Foros ›
Autor
Mensaxe
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 17:37
Asunto: Cuidarse?¿

el otro dia hable con una chica aqui en el chat, y me dijo que era aconsejable acerme una analitica, y en particular una hematimetria, de ahi que resultados puedo sacar para mejorar en este deporte
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 21:56
Asunto: Re: Cuidarse?¿

Ola Diegoevolución:
Facerse unha analítica de cando en vez é importante, non para mellorar, senón para comprobar que todo está correcto e non tes problemas por falta de ferro, tiroides, etc...

A principios de este ano eu andaba moi canso cos entrenos e sen enerxía nas distancias larga e a analítica valeume para descubrir que tiña falta de ferro e correxir a deficiencia.

Tamén vale a pena facer unha proba de esforzo cada certo tempo por prevención mais que para mellorar.

Na miña experiencia persoal, direite que as melloras sempre as conseguín con adestramentos dirixidos por un amigo titulado en INEF que me coñece e sabe cales son os meus obxectivos, e él é o quen me recomenda as analíticas e as probas de esforzo.

Cando lle fago caso, os resultados nótanse. Avergoñado Avergoñado

Ánimo e adestra con sentidiño

Unha aperta
martin_hibar

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/08
0 Carreiras
13 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 03 Dec 2008, 0:04
Asunto: Re: Cuidarse?¿

Hola buenas, el cuerpo humano es una maquina casi perfecta. De vez en cuando es importante hacerle una revisión para ver como anda todo, si le falta aceite, si algo está oxidado, si hay alguna pieza que cambiar...con los entrenos diarios a los que os someteis llevais al cuerpo al limite de su funcionamiento con lo que es normal que tengais falta de hierro (sobretodo en fondistas), el hematocrito por los suelos, etc...también es importante no llegar a tener este deficit con una correcta suplementación nutricional, asi como buena alimentación, descanso y muy importante control de las cargas de entrenamiento supervisados por profesionales.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos