Foros ›
Autor
Mensaxe
CHUMI

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2008, 13:43
Asunto: Carreira en Leiro, Ourense

Boas tardes:
Como primeiro paso direi que son un pequeno aficionado as carreiras, e de cando en vez seguidor deste foro entre outros, pero agas este e dos mellores en canto a diversidade de temas que tratan.
Despois desto a miña pregunta e si algún foreiro sabe si este ano hay carreira en Leiro (Ourense), pois non vexo nada dela no calendario, cando outros anos xa se tiña posto dende primeiros de ano, neste foro ou na dos organizadores, na que ainda figura a do ano 2006.
Espero que alguien que sepa algo dela o comente, xa que gustaronme moito as veces que fun, aparte de quedarme perto de donde vivo.
Un saudo a todos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Abr 2008, 14:09
Asunto: Re: ¿CARREIRA EN LEIRO (OURENSE)?

CHUMI escribió:
Boas tardes:
Como primeiro paso direi que son un pequeno aficionado as carreiras, e de cando en vez seguidor deste foro entre outros, pero agas este e dos mellores en canto a diversidade de temas que tratan.
Despois desto a miña pregunta e si algún foreiro sabe si este ano hay carreira en Leiro (Ourense), pois non vexo nada dela no calendario, cando outros anos xa se tiña posto dende primeiros de ano, neste foro ou na dos organizadores, na que ainda figura a do ano 2006.
Espero que alguien que sepa algo dela o comente, xa que gustaronme moito as veces que fun, aparte de quedarme perto de donde vivo.
Un saudo a todos.

Non te preocupes que a carreira será en Xullo. O que pasa e que ata que non exista información por parte da organización, e imposible ninguén a envíe pra pola no calendario.

Saúdos

www.jeffxavi.blogspot.com
CHUMI

Novo foreiro
Novo foreiro
23/04/08
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 15:48

Graciñas JEFFXAVI, non e que este preocupado, xa que mais ou menos sabia que e por ese mes, pero outras veces por estas fechas xa estaba no calendario.
Onte topeime con coñecidos do Carballiño e tampouco sabian nada, incluso dixerón que o mellor este ano non se celebraba porque habian marchado xente que estaba na organización e os que quedaban eles solos non podian organizar toda a carreira.
Se hay alguien que sepa mais, por favor que o diga

Saúdos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 16:12

CHUMI escribió:
Graciñas JEFFXAVI, non e que este preocupado, xa que mais ou menos sabia que e por ese mes, pero outras veces por estas fechas xa estaba no calendario.
Onte topeime con coñecidos do Carballiño e tampouco sabian nada, incluso dixerón que o mellor este ano non se celebraba porque habian marchado xente que estaba na organización e os que quedaban eles solos non podian organizar toda a carreira.

Saúdos

Fai un intre falei por teléfono con Francisco (o alcalde). Tranquilo que a carreira vai pa diante. Sobrino (mira que nos dimos ostias xogando o futbol, jeje) vai votar un cable.

JUPEMO

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/07
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Abr 2008, 14:24

JEFFXAVI escribió:
CHUMI escribió:

Saúdos

Fai un intre falei por teléfono con Francisco (o alcalde). Tranquilo que a carreira vai pa diante. Sobrino (mira que nos dimos ostias xogando o futbol, jeje) vai votar un cable.
Pouco interveño neste foro,(mais ven nada, agas na cerreira de Leiro (somentes como un que hasta este ano daba algún que outro carto pa axudar os organizadores, cousa que este ano non pasará), porque isto xa me cheira moito mais do que pensaba, dende que o alcalde toma partido na carreira e que fai uns anos foi concelleiro de deportes do Axuntamento axudaba a organización polo interes e por conseguir unha camiseta da organización, e a sua vez defestrado por dita organización, agora resulta que moi amigo de todos. polo que esta carreira coas subvecions que a Xunta lles dá e moi apetitosa pra os Politicos do Pueblo que son do PP (Partido Popular), e como queren quedar ben cos da Xunta en canto as subvencions (BNG) (vexase anos anteriores ¿quen estaba nas fotos? a hora da entregaq de premios.
Por iso este ano se Politizou (DE POLITICA) a Carreira, e por iso algún deixou a oranización de dita carreira, entre outras cousas que me reservo porque non quero deixar co cú o aire a a outros que colaboran coa organización, pero estou disposto a decir quen se LUCRA E QUEN INTENTA POÑERSE MEDALLAS (COMA NA MILI (Por moitas ostias que se derán xogando o futbol), pero un e ou erá concellal e outro que o defenestrou, e sin embargo agora pidelle que o axude como non iba ser mais e funci0onario do axuntamento)).
POR ISO TODO ESTE ANO O QUE ACONTEZA EN LEIRO E UNHA TRAPALLADA.
Saúdos a todolos foreiros

!NON BOS DEIXEDES POLITIZAR (QUE AS CARREIRAS SON PRA PASALO BEN)
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Abr 2008, 14:41

estimado jupemo, menudo galimatias non???....Coa miña resposta non quisen decir que o mérito de organizar a carreira fose del (que seguro que non o é), senón aclarar a un foreiro que había carreira a pesar da baixa de certos colaboradores (que polo que citas as súas razós terán).

En canto o tema de Luis (Sobrino), soio dixen que vai votar un cable.Coma persoa no ámbito do fútbol sempre me pareceu algo "............" (a bo entendedor poucas palabras bastan), pero non son ningúen pra xulgar os mtivos polos que colaborará no evento.

De todas formas, se queres que debatamos sobre o tema, noutro senso, case mellor por mensaxe privado, porque o foro é única e exclusivamente para tratar aspectos deportivos.

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 13:20

Confirmada fecha para el 6 de Julio.
Las inscripciones están abiertas ya en www.championchipnorte.com

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2008, 17:56

JEFFXAVI escribió:
Confirmada fecha para el 6 de Julio.
Las inscripciones están abiertas ya en www.championchipnorte.com

Tamén podedes atopar información na páxina dos organizadores:

www.amigosdodeporte.com

moncholeiro

Novo foreiro
Novo foreiro
11/07/06
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2008, 15:19

Llevo unos cuantos días dandole vueltas a la cabeza con respecto a lo escrito por JUPEMO y sintiemdome aludido por alguno de los comentarios, no se a que vienen y que bases tendrá para ello (ya deben de ser buenas para hablar así).
Como digo me siento aludido, pues efectivamente renuncie a seguir con la organización de la Carreira de Leiro, pero mi renuncia se hizo efectiva a los 2 días de la finalización de la Edicción del año pasado (exactamente el Martes 10 de Julio de 2007), y no se que rumores habrán circulado por Leiro al respecto, pero mi renuncia no tiene nada que ver con lo expuesto anteriormente por JUPEMO, pero no se ajustan a la realidad.
Estoy completamente de acuerdo con JEFFXAVI, en que estos temas si quiere los tratamos a traves de privados o de la formula que el quiera. YA ESTA BIEN DE METER CIZAÑA.

Un saludo a todas/os.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2008, 17:39

O importante é que moitísimos runners galegos e portugueses teñen a data de Leiro marcada no seu calendario!!!...Será porqué ten boa consideración a nivel deportivo , organizativo e loxístico....digo eu!!!

Estou dacordo contigo mocho

corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2008, 17:52

¡ vaya, vaya,...el año pasado con motivo de la presentacion de la carrera en este foro ( vease tema Carreira Popular de Leiro, hace justo un año ) alabé a la organizacion de esa carrera, pues la había corrido con anterioridad y me pareció extraordinaria, pero ya en mensaje posterior con motivo de la inscripción y entrar ya a cobrar ChampionChip me empezó a cheirar la cosa y desgraciadamente pasé de la alabanza a la crítica. Entonces a continuación de un mensaje mío aparecía otro de Jupemo "rompiendo una lanza a favor de la organización", y ahora............... ¡ vaya,vaya.......! Pensando

Friends forever
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2008, 6:31

Ostras Moncho, no tenía ni idea que habías dejado la organización. Como se nota que eres todo un caballero, no haciendo ruido ni en los momentos buenos ni en los malos. ¡qué grande!

La verdad es que llevaba unos días dándole vueltas al 6 de julio, porque me dí cuenta que coincidían Leiro y Corrubedo, y tenía una gran "deuda" con las dos, así que ahora ya lo tengo más fácil.

Bueno Moncho, déjate ver algo que sabes que se te aprecia.

Suerte a los organizadores de Leiro.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos