Foros ›
Autor
Mensaxe
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Nov 2008, 17:04
Asunto: Entrenar en Lugo

Hola,chámome Jose e gustaríame atopar xente con quen sair a entrenar(homes ou mulleres)por lugo capital entre 3/5 dias a semana de 5 a 15 km diarios a medio ritmo(tanto á mañá como pola tarde).Zona do Rato,fluvial,muralla(ou calquer outro sitio bo para correr q coñezades)....se alguen se anima podedes contactar conmigo en femj26 @ hotmail.com sau2 a tod@s

Última edición por jef72 o Dom, 23 Nov 2008, 17:40; editado 1 vez
ivan

Novo foreiro
Novo foreiro
7/08/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:00
Asunto: Re: Correr en Lugo

Ola Jose, eu de vez en cando vou a entrenar a Lugo, xa que aínda que son de Gondomar, estou traballando en Fonsagrada. Agora mesmo estou preparando a Maratón do Baixo Miño, e entre os meus entrenos algún día toca facer algunha rodaxe de 15 km, así que se ti queres e os nosos horarios coinciden (eu vou a correr a partir das 6 da tarde), eu estarei encantado de entrenar acompañado.

Saudos para todos
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 17:12

hola ivan,grazas polo teu interese.ese horario ,actualmente nn me resulta compatible,pero ainda q o fora,coido q ti levas un ritmo superior ó q eu podo manter....hai q ser realistas jeje quen prepara 1 maraton está demasiado ben de forma para min.un saudo
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2008, 21:58

wenas, yo tmbn soy de lugo y voy a correr entre 3, 4 o 5 dias semanales (lo ke me da tiempo), aveces 2 km a tope y otras 6'5 km a ritmo bajo, normalmente sobre 4:30 y 6:00 de la tarde, 15 Km son demasiados para mi por la edad ke tengo (14 años), pero entre 6 y 8 creo ke podria hacerlos sin problemas. Generalmente corro por la muralla, tmbn voy los domingos por la mañana, entre las 10 y las 12 mas o menos. aunke me gustaria saber el significado ke le das a 'medio ritmo', mas o menos en dar una vuelta a la muralla cuanto tiempo le echas, si das por ejemplo 4?¿
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 23:30

szylx escribió:
wenas, yo tmbn soy de lugo y voy a correr entre 3, 4 o 5 dias semanales (lo ke me da tiempo), aveces 2 km a tope y otras 6'5 km a ritmo bajo, normalmente sobre 4:30 y 6:00 de la tarde, 15 Km son demasiados para mi por la edad ke tengo (14 años), pero entre 6 y 8 creo ke podria hacerlos sin problemas. Generalmente corro por la muralla, tmbn voy los domingos por la mañana, entre las 10 y las 12 mas o menos. aunke me gustaria saber el significado ke le das a 'medio ritmo', mas o menos en dar una vuelta a la muralla cuanto tiempo le echas, si das por ejemplo 4?¿
hoooola.para mi hacer hasta 6/7 km tb me va genial para el correconnos y la muralla es buen sitio porque tiene subidas/bajadas.4 vueltas para no dejar las tripas a mi edad(36)creo q sobre 40 o 42 min.trabajo a turnos entonces unas semanas puedo salir por las tardes y otras por las mañanas.entre las 16.30 y las 18 es buena hora.mi msn es femj26 @ hotmail.com estaremos en contacto si sigues interesado
szylx

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/08
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2008, 15:19

ahora mismo no, kizas en uno o dos meses si, pero ahora prefiero ir algo mas despacio para seguir mejorando, no creo ke aguante a ritmo de 10'30 minutos durante 4 vueltas, cuando vea ke puedo te lo comunico Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos