Foros ›
Autor
Mensaxe
Chica83

Novo foreiro
Novo foreiro
8/09/08
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:04
Asunto: San Silvestre Pontevedra

Agora que xa estamos en Novembro e nas tendas xa se empezan a ver as cousas típicas do Nadal venme á cabeza a San Silvestre Pontevedresa do pasado ano; foi a miña primeira carreira popular, e polo tanto a que me meteu neste mundo dos corredores populares, polo que gardo moi bos recordos dela, a pesares que sufrín bastante, aínda que é cortiña, pero dada a miña inexperiencia pois costou un pouquiño. Xa estou desexando que chegue o día 31 de Decembro para despedir o ano correndo.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 13:10
Asunto: Re: San Silvestre Pontevedra

Eu fun algúns anos e é moi bonita. Suelen dar moitos regalos ós participantes. Últimamente vou á de Noia que me queda máis cerca. Si non coinciden no horario intentarei ir ás duas como fixen fai dous anos. Silbar
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 14:08

A ver lo que hacen al final, porque este año con las obras de la Plaza de España tendrán que cambiar el recorrido, y visto lo que pasó cuando lo intentaron para la media maratón... Pensando

Vamos, que no descartaría tener que ir a Castrelos para correr en fin de año Confuso .
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Xov, 06 Nov 2008, 21:05

Hola que tal. Pues no se como estará la cosa, pero si suspenden esta carrera es para manifestarse todos los que nos dedicamos a esto. Lo que no recuerdo es cuantos kilometros son. Un saludo a todos
Chica83

Novo foreiro
Novo foreiro
8/09/08
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 0:11

cocoman escribió:
Hola que tal. Pues no se como estará la cosa, pero si suspenden esta carrera es para manifestarse todos los que nos dedicamos a esto. Lo que no recuerdo es cuantos kilometros son. Un saludo a todos

Non lembro exactamente pero eran sobre 4000m ou 4500m, cortiña; eu espero que non a quiten, que lle cambien o percorrido pero que se manteña.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1156 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 10:09

Chica83 escribió:
cocoman escribió:

Non lembro exactamente pero eran sobre 4000m ou 4500m, cortiña; eu espero que non a quiten, que lle cambien o percorrido pero que se manteña.

Pois tendo en conta que por decembro andaba eu algo por debaixo dos 6' e o fixen en pouco mais de 20, aproximadamente 3500 mts pode ser

Se eu puiden, ti tamén...
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Nov 2008, 22:50

xa estamos en plena epoca do nadal e venme a mente despedir o ano da mellor forma posible pero teño dubidas, polo que leo neste foro, se se vai a celebrar ou non esta carreira, xa que me gustaria repetir experiencia. e desfrutar da boa organizacion e ambiente desta proba.
Chica83

Novo foreiro
Novo foreiro
8/09/08
0 Carreiras
32 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 16:13

Lin por ahi neste foro que esta carreir está confirmada o cal me alegra moitisimo.
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 23:23

Pues eso parece, con alguna ligera modificación del recorrido de los últimos años pero manteniendo aproximadamente la distancia (casi 4000 m).

Esperaremos a la presentación oficial en los próximos días.
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Dec 2008, 18:15

Pues ya estamos a 19 y no aparece todavia en el calendario, yo creo que si va a haber San Silvestre deberían avisar con un poco de antelación. La de Vigo ya esta en el calendario.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 19 Dec 2008, 18:45

Estos chic@s de la SGP no andan ultimamente muy finos organizando "sus" carreras: Media de Pontevedra (suspendida) ,Carrera de Vialia ( nin se sabe ), San Silvestre ? Pensando

Friends forever
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 15:13

bueno, yo salgo en pontevedra en fin de año, asi que si no voy muy cargao, intentare correrla, aunque sea con zapatos y camisa Bailar Bailar
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2716 Carreiras
6621 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 20:11

A qué hora es ?

De donde sale este año ?

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 20:27

Confirmada la San Silvestre de Pontevedra. Pensaba que tampoco se celebraba este año.
Fecha: 31/12/2007
Hora de inicio: 17:00
Hora de finalización: 18:30

San Silvestre Pontevedra 2007

Fecha: lunes, 31 de Diciembre de 2007
Hora: 17.00 h
Salida: Alameda de Pontevedra (Avda. Montero Ríos)
Distancia: 3.800 m

Recorrido: Avda. Montero Ríos (Salida), Plaza de España, Arzobispo Malvar, Pardo Bazán, Plaza Concepción Arenal, Alfonso XIII, Echegaray, Alameda, Avda. Reina Victoria, Rosalía de Castro, Oliva, García Camba, Andrés Muruáis, Plaza de Galicia, Andrés Mellado, Sagasta, Castelao, Daniel De La Sota, Benito Corbal, Pz. Peregrina, Paseo Odriozola, Pasantería, Sarmiento, Plaza da Verdura, Sarmiento, Plaza Méndez Núñez, Sarmiento, Real, Isabel II, Plaza Cinco Rúas, Barón, Plaza do Peirao, Arzobispo Malvar, Plaza de España, y Avda. Montero Ríos (Meta)

Inscripciones: En el lugar de salida de la prueba desde las 15:30 hasta media hora antes del comienzo de la misma

Premios:
TROFEO A LOS TRES PRIMEROS HOMBRES Y TRES PRIMERAS MUJERES
LACON AL PRIMER CLASIFICADO HOMBRE Y MUJER
PRODUCTOS NAVIDEÑOS A TODOS LOS PARTICIPANTES. (Se entregarán conforme se vaya entrando en meta hasta agotar existencias.)
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2716 Carreiras
6621 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 21 Dec 2008, 20:40

Nos habían comentado hoy en Boiro que se celebraba por la mañana, pero al coincidir en la hora con la que organiza el Club Fluvial de Lugo, y que ya estabamos inscritos con antelación, pues.... otro año será.

Hubieramos asistido a las dos si no coincidiesen

Gracias por la información

www.facebook.com/jesus.bernalgomez

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos