Foros ›
presentacion dun novato
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 18:37
Asunto: presentacion dun novato

Boas, en primeiro lugar decirvos que hai un par de meses que corro e cada dia estou mais enganchado, comecei por prescripcion medica, e depaso deixar de fumar, que e unha boa maneira, a min vaime funcionando jeje pois ben, a fin de semana pasada fixen a miña primeira carreira, vigo+11 e tardei 50' 35'' pero e algo que me gustaria mellorar asi que si a alguen lle apetece e me poidese dar algunha recomendacion para os entrenos estaria moi agradecido, eu entreno en castrelos e tiña a ilusion de rematar a vig-bay e a poder ser entre 4 e 5 min por km un saudo e felicitar de paso a Pedro Nimo pola sua victoria do domingo moitisimas gracias
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:00
Asunto: Re: presentacion dun novato

Saludos, yo también soy novato en el foro, aunque corriendo llevo casi tres años y también comencé por ánimos clínicos del tipo de "¿quiere vd. vivir muchos más años?" ya sabes, a bajar kilos, bajar el colesterol, etc. Y como Forrest Gump, empiezas a correr y no paras. Al principio me decían en casa que ya me cansaría, pero no lo han conseguido.
Te recomiendo que moderes los entrenamientos y no te "quemes", estancarse es muy frustrante. Hay páginas muy buenas que te pueden guiar en los entrenamientos y darte buenos consejos. Te pongo el link de una que tiene casi de todo.

www.runners.es/

Animo y a seguir.
barrañán

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/05/08
27 Carreiras
243 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:01
Asunto: Re: presentacion dun novato

Saludos, yo también soy novato en el foro, aunque corriendo llevo casi tres años y también comencé por ánimos clínicos del tipo de "¿quiere vd. vivir muchos más años?" ya sabes, a bajar kilos, bajar el colesterol, etc. Y como Forrest Gump, empiezas a correr y no paras. Al principio me decían en casa que ya me cansaría, pero no lo han conseguido.
Te recomiendo que moderes los entrenamientos y no te "quemes", estancarse es muy frustrante. Hay páginas muy buenas que te pueden guiar en los entrenamientos y darte buenos consejos.

www.runners.es/

Animo y a seguir.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:14
Asunto: Re: presentacion dun novato

bienvenido pilotincommand!! Guiño yo tambien soy un novato mas,,llevo 3meses corriendo y tres carreras,..y te digo que eta muy bien el tiempo que hiciste en vigoasi que no lo estas aciendo tan mal Satisfecho yo entreno sobre cuatro veces por semana y hago cada dia una cosa:cuestas,resistencia(sobre una hora a ritmo suave,sobre 140ppm,que tambien te ayuda ese ritmo a quemar las grasas),series,entrenamientos de calidad me parece que se llaman(ir a buen ritmo aunque sea 40 min.,el 80%de tu capacidad) y cambios de ritmo cada 5min,unos 5cambios con trote intermedio de 3min y un calentamiento suave de 15-20min...espero que te sirva de algo jeje Pensando y si alguien me quiere corregir pa eso estamos aqui,que yo toy mu verde aun,lo ideal era que te aconsejara marola,jeffxavi,keniatablanco,pedronimo,ya te daras cuenta de que esta gente sabe Guiño suerte y pronto bajaras los 4'si sigues asi,tambien es mi meta,ando en 4:12+ó- saludos!!
WaSKeR

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/01/08
0 Carreiras
318 Mensaxes
GZ
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:38
Asunto: Re: presentacion dun novato

Benvido
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:40
Asunto: Re: presentacion dun novato

Hola PILOTINCOMMAND, BIEN VENIDO!!!;
En primer lugar darte las gracias por la enhorabuena, es un placer correr en Vigo, una ciudad en la que siempre se me ha tratado muy bien...
Ahora, mis consejos:
-En primer lugar, vete despaciño y no dejes dedisfrutar de este deporte, pues eso ha de ser lo primordial para ti... y ahora te daré un par de pequeños y humildes consejos.

Si quieres correr una media te vendrá bien hacer un par de buenos trotes a la semana, (aprox. de 75´ a ritmo progresivo), empieza tranquilo para poder terminar los ultimos kms al que será tu ritmo competición... después, soltar un km suave y ESTIRAR BIEN.

Otro día de la semana podrías calentar y hacerte unas series de dos minutos... osea, 2´ a ritmo medio/fuerte 2´ a ritmo suave...todo seguido y hacer un total d 10 series, sumando así 70´de trabajo,(30´de calentamiento+20´de series+20´de recuperaciones)... y estirar bien.

Y otro dia hacer series un poco mas largas... calentamiento y despues, series de 3 kms o bien de 12´ recuperando 4´ a trote MUY suave... de todas formas, es solo una idea... habría que ver que dias puedes entrenar, lo bien que descansas...

Un saludo y mucha suerte y ánimos
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:48
Asunto: Re: presentacion dun novato

Ola! Non sei por que, pero cando hoxe comentaches en Castrelos que escribiras no foro tiña ese presentimento de que só Deus sabería onde o farías. Menos mal que non escribiches en "triatlon e duatlon"... Para que carallo haberá unha sección que poña o de "quedadas, grupos e presentacións"? para que? Por non entrar na crítica desa regra nemotécnica que tes por nick... Pero claro, a ver quen te atura agora con Pedro Nimo dándote consellos...

E por certo,
PedroNimo escribió:
empieza tranquilo
..ti non sabes con quen estás a falar, faise chamar Hussein Bolt... Mr. Green
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Out 2008, 20:50
Asunto: Re: presentacion dun novato

Pues entonces nada CHEETOS, ¡¡¡Que Dios nos colla confesados!!!
chimpin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2008, 7:53
Asunto: Re: presentacion dun novato

Saudos PIC (esta é a abreviatura técnica).
Tomo nota do adestramento de Pedro Nimo. Como corremos Cheetos, PIC e eu, espero que non me afoguen.
Terei que estirar mais mentras estes van lanzados.

Menos mal que xa o arreglaron, atinaches de pleno no fío no que postear ehh.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2008, 8:06
Asunto: Re: presentacion dun novato

Hola! Eu creo que vos teño visto por Castrelos, eu vou cos de Athletics. Saudos aos tres.
Xa vos convidaremos a vindeira xuntanza do CARMA, calculo que para dentro dun mes, tralo San Martiño. Xa imos poñendo a enfriar as isotónicas. Moi feliz
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2008, 10:40
Asunto: Re: presentacion dun novato

esto e unha maravilla moitisimas gracias a todos toma rei boa nota de todolos consellos e pouco a pouco sen agobiarse vemonos na escusa e moitas gracias por esta agarimosa acollida
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2008, 10:59
Asunto: Re: presentacion dun novato

Hoxe pola tarde xa te devolvo o teclado cos puntos, comas, acentos e maiúsculas... Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos