Cyclones_Sanitop_Viana Novo foreiro
28/11/07
0 Carreiras
14 Mensaxes
Lun, 15 Dec 2008, 12:20 Asunto: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Olá a todos!
Espero que vossas corridas vão bem!
Venho convidar para mais uma MEIA MARATONA MANUELA MACHADO, a realizar dia 25 JANEIRO 2009 na cidade VIANA DO CASTELO, pelas 10h30min (hora portuguesa).
As inscrições já estão abertas e podem ser feitas no site: www.mmviana.com
[u]Lembro que novamente há prémio monetários para os atletas de Galiza.[u
Pedia que alguém escreva para colocar esta prova no vosso calendário de provas em vosso site. Agradecia!
Lun, 15 Dec 2008, 12:59 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
É gratuita para @s galeg@s? Ou iso quixen entender eu no regulamento...
Lun, 15 Dec 2008, 13:17 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
Non Cheetos, o que están é convidados a participar. O resto de atletas extranxeiros, se non están qualificados de nivel internacional, non poden participar. Viana é unha proba que trata moi ben ós galegos (incluso ten premios en metálico para os mellores galegos, cousa que en moitas das nosas carreiras non pasa), pero pareceríame excesivo que os portugueses tiveran que pagar e nos fóramos polo morro.
Lun, 15 Dec 2008, 13:20 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
Vaia, era por se colaba ... (son só 5€)
28/11/07
0 Carreiras
14 Mensaxes
Lun, 15 Dec 2008, 16:10 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Obrigado lentoperosejuro. É tudo como disseste.
A inscrição é 5€.
Boas corridas!
Abraço
Cyclones
Barbanzon
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Lun, 15 Dec 2008, 16:35 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
Eu agardo poder voltar a participar nesta fantástica carreira e aproveitar para facer algo de turismo... gastronómico que non vai ser todo correr
Saudiños.
Kurty Experto no foro
26/03/05
500 Carreiras
3808 Mensaxes
Lun, 15 Dec 2008, 19:39 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Se todo vai ben, espero estar en Viana un ano máis, xa que é unha media fabulosa e ainda que non ten un percorrido moi favorable fanse boas marcas alí.
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Lun, 15 Dec 2008, 20:42 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
espero poder estar tamen
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Lun, 15 Dec 2008, 21:05 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
xa estou inscrito,a miña muller e o fillo.si podo entrenar ben tentarei 1h13 e se non a disfrutar como en ferrol
Lun, 15 Dec 2008, 21:13 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Umas perguntas para a organización......é possibel ver o percurso da prova nalgum lugar?? Gustariame saber se a saida e a meta son no mesmo lugar (ou muito perto) ?? Tambén gostaria de saber se noutros anos houbo atletas que remataran a prova sobre 2h e 15 minutos ja que esta poderia ser a minha primeira meia. Uma aperta e obrigado Se eu puiden, ti tamén...
Lun, 15 Dec 2008, 21:17 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Ja estou inscrito. Dorsal 1520. A sorte esta botada. Vou adestrar que isto promete.... Se eu puiden, ti tamén...
ezaqui Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Lun, 15 Dec 2008, 21:54 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
e digo eu despois da corrida como din os nosos veciños portugueses,xuntaremonos pra facer unha comida?
derek Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Lun, 15 Dec 2008, 22:35 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO
Hola a todos. Magnífica esta media maratón. Xa fun 2 anos e é preciosa.
Unha pregunta para Cyclones_Sanitop_Viana; esta media maratón, ¿ten homologada a súa distancia?. ¿Está ben medida oficialmente?. El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
28/11/07
0 Carreiras
14 Mensaxes
Mér, 17 Dec 2008, 16:30 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Amigo Derek:
Sim, a prova de Viana está medida oficialmente e a sua distância está homologada pela Federação Portuguesa de Atletismo.
Esperamos por ti na nossa prova.
Boas corridas e até dia 25 de Janeiro.
28/11/07
0 Carreiras
14 Mensaxes
Mér, 17 Dec 2008, 16:37 Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009Para Tartarugo:
A Meia Maratona Manuela Machado tem partida e chegada no mesmo local (centro de Viana, mais precisamente Avenida dos Combatentes da Grande Guerra).
O controle da prova encerra três horas depois da partida, por isso tu consegues.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos