Foros ›
Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Set 2008, 22:15
Asunto: Carreira de Gundián 2008

Alguén sabe algo??. Parece ser que será o domingo, pero non o podo confirmar. Normalmente coincide coas festas. Se se celebra alí estaremos corredor_negreira e mais eu.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 1:45
Asunto: Re: Carreira de Gundián 2008 ???

homeee!!

despois desa posta a punto que me esta facendo o meu amigo nacho!!!

Aver se vamos pillando o puntillo de novo!!

Encantado de volver a falar con todos vos!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 10:05

Hola nacho_s1600. Teño entendido que a carreira de Gundián é o domingo 14 de setembro, información dun corredor desa zona que é un asiduo da proba ano tras ano. Un saúdo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 12:49

A ver se se pode confirmar pronto, xa que, estando en Santiago, é pena que non vaiamos a unha carreira que temos tan cerca.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 16:42

Hola amigos. Pois confirmovos que a carreira de Gundian este ano é o domingo 14 de septiembre. Tamen informarvos de que este ano o recorrido sera distinto o dos outros anos , xa que devido as obras do AVE e imposible facer o recorrido de todolos anos. Primeiro daranse unhas voltas pola parroquia de Ponte Ulla, pero eso si, non pensedes que vos ides librar da subidiña, por que a carreira remata como todolos anos tirando dende a ponte romana ata a capilla do Gundian.

Un saludo.

Koala36
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 17:51

pois sera a miña 2 participacion
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
500 Carreiras
678 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 18:25

Genial que se celebre. Anota un par más para participar.

Esperaremos a que nos informeis del nuevo recorrido, distancia, hora, etc.

Saludos
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 19:09

Gracias Koala36. Efectivamente non nos vamos librar da subidiña, é mais se non queres caldo, toma dúas tazas non?. Para min, mais dura que as outras edicións, e un acerto o circuito, mais divertido!!!.Sálese ó sentido contrario que as outras veces, subidón hasta un cruce moi cercano a ponte ulla (quedaba a metade da baixada do vello circuito + ou -) para volver a pasar pola saida e ir polo mismo circuito pero en ver de facer esta corta pero dura pendiente vaise hacia a mítica ponte que cunha subidiña en obras e con pendiente descomunal).Baixase dende ahi ata a salida novamente para encarar o que é a subida da ermita onde está a meta. Confirmame amigo se é así. + ou - creo q sí ainda q a miña explicacion deixa moito q desexar. Hoxe démoslle unha pasadilla corredor_negreira e mais eu e encantoume. Por certo eres da organización??. Bueno independientemente supoño q coñeces a zona, q tal se probades a facer a subidiña hasta o repetidor da tvg. Moi duro pero qué vistas, dios mío!!.
Sintoo moito por Riveira, q mira q me facía ilusión ir alá, pero Gundián para min é sagrado. Aquí debutei e aquí irei ano tras ano.

Un saludo a todos.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2754 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 19:47

Si hay variaciones en el recorrido, alguien que conozca el nuevo trazado podría explicarlo o enviar un plano. Parece ser que koala 36 lo conoce, por ello solicito que a través de este foro lo explique mas detalladamente.

Este año mi padre y yo participaremos, llevaré el gps para medir la nueva distancia, que en años anteriores era de 4.230 m.

Saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 02 Set 2008, 19:48

certo todo meu amigo nacho!!

Pois o recoñecemento que lle fixemos hoxe
foi barbaro!!

Carreira rapida,divertida e algo durilla!!

Levase ben!!

Sobre o das vistas desde o repetidor !!

impresionante!!! para o martes iremos eu mais nacho coas camaras inmortalizar a subida!

Video e fotos!!

Un saudo

saudos
ROSSI

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 11:13
Asunto: CARREIRA DE GUNDIAN

BOS DIAS A TODOS
COMO MEMBRO DA ORGANIZACION QUERO DAR AS GRACIAS POLO INTERESE POSTO NA NOSA CARREIRA.
EFECTIVAMENTE A CARREIRA CELEBRARASE O VINDEIRO DOMINGO DIA 14 DE SETEMBRO AS 10.30 E COMO VEN DI UN FOREIRO, O UNICO QUE CAMBIA E O TRAZADO DA CARREIRA E QUE AHORA PASO A EXPLICAR:

A SAIDA ESTÁ NO MESMO SITIO PERO EN VEZ DE COLLER CARA ERMITA, CÓLLESE EN DIRECCIÓN CONTRARIA E A UNS 100 METROS COLLESE UN CALEXÓN A MAN DEREITA( ENTRE UN ALMACEN E UNHA CASA DIRECCION CEMITERIO ) CUNHA PEQUENA SUBIDIÑA; A UNS 400 METROS XIRASE A MAN ESQUERDA POR UNHA COSTA DE POUCA DUREZA PARA BAIXAR OUTRA VEZ A ULLA E UNHA VEZ DENTRO DO POBO, XUSTO ENFRENTE DA IGLESIA COLLESE OUTRO CALEXÓN QUE PASA POR DETRAS DO CEMITERIO E EN VEZ DE FACER OUTRA VEZ O MESMO RECORRIDO, CONTINUASE POLAS PISTA E TRAS SUBIR UNHA COSTIÑA UN POUCO SUCIA, CHEGASE A ESTRADA DE ARZUA, CRUZASE E COLLESE UNHA PISTA DE ZAORRA QUE QUEDA A MAN ESQUERDA, METÉNDOSE POLO PRIMEIRO CRUCE QUE HAI A ESQUERDA, PARA SAIR OUTRA VEZ A ULLA E FACER A SUBIDA FINAL ( O RECORRIDO TOTAL E DUNS 4 KM MAIS OU MENOS )

EN CASO DE TER ALGUNHA DUBIDA CHAMADES O 657-328131
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 12:36

pois o recorrido e parecido a como di nacho_s1600, ainda que non e totalmente correcto. eu non son membro da organización, pero son dunha parroquia veciña . un menbro da organizacion acaba de describir o recorrido noutro mensaxe, ainda que abreu un tema novo para elo. podedes leelo, ainda que dito asi como o explica non sei se vos aclararedes moito ata chegar o circuito. dende logo , a carreira vai a ser fermosa. e encanto o de subir o repetidor de television eso si que seria un puntazo, porque as vistas son maravillosas, ainda que alguns non sei se veriamos nada o chegar ali a cima, je je je.
saludos.

koala36
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2754 Carreiras
6623 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 13:18
Asunto: Re: CARREIRA DE GUNDIAN

Muchas gracias por explicar el recorrido, me hago una idea y creo que disfrutaremos de la naturaleza.

Mi padre y yo participaremos con mucha satisfacción.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
ROSSI

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2008, 15:04
Asunto: Re: CARREIRA DE GUNDIAN

MOITAS GRAZAS JESUSB.
SE TENDES ALGUNHA DUDA, TENDES O MEU TELEFONO.
SAUDOS E BOA SORTE
AlvaroPrieto

Novo foreiro
Novo foreiro
29/04/08
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2008, 23:02
Asunto: Re: Carreira de Gundián 2008

como puedo inscribirme en esta carrera?¿

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas