Foros ›
Autor
Mensaxe
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2008, 23:31
Asunto: Ay...el tobillo

Saludos a todos!!
Resulta que hace unos 5 meses tube un esguince bastante fuerte... despues de un proceso de mas o menos 5 semanas hasta el alta médica me pongo a preparar la vig-bay (un mes) la corro,,, sigo haciendo deporte, entrenando, a veces con molestias en el tobillo. Ahora despues de un tiempo considerable, esas molestias son más continuas e intensas. El sábado hice un rodaje largo y por las molestias debi cargar la cadera del lado contrario porque ahora tmb molestias en esa zona,,,Es normal tras los esguinces estar tanto tiempo sin tener el tobillo al 100%? o me curo fuera del sitio? o debo fortalecerlo más (aunque sinceramente le doy bastante caña)?para haceros una idea, con el pie en cuestión me es ccasi imposible andar a la pata coja...Gracias por vuestras recomendaciones!!
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2008, 10:15
Asunto: Re: Ay...el tobillo

ufffff, putos esguinces. Eu tomaria o tema con máis calma. Tes dúas posibilidades si sigues así, unha que é que teñas outra vez o esguince no mesmo pe, e a outra é que o teñas no outro.
Vaite a un fisio para que cho mire e dalle descanso. Fai piscina, paseo pola praia si o aconsella o fisio e tomate o tema co calma, e mellor parar un mes, que non ter que voltar a parar outros cinco meses...................quita, quita, non me quero lembrar.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2008, 10:43
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Como xa sabes eu tamén tiven un esguince, e o problema que me quedou foi algo de tendinite no aquiles, xa que o estar tanto tempo sen mover o tobillo, o tendon tende a coller tendinite, a día de hoxe teñoo case solucionado a base de facer moito estiramento de xemelgo e aquiles, tanto despois de entrenar coma en reposo o longo do día. Iso si, eu as molestias teñoas na cara oposta a do esguince, a zona esguinzada quedoume perfecta de momento.
O mellor é que vaias o fisio e rápidamente che dirá cal é o problema e a solución.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2008, 13:54
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Um...
A ver, normalmente el gran problema de los esguinces no tratados es la direccion de la cicatriz y el bloqueo del astragalo.
La opcion correcta seria ir al fisio el mismo dia que te haces el esguince, porque ya se pueden hacer cosas.
A mis jugadores con esguinces de tobillo, los tengo entrenando en 7 dias desde el dia de la lesion (vendados) y en 15 jugando.

En tu caso, y como bien dice Castinheiras, la mejor opcion es irse al fisio a que valore el estado de la fascia del tobillo, porque (sin haberlo visto, y me podre equivocar) por lo que dices, das la sensacion de estar retraida.

Que un tobillo inmovilizado de lugar a tendinitis... no lo sabia, es la primera noticia que tengo. Si me dices que es porque pisas como no debes, si, pero no por tenerlo inmovilizado.

Insisto, es mi humilde opinion y podre equivocarme.
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2008, 22:01
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Vaya, así que la cosa es seria con los esguinces. Yo tuve uno exactamente hace 1 mes y 1 semana. Ayer volví a correr pero sigo teniendo molestias, y tras rodar 1 hora hoy me doy cuenta de que al pisar de manera forzada con el pie dañado se me carga el gemelo de la otra pierna.

El fisio me dijo el viernes que esta semana debería tenerlo en condiciones, pero voy a volver a visitarlo porque las molestias continúan y si fuerzo el ritmo esas molestias se convierten el dolor.

La duda que tengo es...¿tras un esguince es conveniente correr con el tobillo vendado? ¿Con tobillera? El fisio me recomendó que no usara más la tobillera. Total, que estoy hecho un lío y desesperado porque no sé si es mejor parar, si correr, etc.

Un saludo a todos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 14 Mai 2008, 9:49
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Las tobilleras convencionales no inmovilizan, solo calientan.
Respecto a lo de correr vendado... pues no es muy recomendable.
El objetivo de los vendajes funcionales es limitar un determinado movimiento para proteger el ligamento dañado.
Solo se usan vendajes en las primeras fases de la recuperacion, donde es necesaria la inmovilizacion o necesitas correr por narices....

Si corres vendado, los musculos que ayudan a mantener esa posicion se vuelven "vagos" y no hacen su funcion, he de ahi la importancia del trabajo propioceptivo tras una lesion.

Tu fisio tiene mucha razon, sin vendar!

Saludos
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Mai 2008, 10:58
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Yo ya lo veia venir... mi proceso de recuperacion del tobillo fue una "caca" hablando claro. me inmobilizaron 15 días y sin apoyar, luego me vendaron una semana, me quitaron la venda, y ala, de alta. Al principio molestias, pero me aprecía normal de todo, después disminuyeron, bienn! lógico, pero ahora se incrementaron y pienso volver por alli (sanatorio concheiro) y decirle que me lo dejaron mal, que necesito una rehabilitación y esas cosas!!Para algo están los seguros!
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mér, 14 Mai 2008, 11:08
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Andá fuches o concheiro, probablemente unha das perores clínicas que pode existir, cando eu corría en bici xa nos dicían, se caides ou tedes un accidente, que non vos leven o concheiro nin de coña, de feito un compañeiro meu levárono alí despois dun atropelo adestrando e estivo a piques de morrer pola neglixencia dos do concheiro, iso sí cando viron que estaba moi chungo, mandárono po xeral cajando mistos, non se lles fora quedar alí!!! Uns impresentables...

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Mai 2008, 19:26
Asunto: Re: Ay...el tobillo

Joder, eun non sabía que eran tan malos porque houbese ido a outro que tiña 3 ou 4 centros coma opcións polo seguro universitario... Pois xa me estou plantexando seriamente pasar destes incompetentes, tirar dos aforros e irme a un bo fisio que faga todo o que teña que facer e coste o que coste....





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos