Foros ›
xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2008, 15:00
Asunto: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

hola, comentovos que ademais do dolor no xeonllo, o venres pasado notaba moi cargado o xemelgo. a hora de estar correndo, parei, non porque me molestase moito, senon mais ben por precauzon (estaba en coruña, no paseo a altura da domus)

estirei un pouco nun banco, e o empezar a camiñar ata donde tiña o coche, o xemelgo empezou a doerme mais. eu pensei que poderia ser o enfriar, por culpa tamen da humidade.

estivome doendo todo o dia, e o saboado e o domingo non fixen nada, tirado no sofa. onte non me doia nada, ao camiñar, e fun ao ximnasio. antes probei a trotar dous minutos, e tiña unha suave dor. penso que poderia seguir correndo con ese dor, pero non sei se iria a mais cos minutos.

no ximnasio, fixen perna, e de puta nai, incluso fixen xemelgo e non notei nada de nada. incluso lle carguei bastante e todo perfecto. ¿¿desbota eso que sexa unha rotura??? ¿¿sera unha sobrecarga???

pasame que dame mais molestias xusto despois de estirar. ¿¿sera por estirar mal??? tampouco ten tanta ciencia estirar o xemelgo, non???
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2008, 20:25
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

a min pasoume algo parecido!

Especifica a zona e axudaranche mellor.

As sintomas son igualiñas as miñas que tiven fai ano e medio!

Recomendoche xeo na zona e darlle uns dias de descanso.

Se queres podes facer un pouco de exercicio na auga con un pool e estirar suave pero ben o soleo e o xemelgo!

Vai con calma que ainda que notes rapida recuperacion podes recaer facil.

espero que che vaia ben de todas formas e mellor que consultes con un fisioterapeuta que che indicara pautas a seguir!

Eu e o que faria no teu caso, Repito EU.

Animó
Saudos
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2008, 21:19
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

pois a zona era na parte inferior do xemelgo, eu casi diria que no soleo, pero tamen tocando o xemelgo. non sei, pareceme mais que pode ser calquer tipo de inflamacion dalgun tendon da zona que muscular.

ah, unha cousa curiosa e que me molesta moito mais trotando suaveciño, que non correndo a ritmo normal
Corredor_negreira

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/11/06
37 Carreiras
359 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2008, 22:16
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

Aconselloche que acudas a un fisioterapeuta.

Ou si non aplicar frio na zona e en vez de trotar andar a paso lixeiro.

non sei son consellos de un amateur.

minimizar o paron.

un saudo
Spanier

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/06
0 Carreiras
45 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2008, 23:47
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

Con esos síntomas acudí yo hace tres semanas al fisio... dolor justo debajo de los gemelos tirando más hacia el interno. Al final resultó ser una pequeña rotura de fibras en el soleo.

Como todos dicen fisio!

Un saludo y una rápida recuperación!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 9:53
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

La cabeciña también hace mucho. No te preocupes que esa pequeña lesión no te va a impedir debutar en maratón Guiño . Seguro que no es más que una pequeña sobrecarga y el 30 vas a estar dándole a la zapatilla en San Sebastián Moi feliz


zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 14:01
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

hoxe vou sair a probar. onte fun ao ximnasio a estirar e non notei molestia algunha
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 16:52
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

Yo también suelo tener sobrecargas en soleo y gemelo, por no calentar y estirar poco y mal. El año pasado sufrí también una microrotura del soleo que me dejó tirado varias semanas.
Aquí te djo un link muy bueno sobre lesiones y qué hacer para prevenirlas y tratarlas:
El Atleta lesiones

Spanier

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/06
0 Carreiras
45 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 18:17
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

La verdad es que nunca pensé que el soleo pudiera llegar a ser tan latoso. Llevo tres semanas parado y he empezado a trotar hace unos dias sin molestias en la zona. Lo que sí noto es que se me carga el gemelo externo seguramente porque he cambiado de forma de pisar durante este tiempo para evitar hacer trabajar la parte interna de la pierna. La verdad es que no sé como cambiar la costumbre porque me sale inconscientemente y a la minima me voy a cargar otro músculo.
Spanier

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/06
0 Carreiras
45 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 18:22
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

Muy bueno el link Runnervago; muy resumidito y aclaratorio. Gracias
zatopek

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/11/07
0 Carreiras
157 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 1:33
Asunto: Re: xelmelgo: rotura, sobrecarga,...??

moi bo o enlace, cecais a causa dos meus problemas veñan de que estiraba o xemelgo da maneira que din que non se debe facer.

hoxe sain e corrin 40 minutos, sen molestia ningunha no xemelgo. deume algo de lata o xeonllo, cousas da pisada e tal





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos