Xov, 18 Dec 2008, 9:30 Asunto: Re: Necesito dorsal para Lugo Monumental
Miguel ponte en contacto conmigo (y te mando un PRIVADO), yo al final no voy a poder ir, y SÍ tengo dorsal. YA VUELVO A ESCRIBIR EN EL BLOG ....
safardatxo
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Xov, 18 Dec 2008, 22:12 Asunto: Re: Necesito dorsal para Lugo Monumental
Eu cedo o meu dorsal que por motivos fisicos e psiquicos non ando ben como para ir a Lugo,quien este interesado que me mande un pv2,saudos
Lois
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Ven, 19 Dec 2008, 8:25 Asunto: Re: Necesito dorsal para Lugo Monumental
Hola amigos, eu teño dorsal para a Monumental e non podo ir (obrigacions familiares: matanza).
Se estades interesados, mandaime un privado.
Saudos.
ojordo
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Ven, 19 Dec 2008, 10:22 Asunto: Re: Necesito dorsal para Lugo Monumental
Lois escribió:
Hola amigos, eu teño dorsal para a Monumental e non podo ir (obrigacions familiares: matanza).
Se estades interesados, mandaime un privado.
Saudos.
Amigo Lois non sei que tipos de compromisos familiares poden ser, pero, non fai falta chegar a eses extremos ......La Familia e a Familia e un Gadis e un Gadis... Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
Lois
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Ven, 19 Dec 2008, 10:33 Asunto: Re: Necesito dorsal para Lugo Monumental
Nada, nada,... se non se arranxa polas boas búscanse xeitos mais contundentes....
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos