezo o traballo das mesmas. Pero se no momento de pola no calendario se abrira fío para informar pois, ademais de darlle vida ao foro, sempre chama máis a atención, penso eu. Eu non estou a ver o calendario de seguido pero o foro tento ver se hai algunha novidade.
Monchaales Novo foreiro
28/01/14
40 Carreiras
10 Mensaxes
Ven, 18 Xul 2025, 13:26 Asunto: Re: XXIV CARREIRA POPULAR FESTA DO MARISCO O GROVE 28/09
Quen o tiña que saber sabiao
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos