Foros ›
Autor
Mensaxe
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 11:50
Asunto: Doar sangue

Teño a carreira Vigo 11 o Domingo 19 de Outubro

E a miña dúbida é se podo doar sangue o Venres 17 pola tarde sen ter problemas.

Son un corredor moi lento a miña previsión é facer a carreira en 66 minutos.

Eu entendo que se recupera ben, pero non sei si sería necesario tomar algunha cousa mais ou simplemente comendo e bebendo de forma normal xa chega.

A doazón tamén me servirá para ver se hai cousas que revisar.

Aproveito para dicir que estarán na praza das travesas de 15:30 a 21. E para ver onde estarán temos a páxina do centro de transfusión de galicia.

Centro de transfusión de Galicia
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 12:17
Asunto: Re: Doar sangue

chimpin escribió:
Teño a carreira Vigo 11 o Domingo 19 de Outubro

E a miña dúbida é se podo doar sangue o Venres 17 pola tarde sen ter problemas.

Son un corredor moi lento a miña previsión é facer a carreira en 66 minutos.

Eu entendo que se recupera ben, pero non sei si sería necesario tomar algunha cousa mais ou simplemente comendo e bebendo de forma normal xa chega.

A doazón tamén me servirá para ver se hai cousas que revisar.

Aproveito para dicir que estarán na praza das travesas de 15:30 a 21. E para ver onde estarán temos a páxina do centro de transfusión de galicia.

Centro de transfusión de Galicia

Home, eu son doante dende os 18 anos (dende fai 6 por aféresis) e tendo en conta que en menos de 1hora se recupera o volumen sanguíneo, a única precaución que debrías ter sería non realizar ningún esforzo físico nas 12horas seguintes a doazón.
De todas formas xa sabes que o corpo humano é unha máquina ben engrasada, pero distinta para cada persoa.
Neste sentido profesionais coma pataruco poderíanche dar unha explicación con mais fundamento.

www.jeffxavi.blogspot.com
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 12:22

Tiña pensado ir as 9 da noite a trotar, pero vamos nada. Suar un pouco para manter o músculo.

Por certo ¿cómo vai o da aférese? E que son ab - (rarito, rarito) e parece ser que este grupo é apreciado para a doazón de plaquetas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 12:41

chimpin escribió:
Tiña pensado ir as 9 da noite a trotar, pero vamos nada. Suar un pouco para manter o músculo.

Por certo ¿cómo vai o da aférese? E que son ab - (rarito, rarito) e parece ser que este grupo é apreciado para a doazón de plaquetas.

Pois cá aférese o que se consegue é doar independientemente:

*plaquetas
*plasma
*globulos vermellos

Con este método conséguese unha cantidad maior de calquera de eles en relación a unha doazón convencional.

Coma se fai???sácanche o sangue e mediante un proceso de centrifugación densidade/peso separan o compoñente que se necesita, e o resto do fluído volta ó teu corpo.

A doazón de hematies (eritroaférese) resulta de vital importancia por exemplo para os doentes de leucemia.

Eso si, dependendo da persoa, o proceso de doazón é algo mais longo que o convecional.Eu por exemplo, soio estar case 40min conectado á maquina.

Animo a toda a xente a facerse doante!!!

www.jeffxavi.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 15:58

Soy donante desde hace 26 años y no considero que la donación debilite particularmente, creo que solo lo podría notar un deportista en una competición de alto nivel donde requiriese un esfuerzo continuado de intensidad muy alta.
Un deportista popular, al que se le supone, como mínimo, en aceptable forma física, debiera ser un excelente donante.
Imagínate la recuperación del que recibe la transfusión, seguro que sale corriendo desde el quirófano Moi feliz
Yo también animo a cualquier persona sana que se pase por aquí para que se haga donante.
Este es el enlace del centro de transfusión de Galicia ctg.sergas.es/
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 19:50

El mes pasado intente donar,pero al tomarme el pulso,me dijeron que no podia ya que habia que tener mas de 50 pulsaciones en reposo y no me dejaron , asi que no es tan facil la cosa , saludos y animo a esos donantes.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2008, 21:35

Eu tamén son doante dende hai 13/14 anos, e procuro doar sempre que ven o bus o pobo.
O ideal sería que alguén con coñecementos na materia nos indicase , se pode afectar ou non.
Hai un tempo saiu este tema noutro foro de atletismo, e algúns dician que si que afectaba o rendemento, e o certo é que unha vez que ia correr unha media 3 días despois e con espectativas de mellorar a miña marca , "escaqueeime" de doar.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2008, 12:03

Yo tambien soy donante desde hace mucho tiempo, y si que noto cuando dono sangre(y no soy élite si no lo contrario). Noto que me suben las pulsaciones mucho al hacer ejercicio intenso en las siguientes 48 horas y por consiguiente me canso muy rápido.Por eso la última vez que doné pregunté y me dijeron que en las 24 horas siguientes no te recomiendan hacer ejercicio fuerte. Despues en un par de días estás como nuevo, incluso, y es una apreciación subjetiva, estás mejor fisicamente.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 12:32

Eu tamen son doante, bueno, teño o carnet... pero últimamente o tema de doar ta difícil. Como me din as mozas so poden doar os fieis ou os que non mollan en 6 meses... pois ainda que teñas relacións seguras ou coa tua parella estable.. tes que levar mais de 6 meses con ela. dificil dificil
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 15:09

Bueno pois recibín os resultados. Nada destacable salvo:

Hematocrito ou como se diga 41.8 % e o que pon coma recomendable é entre 41 e 53. Tamén a hemoglobina cerca do límite por abaixo.

¿É tempo de empezar a tomar EPO para mellorar os 58 minutos de Ourense? Bailar

Isto último é broma por favor, que despois a xente ponse cabreada.
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 19:18

killoke escribió:
El mes pasado intente donar,pero al tomarme el pulso,me dijeron que no podia ya que habia que tener mas de 50 pulsaciones en reposo y no me dejaron , asi que no es tan facil la cosa , saludos y animo a esos donantes.

Elogo os ciclistas que lle sacan o sangue para os analisis?

non quitan o mesmo volumén?

e que me entrou a duda non vai con sarcasmo!

un saudo
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 19:55

No lo sé amigo ,creo que puede tener algo que ver por el goteo en la transfusion ,si tienes el pulso bajo va mas lento o algo así ;los ciclistas ......esta gente paga y con dinero se puede hacer lo que quieras , no creo que sea cuestion de salud.
Saludos.
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 20:51

Corredor_negreira escribió:
killoke escribió:

Elogo os ciclistas que lle sacan o sangue para os analisis?

non quitan o mesmo volumén?

e que me entrou a duda non vai con sarcasmo!

un saudo
Una cosa es la sangre que hace falta para una analítica/sy otra es donar sangre. El volumen no tiene nada que ver.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 21:49

Pois eu o venres pasado fun doar pola tarde, e o sábado pola mañán fixen 1h28' de trote, encontrándome moi ben, e voltei a entrenar o domingo con series de 1000, sen nengún problema.
Non sei se para unha competición se notará, pero no meu caso para entrenar non sentín nada negativo.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos