chimpin escribió: |
Teño a carreira Vigo 11 o Domingo 19 de Outubro E a miña dúbida é se podo doar sangue o Venres 17 pola tarde sen ter problemas. Son un corredor moi lento a miña previsión é facer a carreira en 66 minutos. Eu entendo que se recupera ben, pero non sei si sería necesario tomar algunha cousa mais ou simplemente comendo e bebendo de forma normal xa chega. A doazón tamén me servirá para ver se hai cousas que revisar. Aproveito para dicir que estarán na praza das travesas de 15:30 a 21. E para ver onde estarán temos a páxina do centro de transfusión de galicia. Centro de transfusión de Galicia |
chimpin escribió: |
Tiña pensado ir as 9 da noite a trotar, pero vamos nada. Suar un pouco para manter o músculo. Por certo ¿cómo vai o da aférese? E que son ab - (rarito, rarito) e parece ser que este grupo é apreciado para a doazón de plaquetas. |
killoke escribió: |
El mes pasado intente donar,pero al tomarme el pulso,me dijeron que no podia ya que habia que tener mas de 50 pulsaciones en reposo y no me dejaron , asi que no es tan facil la cosa , saludos y animo a esos donantes. |
Corredor_negreira escribió: | ||
Elogo os ciclistas que lle sacan o sangue para os analisis? non quitan o mesmo volumén? e que me entrou a duda non vai con sarcasmo! un saudo |