Foros ›
V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 21:24
Asunto: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

O sábado, 28 de xuño, celebrarase a V edición da Carreira Nocturna de Celanova (Ourense).

Disputarase por un percorrido urbano de 7 quilómetros para a categoría absoluta, e discorrerá polas rúas do Casco Vello. O perfil é esixente pero divertido e rápido ao mesmo tempo. Haberá premios para os tres primeiros clasificados de cada categoría.

Manterémosvos informados. Lembrar que o colega "Celanova" é unha das cabezas pensantes da organización.

Apertas; Bubela,
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
488 Carreiras
3751 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2008, 21:31
Asunto: Re: V CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA (OURENSE)

Así me gusta, ca publicites con tempo, e a ver se nos animamos os do club a ir a Celanova.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 8:40
Asunto: Re: V CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA (OURENSE)

senor, bubela ir preparando o carneiro para despois da carreira e mais o vino,para os de outes para alguns de noia carneiro......con agua...saludos.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 8:40
Asunto: Re: V CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA (OURENSE)

:=D> :=D> perfecto! Si la resonancia de la semana que viene y posible tratamiento posterior de mi tobillo derecho son favorables... se me esta preparando un buen pack de carreras para después de los exámenes por la zona...Leiro y ahora Celanova (Lo malo es que ese finde voy tener muchas ganas de salir... y alomejor, ojalá.. cosas que celebrar..) Muro Muro . Saludos y ánimo con la organización! Bailar
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2008, 19:09
Asunto: Re: V CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA (OURENSE)

Saudos a todos, xa está en marcha a V edicción da CARREIRA POPULAR NOCTURNA DE CELANOVA, a data xa esta decididida tal como comentou o amigo Bubela o 28 de Xunio, as 22,30 horas. o recorrido seguramente sufrirá unha pequena modificación pero conservando o antigo recorrido engadindolle outras zoas de paso. Proximamente, confirmaranse todolos datos:percorrido,lugar e datas de inscripcción,etc.



[b] XA VEN EÍ A: V
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 12:28
Asunto: Re: V CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA (OURENSE)

Tentaremos acudir a Celanova!!!!Vamonos xuntar unha boa "tropa" por ali!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2008, 15:42
Asunto: Re: V CARREIRA NOCTURNA DE CELANOVA (OURENSE)

Jeffxavi:

Contamos logo contigo.

Dúas cousiñas:

- Vaia traballo de chino, pero que fermoso, elaborando a lista de corredores ourensans e dun circuito da provincia, e o arquivo que montaches.

- Parabéns polo teu post.

Vémonos!!!
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 15:35
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Me han dicho que el 28 de junio también se va a hacer la nocturna de Ourense, que inicialmente se programó para el día 23 ¿puede alguien confirmarlo?
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2008, 16:21
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Nacho-r escribió:
Me han dicho que el 28 de junio también se va a hacer la nocturna de Ourense, que inicialmente se programó para el día 23 ¿puede alguien confirmarlo?

A mis oídos también han llegado esos rumores!!!...Lo realmente alucinante son los motivos "ocultos" por los cuales,al parecer, se baraja esa fecha.
Y es que no hay que ser muy suspicaz para descubrir los mismos!!!

Pues yo me voy a mojar!!!!....Me parece una falta de respeto por parte del Concello de Ourense hacia el Concello de Celanova cambiar la fecha de forma deliverada para que coincidan ambas carreras, pretendiendo con ello que los corredores populares ourensanos que teníamos pensado acudir a Celanova, participemos en la nocturna de la "Capital".

Insisto, si este rumor se confirma, me sentiré profundamente decepcionado al observar que los intereses partidistas entre distintos ayuntamientos priman sobre el sentido común...Y al final, como siempre, los perjudicados seremos los ciudadanos de a pié.



www.jeffxavi.blogspot.com
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 04 Xuñ 2008, 19:29
Asunto: MENTIRA: NON HAI TAL CARREIRA EN OURENSE

Qué carreira nocturna de Ourense?

Eu, a falta de 20 días ainda non vín que exisites tal carreira en ningun foro, en ningún programa, en ningún calendario.

E mentira, seguro. E unha inocentada. E de feito ¿non será unha inocentada que nos queren gastar aos aldeanos de Celanova?

Os corredores do Pato Blanco - en número de 21 - participamos na 1ª edición do Maratón do Miño, en detrimento da Media de Pontevedra á que viñamos acudindo desde facía 6 anos.

Os corredores de Pato Blanco levamos 20 anos correndo na carreira de Ourense por excelencia - o San Martiño - , participando na última edición 21 corredores.

Os corredores do Pato Blanco só estamos implicados nunha UNICA CARREIRA EN TODO O ANO (A NOCTURNA DE CELANOVA), na que ademáis de cariño podemoslle brindar aos que nos visiten un fermoso casco histórico, e ata CEA a todolos participantes. Pero sobre todo a singularidade dunha carreira que loita paso a paso para se configurar no calendario atletico galego.

Aos eventuais organizadores: ¡por favor, teñen provas dabondo - San Martiño, Maratón do Miño, Festas do Couto, Camiñada de 50 quilómetros, provas pseudoprofesionais nas Pistas de Monterrei, ....-. Teñen que PISOTEAR unha iniciativa dunha vila tan proxima e vencellada coma Celanova?.

Máxime cando a data da NOCTURNA DE CELANOVA xa está fixada desde fai máis dunha semana, e a PRESUNTA de OURENSE ainda non está en NINGÚN SITIO.

Esto convencido de que contaremos en todo caso con feixes de populares da propia capital, do Pabellón, do Burgas, de Allariz, de Verín, de Carballiño,de Porriño, de Vigo, de Noia, de Outes, de Lugo, e de Portugal amigos de toda Galiza.

As rúas de La Habana teñen pintadas institucionais que dín:
"Señores imperialistas, no les tenemos ningún miedo".

Ata o día 28 en Celanova
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mér, 04 Xuñ 2008, 19:35
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Tes toda a razón, eu vou a Celanova...

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xuñ 2008, 19:56
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Hombre Bubela, en algún calendario sí está: --elimino el link porque la web contenía un virus---

O lo que es lo mismo, está el Calendario de la Delegación en Ourense de la Federación Gallega de Atletismo (w w w . fgaourense . e s - ojo: se intenta instalar un virus al entrar -) desde hace meses.

Otra cosa es que no os hayáis enterado por que los organizadores no la hayan publicitado.

Lo que no está concretado (y ese es el motivo de mi pregunta en este post) es sí cambian para el día 28. Eso sí me chocaría bastante.


Saludos


editado: eliminé el lin directo al calendario


Última edición por Nacho-r o Xov, 05 Xuñ 2008, 6:36; editado 1 vez
HORTAS

Novo foreiro
Novo foreiro
4/06/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xuñ 2008, 20:01
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Esa carreira de Ourense, ¿como se chamará?, "..DA SOLIDARIDADE..".
Está claro que o que fixou a data da carreira de Ourense non é da nosa familia dos populares, porque si non o primeiro que faría sería mirar o calendario. Noraboa organizadores!! Lucístesvos!!
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 04 Xuñ 2008, 20:07
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Totalmente dacordo Nacho-r:

Efectivamente, eu xa a tiña visto para o día 23. E nada que dicir sobre a data. Agora ben, que tarde, mal e con pouca elegancia nos contraprogramen co día 28 non sería facil de explicar para os organizadores.

As ovellas de Celanova - mellor, do Pato Blanco Celanova - dixemos sempre SI a tódalas carreiras, a todalas provas, as mellor e as peor organizadas, as de povo, as de cidade, as de monte, as de estrada. Competimos nas mellores e creo que nas peores do mundo, sempre vendo vasos cheos a moreas. Agora o escenario mudou.
Programar - CONTRAVINDO O ESTABLECIDO PREVIAMENTE POLO PROPIO CONCELLO - unha prova o mesmo día E A MESMA HORA ca outra análoga (corta e nocturna) a escasos quilómetros e de escasísimo gusto.

E que non me veñan con rollos de INSITUCIONS. Detrás das institucións están persoas físicas, con sensibilidade, ou non.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xuñ 2008, 20:38
Asunto: Re: V Carreira Nocturna de Celanova (Ourense)

Eu vou a falar claro e alto, senón o fixen xa na miña mensaxe anterior:

O único motivo que move o Concello de Ourense, a cambiala data ó día 28 é o de "fastidiar" a carreira de Celanova, vila gobernada polo PP....E xa está,é así de triste, pero así de real.....!!!!!

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos