Mér, 12 Nov 2008, 23:11 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
A zancadillas gañamos seguro, que excepto o noso Paul Tergat o resto somos de centro de gravidade baixo. O carallo é cando hai que correr...
MICHI Montañés
26/11/07
0 Carreiras
685 Mensaxes
O Porriño
Xov, 13 Nov 2008, 10:04 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
tirando de talonario calquera monta un gran equipo!! , e que non hai nin un só que baixe do TOP TEN!!
Xov, 13 Nov 2008, 23:11 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
cheetos como se enteren no traballo a que te dedicas, menos escribir e máis entrenar que no san martiño temos que lograr baixar de 6 min o km jejeje
Xov, 13 Nov 2008, 23:30 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Sr. Capitán (PIC) como que baixar de 6' km.... Co tempazo que vostede fixo na Escusa??? e o Sr. Cheetos deberian de darlle o premio á progresión......... Vos os dous non tedes excusa para os 5' km ......o dos 6'km é cousa miña e mais de Chimpin (salvo que mellorara un guevo dende Coruña).
Un saúdo e até o domingo Se eu puiden, ti tamén...
Killoke
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes
Dom, 16 Nov 2008, 12:44 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Aunque tengais a Pedro Nimo no teneis nada que hacer con nosotros ,le vamos a dar para el pelo a este chaval que no debe estar my acostumbrado a perder , , pues que se vaya preparando , .
Lun, 24 Nov 2008, 21:05 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)PedroNimo e Cheetos ,cando vos recuperedes do esforzo da Media nos vos esquezades de sumar os puntos, eh?? Pedazo de carreirón que fixestes ambos . Menos mal que eu non fun porque o xuiz ese era capaz de mandarme parar por pintas ou por lento
Por certo, eu xa sumei a miña mínima aportación de Novo Mesoiro.
Mér, 03 Dec 2008, 13:46 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)Chimpin, se divides os puntos polo numero de carreiras a realidade é outra......o que pase é que me deu o punto e fun de matao ata Coruña, cousa da que unha vez rematada a carreira me alegrei.... Se eu puiden, ti tamén...
Ven, 05 Dec 2008, 23:11 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Quen ia supoñer que o noso galáctico nos ia sorprender coa sua presencia mañá en Moaña (que sorte volverte a ver Pedro)...faltando confirmación da presencia de Pilotincommand e da recuperación post-cea de empresa de Cheetos, é posible que os PRG esteamos mañá ao completo para dar guerra e seguir sumando puntos..........algúns máis que outros je je je Se eu puiden, ti tamén...
PedroNimo Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mar, 09 Dec 2008, 15:43 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
¿Coo vamos Cheetos?, non te esquezas de actualizaros puntos!, temos que gañar... jejejeje
Cando me fichache dixéchesme que ia para un equipo JANADOR, e eu quero JANAR... senón fago que paguen a clausula e marcho... jejejeje
Mar, 09 Dec 2008, 16:00 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Imos ben. Moi ben. Pero que moi moi ben. Que non te obsesionen os resultados... Xa só nos falta que pilotincomand vaia ás carreiras. Ti corre tranquilo que os teus puntos xa os actualizo eu...
Ven, 12 Dec 2008, 17:56 Asunto: Re: Equipo: PURA RAZA GALEGA (PRG)
Pois creo que este sábado imos dar guerra os 5 PRG en Mos.......non si, co-equipiers??? A ver se conseguimos facer o segundo pleno despois do S.Martiño e porque non unha segunda foto......ainda que o Sr.Chimpin ainda non fixo distribuçao da primeira
Entre 400 e 500 puntos meteremos para o peto en Mos, penso eu ......polo menos para compensar un pouco o que nos van meter os que vaian a Media da Volta a Ria......
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Non podes descargar arquivos